header 2

יום שלישי, 21 ביוני 2016

IPG Mediabrands משיקה את D100

גוגל, אמזון וסמסונג בראש רשימת המותגים הכי דינמיים בעולם
  • מדדי נכסיות המותג הקיימים מיושנים בעולם החדש
  • IPG Mediabrands, בשיתוף עם בית הספר וורטון באוניברסיטה של פנסילבניה, יצרה מדד מותגים חדש בשם "ציון דינמי".
  • מותגים עם ציון דינמי גבוה יותר נהנים מגידול טוב יותר בהכנסות בהשוואה למותגים עם ציון דינמי נמוך יותר.
  • הציון הדינמי מורכב מארבעה מימדים – זריזות, היענות, חדשנות וחברותיות.
  • רשימת D100 נקבעת על ידי דירוג 100 הציונים הדינמיים הגבוהים ביותר של מותגים מכל העולם.
קאן, צרפת, 21 ביוני 2016, ( (BUSINESS WIRE:
IPG Mediabrands, זרוע החזקות המדיה של Interpublic Group (NYSE:IPG), בשיתוף עם ג'ונה ברגר, פרופסור חבר, בית הספר וורטון באוניברסיטה של פנסילבניה והמחבר של Contagious: Why Things Catch On שברשימת הנמכרים ביותר של הניו יורק טיימז, השיקו את רשימת D100 הראשונה, שמדרגת את 100 החברות הכי דינמיות בעולם באמצעות מדדים של העולם החדש.
ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: http://www.businesswire.com/news/home/20160620005848/en/
כדי לבנות את D100, יותר מ-10,000 צרכנים נסקרו בארבעה אזורים גלובליים בחמישה שווקים עיקריים שכללו את ארצות הברית, בריטניה, גרמניה, סין והודו. הצרכנים נשאלו שאלות על מותגים גלובליים ומותגים של שוק ספציפי, ובסך הכל נבדקו יותר מ-1,200 מותגים. מותגים גלובליים הוגדרו על ידי חברות רב לאומיות גדולות שיש להן לפחות נוכחות כלשהי בשוקי מפתח מרובים (לדוגמה, קוקה קולה, נייקי ו-BMW). מותגים של שוק ספציפי היו מותגים קטנים יותר שעשויה להיות להם נוכחות בשוק אחד (לדוגמה Royal Mail בבריטניה או Hajmola בהודו).
עשרת המותגים הכי דינמיים בעולם הם:
1.     גוגל
2.     אמזון
3.     סמסונג
4.     נייקי
5.     אינטל
6.     נאס"א
7.     BMW
8.     מרצדס- בנץ
9.     אאודי
10. לנובו
"D100, יחד עם הנתונים שאספנו כדי לזהות את המותגים הכי דינמיים בעולם, הם נהדרים. ציון הדינמיות ומדדי המותגים של העולם החדש שהגדרנו מאפשרים ל-IPG Mediabrands לעזור למותגים להפוך לדינמיים באמת ולהתפתח בקצב של הצרכנים", אומר הנרי טאג'ר, מנכ"ל גלובלי ב-IPG Mediabrands.
הציון הדינמי מורכב מארבעה מימדים חשובים כדי לחשב ולקבוע את הדינמיות של המותג, בניגוד למדדי "העולם הישן" המסורתיים כגון מודעות למותג ושווי המותג.
רשימת D100 היא הפעם הראשונה שהצלחה של מותגים נמדדת באמצעות מדדי העולם החדש, ספציפית:
  •  זריזות: המידה שבה מותגים מסתגלים לתנאי השוק המשתנים.
  • היענות: המידה שבה מותג מקשיב ונענה לצורכי הלקוחות ולמשוב מהם.
  • חדשנות: המידה שבה מותגים מנצלים טכנולוגיות חדשות ויוצרים מוצרים ושירותים חדשניים.
  • חברותיות: מידת הגודל והמעורבות של הקהל של המותג במדיה החברתית.
הנתונים על שלושת המימדים הראשונים (זריזות, היענות וחדשנות) נאספו באמצעות התחושות של הצרכנים והרביעי, חברותיות, נאסף באמצעות נתוני מדיה חברתית בפייסבוק, טוויטר ו-Weibo. כל מימד קיבל ציון z ואז חושב ממוצע משותף כדי ליצור ציון דינמי כולל של המותג.
ג'ונה ברגר, פרופסור חבר לשיווק באוניברסיטה של פנסילבניה, אמר: "בשיתוף עם IPG Mediabrands, יישמנו מתודולוגיה קפדנית ומקיפה שמראה איזה מותגים מניעים את העתיד. בסופו של דבר, העניין הוא לא רק להיות רלבנטי היום, אלא גם ליצור שינוי מחר"
בליבה שלו, המחקר מראה שהעולם השתנה באופן יסודי. פעם כשמותג היה הכי גדול וותיק המשך ההצלחה שלו היה מובטח. אבל בשוק המהיר והמחובר מבחינה חברתית של היום, זה לא עולם חדש לגמרי, אלא עולם מותגים חדש, כשארבעת המדדים האלה משמשים כיסודות של החיוניות והצמיחה המתמדת של המותג.
בכל רשימת D100 יש קשר ברור וחיובי בין הציון הדינמי והביצועים של החברה. במותגים דינמיים, שמוגדרים כמותגים שהציון שלהם הוא סטיית תקן אחת מעל הממוצע בדינמיות, הגידול בהכנסות ברבעון הרביעי היה גבוה ב-2.7% ב-2015 לעומת 2014. האחוז הזה אולי לא נראה משמעותי לכשעצמו, אבל הגידול הממוצע בהכנסות של מותגים, באופן כללי, הוא רק 4.4%. הקשר בין דינמיות וגידול בהכנסות מתמיד אפילו כשמבצעים בקרה על מדדי מותגים יותר מסורתיים כגון המודעות והגודל של המותג. עולה מכך שהדינמיות של המותג מגדילה את הביצועים העתידיים מעל ומעבר למדדי מותגים יותר מסורתיים. הקשר בין דינמיות וגידול בהכנסות נגרם במיוחד על ידי מימד הזריזות ובמידה מסוימת על ידי מימד החברותיות. לחברות זריזות יש גם שווי שוק גבוה יותר.
מאט בקסטר, מנהל אסטרטגיה וקריאייטיב ראשי גלובלי, אמר: "זה מחקר שחשיבותו עצומה כי הוא מוכיח באופן ברור את הצורך הדחוף של מותגים להתרחק ממדדי מותגים מיושנים ולאמץ את ציון הדינמיות – משהו שהוכחנו את המיתאם הגבוה שלו עם הגידול בהכנסות והמומנטום העתידיים של החברות".
תואר D100 הראשון הוענק לגוגל, החברה כי דינמית בעולם והוגש לאריק שמידט, יו"ר פעיל, Alphabet Inc. (חברת האם החדשה של גוגל) בפסטיבל היצירתיות קאן ליונס אינטרנשיונל ה-63 בקאן, צרפת.
למידע נוסף על הביצועים של מותג ספציפי או כדי לגשת לרשימת הדירוג המלאה, בקרו בבקשה באתר www.thed100.com.
###
אודות IPG Mediabrands
IPG Mediabrands הוקמה על ידי Interpublic Group (NYSE: IPG) ב-2007 כדי לנהל את כל הנכסים הגלובליים שלה שקשורים למדיה. כיום אנחנו מנהלים השקעות בשיווק בשווי של יותר מ-37 מיליארד דולר בשם לקוחותינו, ומעסיקים יותר מ-8,500 מומחים לתקשורת שיווקית ביותר מ-130 מדינות.
IPG Mediabrands היא קבוצת סוכנויות של העולם החדש שהשיווק הדינמי נמצא בליבה שלה. המהירות, הזריזות והנתונים החכמים שלנו מבטיחים שנמשיך ליצור צמיחה עבור רבים מהמותגים הגדולים ביותר בעולם. רשת הסוכנויות של IPG Mediabrands כוללת את UM, Initiative, BPN ו-Orion Holdings וגם יחידות עסקיות מיוחדות כולל Magna Global, Cadreon, Ansible, Society, Reprise, Rapport ו-IPG Media Lab.
IPG Mediabrands. דינמיקה על ידי עיצוב.
צפו בגרסת המקור ב-businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160620005848/en/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.