header 2

יום רביעי, 15 ביוני 2016

תערוכת Fresh AgroMashov 2016 פטריות אקזוטיות חדשות כובשות את הצלחת

הישראלים מגלים את הפטריות, הטרנד הקולינארי כבר כאן ובגדול, תוכניות הבישול והראליטי למיניהן מלמדות את הצרכן לבשל ולצרוך את אחת מהמלכות החדשות של המתכונים והיא הפטרייה - חומר גלם איכותי עתיר ביתרונות בריאותיים, הגדל ברובו כאן בישראל תוצרת כחול לבן • גידול הפטריות הינו ענף חקלאי בצמיחה מתמדת פיתוחים  של זנים חדשים כובשים את המטבח הישראלי
מסביר רוני סופר, סמנכ"ל שיווק, מרינה פטריות הגליל, שתציג בתערוכת החקלאות:
הצרכן הישראלי מאוהב בפטריות, המוצר נקנה על ידי מעל 60% ממשקי הבית ואחוז החדירה שלו גדל בהתמדה. ישראלים לומדים ממיטב השפים לבשל עם פטריות ומבינים שניתן לשלב אותן בכל מתכון והן מעשירות כל ארוחה, מה גם שסגולותיהן הבריאותיות נפלאות גם הן. אנחנו בחברת "מרינה פטריות" משקיעים ללא הרף בטכנולוגיה וציוד מתקדמים, תוך קבלת תמיכה ממיטב המגדלים בעולם, בכדי להביא לשולחנו של הסועד הישראלי מוצר איכותי העולה אפילו על מקביליו בעולם.
ענף גידול הפטריות ידידותי לסביבה מקפיד על מחזור מים וצריכה מוקטנת וחכמה. מעל ל- 85% מן הגידול הוא פטריות שמפיניון, כ- 12% פטריות פורטובלו ובמגמת עליה מתמדת בשל טעמה המופלא (זן ממשפחת השמפיניון אגריקוס), ולאחרונה החלו פטריות אקזוטיות שונות כמו פלאורוטוס ,שיטקי, שימג'י חום ולבן, אנוקי ופטריות חוף, לתפוס יותר ויותר את מקומם בשוק הישראלי. על רקע חיזוק המגמה להעדפת מזון בריאות, טבעי וטבעוני ופחות מעובד, עולה  הצריכה וההכרה של הפטריות כשחקנית במרכז הצלחת! 
מבחינת תזונתית הפטריות נחשבות למקור עשיר במיוחד למינרל נוגד החמצון סלניום ולוויטמינים ממשפחת B, החיוניים להפקת אנרגיה בגוף. יש בהן אשלגן המפחית את הסיכון ליתר לחץ דם ולמחלות לב, ברזל שהינו מינרל חיוני למניעת עייפות וחולשה ולתפקוד תקין של המוח, ואבץ התורם לגדילה, להתפתחות, לבריאות העור והשיער ולחיזוק מערכת החיסון. נוסף על כל אלה הן מכילות סיבים תזונתיים המסדירים את פעילות מערכת העיכול ומאטים את ספיגת המזון, ולכן הן פשוט נפלאות לדיאטה. פטריות ידועות אף כמעכבות סרטן ומחקרים מצאו שאכילה של פטריות שמפיניון תורמת משמעותית להפחתת היווצרות תאי סרטן השד אצל נשים.
 
הפטריות החדשות בשוק הישראלי!
הפטריות האקזוטיות - צמד אקזוטי של "מרינה פטריות" מכיל פטריות שמפיניון לבנות הידועות והמוכרות או פטריות פורטובלו צעירות ( בייבי פורטובלו ) , בתוספת מוצר נוסף מסדרת הפטריות האקזוטיות - שימג'י- פטריות חומות או לבנות הגדלות בטבע על גזעי עצים, כאשר הגידול המתורבת נעשה באקלים מבוקר בדרך כלל על שקי מצע גידול. הפטריות בעלות טעם מעניין ודומיננטי ומעשירות סלטים, פסטות ותבשילים. טעמן מושבח בבישול ומרקמן מתרכך. אנו ממליצים בעיקר על צליה מהירה בווק או חליטה וערבוב בפסטות במיצי המנה. הקפצה מהירה על שמן זית בתוספת שום ועלי תיבול והגשה על סלט חי תהיה חגיגה של טעמים.
בנוסף, פטריות מלך היער, ארינגי  - פטריות בעלות צורה בשרנית, גודלן נע מגודל מקובל של 4 ס"מ ועד לפטריות ענק של 10 ס"מ ואף יותר. טעמן משובח ובשרני ומקובל לחתוך אותן לפרופילים ולטגנן או לבשלן בתוספת מאכלים שונים. טעמן משובח.
 
תערוכת Fresh AgroMashov 2016 תיערך ב- 28-29 ביוני, גני התערוכה תל-אביב, האירוע השנתי הבינלאומי הגדול בישראל לשיווק תוצרת חקלאית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.