header 2

יום ראשון, 27 ביוני 2021

לנטרוניקס מכריזה על הזוכים בפרס תוכנית השותפים SmartEdge

 

הזוכים בפרס תוכנית השותפים SmartEdge הם Tech Data, SHI, Presidio, Atlantik, Arki, Data Equipment, Acromax, Rahi System India ו-Enthu Technology Sdn. Bhd.

 

אירווין, קליפורניה, 24 ביוני 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

לנטרוניקס (Lantronix Inc.) (נסדאק: LTRX), ספקית גלובלית של פתרונות אבטחה שלמים ומוכנים עבור האינטרנט של הדברים (IoT) וניהול סביבה מרחוק (REM) המוצעים במסגרת תוכנה כשירות (SaaS), כמו גם של שירותי קישוריות, שירותי הנדסה וחומרה חכמה, הכריזה היום על הזוכים בפרסי תוכנית השותפים שלה SmartEdge.

 

הפרסים הוענקו ב-SmartEdge Partner Summit 2021 שנערכה באופן וירטואלי ב-23 ביוני 2021.

 

בפרס תוכנית השותפים SmartEdge הוענקו לזוכים בשלוש קטגוריות: שותף הפצה, שותף StrategicEdge ושותף Edge, ובשלושה אזורים: צפון אמריקה, אירופה/המזרח התיכון/אפריקה, ואסיה פסיפיק.

 

הזוכים הם:

 

צפון אמריקה


שותף ההפצה של השנה בצפון אמריקה: Tech Data
שותף
StrategicEdge של השנה בצפון אמריקה: SHI
שותף
Edge של השנה בצפון אמריקה: Presidio

 

אירופה/מזרח תיכון/אפריקה

שותף ההפצה של השנה ב-EMEA: Atlantik Elektronik
שותף
StrategicEdge של השנה ב-EMEA: Arki Technology
שותף
Edge של השנה ב-EMEA:  Data Equipment

 

אסיה פסיפיק
שותף ההפצה של השנה ב-
APAC: Acromax
שותף
StrategicEdge של השנה ב-APAC: Rahi System India
שותף
Edge של השנה ב-APAC: Enthu Technology Sdn. Bhd.

 

"אנו שמחים לכבד את הזוכים בתוכנית השותפים SmartEdge. כולם עברו את הדרישות של התוכניות ועלו על הציפיות שלנו להנעת מכירות ובניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות המשותפים", אמר רוג'ר הולידיי, סמנכ"ל מכירות גלובליות בלנטרוניקס.

 

חגיגות השנה הראשונה לתוכנית השותפים SmartEdge

 

לנטרוניקס חגגה יום הולדת שנה לתוכנית השותפים החדשה SmartEdge באפריל 2021. "תוכנית השותפים SmartEdge של לנטרוניקס משכה את שותפי הערוץ המובילים בתעשייה", אמר ג'ונתן שיפמן, סמנכ"ל אסטרטגיה בלנטרוניקס. "עם תוכנית SmartEdge שלנו, שותפי הערוץ שלנו מציעים את הפתרונות משולבים החומרה, התוכנה והשירות של לנטרוניקס, והם מספקים ללקוחותיהם את כל מה שהם צריכים כדי לבנות פתרונות מבוססי קישוריות עמידים ומאובטחים".

 

לנטרוניקס שולבה במדריך תוכניות השותפים של CRN

 

תוכנית השותפים SmartEdge של לנטרוניקס שולבה במדריך תוכניות השותפים המובילות בתעשייה, CRN Partner Program Guide. מדריך שנתי זה, שמפוץ בידי CRN, מותג של The Channel Company, מספק רשימה סופית של תוכניות השותפים המצליחות ביותר מבין מה שמציעות חברות הטכנולוגיה המובילות המספקות מוצרים ושירותים באמצעות ערוץ IT.

 

ניתן למצוא את מדריך תוכנית השותפים לשנת 2021 באינטרנט בכתובת www.CRN.com/PPG.

 

אודות תוכנית השותפים SmartEdge

 

תוכנית השותפים SmartEdge של לנטרוניקס תוכננה לעזור למשווקים תורמי ערך ולאינטגרטורים של מערכות להניע הכנסות על ידי כך שהם יבדלו את ההצעות שלהם עם הפתרונות החדשניים של לנטרוניקס עבור שוק האינטרנט של הדברים (IoT), ניהול סביבה מרחוק (REM), ניהול מחוץ לרשת (OOBM) וניידות/קישוריות.

 

למידע נוסף אודות תוכנית השותפים SmartEdge של לנטרוניקס, בקרו בכתובת www.lantronix.com/partners.

 

אודות לנטרוניקס

 

לנטרוניקס (Lantronix Inc) היא ספקית גלובלית של פתרונות אבטחה שלמים ומוכנים עבור האינטרנט של הדברים (IoT) וניהול סביבה מרחוק (REM) המוצעים במסגרת תוכנה כשירות (SaaS), כמו גם של שירותי קישוריות, שירותי הנדסה וחומרה חכמה. לנטרוניקס מאפשרת ללקוחות שלה לספק פתרונות אמינים ומאובטחים  תוך האצת הזמן לשוק שלהם. המוצרים והשירותים של לנטרוניקס מפשטים באופן דרמטי את הפעילות באמצעות יצירה, פיתוח, פריסה וניהול של פרויקטי לקוחות בקנה מידה גדול תוך אספקת איכות, אמינות ואבטחה.

 

עם ניסיון מוכח בן שלושה עשורים ביצירת טכנולוגיות IoT חזקות ופתרונות OOBM, לנטרוםניקס היא חברה חדשנית המאפשרת ללקוחותיה לבנות מודלים עסקיים חדשים, למנף יעילות רבה יותר ולממש את האפשרויות של האינטרנט של הדברים. הפתרונות של לנטרוניקס פרוסים במיליוני מכונות בדאטה סנטרים, משרדים ואתרים מרוחקים המשרתים מגוון רחב של תעשיות, כולל אנרגיה, חקלאות, רפואה, אבטחה, ייצור, הפצה, תחבורה, קמעונאות, פיננסים, סביבה וממשל.

 

המטרה של לנטרוניקס ממוקם באירווין, קליפורניה. למידע נוסף בקרו ב-www.lantronix.com. עוד פרטים תוכלו ללמוד בבלוג של החברה בכתובת www.lantronix.com/blog בו תמצאו דיונים אודות התעשייה ועדכונים.

 

כדי לעקוב אחר לנטרוניקס בטוויטר בקרו בבקשה בכתובת www.twitter.com/Lantronix. צפו בספריית הווידאו שלנו ב-YouTube בכתובת www.youtube.com/user/LantronixInc או צרו עמנו קשר ב-LinkedIn בכתובת www.linkedin.com/company/lantronix.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.