header 2

יום חמישי, 17 ביוני 2021

UVD Robots נבחרה על ידי חברת ניהול המתקנים הגלובלית ISS לאספקת רובוטי חיטוי אוטונומיים

 

השותפות חדשה מעלה את הרף להיגיינה ומכינה את מקומות עבודה לקראת חזרת העובדים

אודנסק, דנמרק, 16 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Blue Ocean Robotics, היצרנית של רובוט החיטוי האוטונומי UVD Robots המצויד באור UV-C, הודיעה היום כי נבחרה על ידי ISS World Services, חברה גלובלית מובילה בחוויות מתחמי עבודה ובניהול מתקנים, לספק רובוטים אוטונומיים לחיטוי כחלק מהיצע שירותי ISS בעולם.

 

ההסכם מאפשר ל-ISS להציע חיטוי ברמה של בתי חולים ליותר מ-60,000 לקוחותיה בלמעלה מ-30 מדינות בתחומי הבריאות, התרופות, מדעי החיים, הבנקאות והשירותים הפיננסיים, מגזרי התעשייה והייצור. רובוטי UVD מאפשרים למתחמים להפחית הפצת מחלות באמצעות ניטרול 99.99% מהחיידקים והווירוסים בכל חדר.

"בעת שאנו חוזרים לעבודה, חברות נדרשות לייצר מחדש קשרים פיזיים, ולהחזיר את העובדים בבטחה לסביבות עבודה העומדות בתקני הגיינה גבוהים יותר. בנוסף, הן צריכות להשיב את החיבור הרגשי, ולבנות מחדש את אמון העובדים בבטיחות מקומות העבודה שלהם. היכולת להציע שירות חיטוי, הכולל גם שימוש ברובוטי UVD, היא דרך חזקה ויעילה עבור החברה שלנו על מנת לספק את הצרכים והציפיות של הלקוחות", אומר אנדרס הוג' דירקטור שיטות וטכנולוגיות בפעילות הנקיון של ISS World Services.

קלאוס ריזאגר, מנכ"ל בלו אושן רובוטיקס, מתכונן לשותפות עם ISS. "הרובוטים שלנו ממשיכים למלא תפקידים מרכזיים בסיוע לעסקים לעמידה בדרישות בעקבות המגפה ומעבר לה, וכתוצאה מכך להביא לירידה משמעותית בהדבקות במקום העבודה תוך הפחתת היקף העובדים המצוי בחופשת מחלה. לרובוט UVD יש יכולות ייחודיות המאפשרות לו לחוש, לתעד ולהציג למשתמשים את איכות החיטוי הטובה באיזור, וכך מתאפשר למשתמשים בקלות ובמהירות לבצע שינויים בתהליך ולייעל אותו במידת הצורך, תכונה שאינה קיימת באף רובוט חיטוי UV-C אחר".

תיק עיתונות

אודות ISS

ISS, חברה מובילה לניהול מתקנים וחוויות במקום העבודה, מספקת פתרונות ליצירת מקומות התורמים לביצועים עסקיים טובים יותר והופכות את החיים לקלים יותר, יצרניים יותר ומהנים יותר – המסופקים בסטנדרט גבוה בידי אנשים שאכפת להם. למידע נוסף בקרו ב-issworld.com.

אודות UVD Robots

 

UVD Robots היא חלק מאחת מהקבוצות המובילות בעולם בפיתוח של רובוטי שירות מקצועיים, Blue Ocean Robotics, שכוללת את המותגים GoBe Robots ו-PTR Robots. המטה של Blue Ocean Robotics נמצא בדנמרק ולאחרונה היא נכללה ברשימת Top 10 של "חברות הרובוטיקה הכי חדשניות של 2021" של Fast Company.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.