header 2

יום שני, 27 ביוני 2016

מיזם העיצוב של מושיק גלאמין "אינסטבלוק" מתרחב ופותח חנות פופ אפ בקניון עזריאלי תל אביב!


בעקבות ההצלחה האינטרנטית והזמנות מכל קצוות תבל, המיזם של מושיק גלאמין, "אינסטבלוק", המיועד להנציח רגעים יפים מהחיים, עובר למתכונת חדשה ופותח לראשונה דוכן פופ אפ בקניון עזריאלי תל אביב אשר יפעל במקביל לאתר האינטרנט הקיים- http://www.instablock.co.il/.

המיזם העיצובי מאפשר להדפיס תמונות מחשבונות האינסטגרם והפייסבוק האישיים על גבי בלוקים ועץ ולשלב אותן כחלק מעיצוב הבית, אם כתמונות בודדות המפוזרות בבית או במשרד או כחיפוי לקיר שלם.

הדוכן החדש, שממוקם בקומה הראשונה של קניון עזריאלי תל אביב, מול המעליות, מציע הדפסה במקום של תמונות על שלל חומרים: סוגי עץ שונים, סוגי בטון, אלומיניום,  ובמבחר גדלים. בעבר, דרך האתר, היה קיים סוג אחד בלבד של גודל וההדפסות נעשו על עץ, אך לאור הדרישה והביקוש ניתן היום להרכיב סיפור חיים שלם משילוב של מספר תמונות אישיות, בגדלים ומחומרים שונים. טווח מחירים "אינסטבלוק"- 55-320 ₪

במשך שנה וחצי, עד לפתיחת הדוכן, נמכר ה"אינסטבלוק" באמצעות אתר האינטרנט בלבד וזכה להצלחה כבירה והזמנות מכל רחבי העולם מניו זילנד ועד לאס ווגאס. בארץ, מוצר ה"אינסטבלוק" הפך למבוקש בכל בית ומקשט את ביתם של רוב הסלבריטאים.

 

 

לקניון עזריאלי תמהיל חנויות מהרחבים והמגוונים בארץ.

בקניון קיים מנעד רחב וחנויות דגל כגון: סטורי, ריפליי, אמה, פנדורה, נורטפייס, קאלה ויאנגה וחנויות דגל ראשונות בישראל כמו סמסונייט, פול אנד בר- חנות קונספט, חנות ראשונה בארץ של אייץ' אנד אם, זארה, אורבניקה פוראבר 21, חנות מנגו הראשונה בישראל ועוד.

 

2 תגובות:

  1. סניף מעולה עם מגוון צורות מגניבות. צוות שירותי ואדיב
    בלוק עץ עם תמונה ללא ספק המתנה מושלמת

    השבמחק
  2. כדאי גם לבדוק הדפסת תמונות על קנבס בהתאמה אישית. שידרוג מעולה לעיצוב הבית וגם מתנה נהדרת.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.