header 2

יום ראשון, 27 ביוני 2021

קונפורמיס מכריזה על הסכם הפצה בלעדי בסין

 

ההסכם חדש מרחיב את התפוצה הגלובלית של קונפורמיס ומביא את המערכות להחלפת ברך המותאמות למטופל לשוק הגדול ביותר באזור אסיה-פסיפיק

 

 

 

בילריקה, מסצ'וסטס, 23 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Conformis, Inc (נאסד"ק:CFMS) הודיעה היום על כניסתו לתוקף של הסכם המאפשר לה להיכנס לשוק אסיה-פסיפיק באמצעות יחסי הפצה בלעדיים עם XR Medical Group (הונג קונג) בע"מ (XR Medical).

על פי הסכם ההפצה, ל-XR Medical יהיו זכויות בלעדיות למכירה, שיווק והפצה של מערכות החלפת הברך המותאמות למטופל של קונפורמיס iTotal® CR & PS להחלפת כלל אזור הברך, iTotal® CR & PS לפיקת הברך, ו-iUni® ו- iDuo®להחלפה חלקית באזור הברך. מוצרים אחרים, כדוגמת מערכת Identity Imprint™ לברך שאושרה לאחרונה, והיצע המוצרים לאגן, עשויים להתווסף בעתיד.

צוות המכירות של XR Medical יספק את שירותי המכירות והתמיכה באופן בלעדי למוסדות מהשורה הראשונה ב-  Boao Lecheng International Medical Tourism Pilot Zone (אזור הפיילוט) בהיינאן מטעם קונפורמיס. האיזור הוא מרכז משמעותי של תיירות רפואית מעשרות מדינות בעולם.

 "הסכם הפצה זה הוא דוגמה נוספת להתקדמות שאנו מציגים, בעת שאנו מיישמים את אסטרטגיית הצמיחה הכוללת שלנו. אנו בטוחים כי סל המוצרים הייחודי שלנו ישמש להאצת הצמיחה הבינלאומית של קונפורמיס, ואנו שמחים לשתף פעולה עם XR Medical, שיש לה רקורד מרשים של הצלחה בסין", אמר מארק אוגוסטי, נשיא ומנכ"ל קונפורמיס. "מה שמושך במיוחד ב-XR Medical הינו הביצועים החזקים שלה באזור הפיילוט. עם גישה למטופלים המבקרים באזור לטיפול, נוצרת ההזדמנות להציג לקהל רחב את היתרונות הקליניים של טכנולוגיית קונפורמיס. אנו מאמינים כי התחלה מאזור הפיילוט ממצבת אותנו היטב, ואנו צופים כי מערכת יחסים זו תשמש מודל להזדמנויות התרחבות עתידיות בסין היבשתית".

אזור הפיילוט ממוקם בהיינאן, אי גדול מול חופה הדרומי של סין. המתחם הוקם בשנת 2019 על מנת למשוך אזרחים סינים אמידים, שאלמלא כן היו יוצאים לחו"ל לטיפול רפואי. אזור זה של סין פיתח מתקני טיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר במיקום פופולרי. נכון לעכשיו, תיירים רפואיים מעשרות מדינות, כולל אלה מדרום מזרח אסיה, רשאים לבקר בהיינאן לצורך שהייה של 30 יום ללא ויזות.

השוק העולמי לשיקום מפרק הברך צפוי לגלגל יותר מ-9 מיליארד דולר. מתוך סכום זה, שוק שיקום מפרק הברך באזור אסיה והאוקיינוס השקט צפוי לגדול מעבר ל-1.7 מיליארד דולר. Fortune Business Insights צופה קצב צמיחה גבוה לתהליכי החלפת ברך באזור, בשל השילוב של השכיחות המוגברת של הפרעות בברך, תיירות רפואית משגשגת, הכנסה פנויה מוגברת ותשתיות בריאות משופרות.

אודות Conformis, Inc.

קונפורמיס Conformis  היא חברת טכנולוגיה רפואית המשתמשת בפלטפורמת הטכנולוגיה הקניינית iFit® Image-to-Implant® לפיתוח, ייצור ומכירה של שתלים ומכשירים להחלפת מפרקים בגודל ובצורה אינדיבידואלית, שאנו מכנים מותאמים אישית, על מנת להתאים את עצמם לאנטומיה הייחודית של כל מטופל. קונפורמיס מציעה קו רחב של שתלים סטריליים, מותאמים אישית לברך ולירך, ושתלים סטנדרטיים, יחד עם מכשירים חד פעמיים המועברים לבתי חולים ומרכזים כירורגיים אמבולטוריים. במחקרים קליניים, מערכת החלפת הברך של קונפורמיס, iTotal®  CR, הציגה תוצאות קליניות מעולות, כולל תפקוד טוב יותר ושביעות רצון גבוהה יותר של המטופל, בהשוואה לשתלים מסורתיים המוצעים כיום ללא התאמהקונפורמיס הינה בעלת, או מחזיקה באופן בלעדי, רישיונות לפטנטים שהונפקו ולבקשות פטנט, המכסות שתלים מותאמים אישית ומכשור ספציפי למטופל עבור כל המפרקים העיקריים.

למידע נוסף בקרו באתר החברה www.conformis.com. כדי לקבל מידע עתידי הירשמו באמצעות http://ir.conformis.com.

Cautionary Statement Regarding Forward-Looking Statements

Statements in this press release about our future expectations, plans and prospects, as well as other statements containing the words “anticipate,” “believe,” “continue,” “could,” “estimate,” “expect,” “intend,” “may,” “might,” “plan,” “potential,” “predict,” “project,” “should,” “target,” “will,” or “would” and similar expressions, constitute forward-looking statements within the meaning of the safe harbor provisions of The Private Securities Litigation Reform Act of 1995. You should not place undue reliance on our forward-looking statements. Actual results could differ materially from the projections disclosed in the forward-looking statements we make as a result of a variety of risks and uncertainties, including risks and uncertainties described in the “Risk Factors” sections of our public filings with the Securities and Exchange Commission. In addition, the forward-looking statements included in this press release represent our views as of the date hereof. We anticipate that subsequent events and developments may cause our views to change. However, while we may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, we specifically disclaim any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing our views as of any date subsequent to the date hereof.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.