header 2

יום שלישי, 29 ביוני 2021

Entera Bio תקיים שיחת ועידה ב-30 ביוני לדון בתוצאות שלב 2 של ה-EB613, הצפוי להיות המוצר הראשון הנלקח דרך הפה לצורך בניית עצם לטיפול בדלדול העצם (אוסטאופורוזיס)

 

בוסטון וירושלים, 28 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Entera Bio Ltd (נאסד"ק: ENTX), מובילה בפיתוח תרופות המתבססות על מולקולות גדולות שניתנות דרך הפה, הודיעה היום כי תקיים שיחת ועידה על מנת לדון בתוצאות הניסוי הקליני שלב 2 של EB613 לטיפול באוסטיאופורוזיס, שהושלם בהצלחה. EB613 הוא תרכובת אוראלית של הורמון יותרת התריס האנושי (1-34), או PTH, והוא צפוי להיות המוצר הראשון הנלקח דרך הפה ומשמש לבניין עצם (אנבולי) לטיפול בחולי אוסטאופורוזיס.

 

בשיחה תשתתף המומחית לאוסטאופורוזיס וחוקרת ראשית של המחקר בשלב 2, ד"ר ליאנה טריפטו-שקולניק מהמכון לאנדוקרינולוגיה שבמרכז הרפואי שיבא. ד"ר טריפטו-שקולניק תספק רקע על תוצאות המחקר ועל היתרונות של תרופה אוראלית לטיפול באוסטאופורוזיס. כמו כן, בשיחה יהיו גם מנכ"ל אנטרה, ספירוס ג'אמאס; נשיא פעילות המחקר והפיתוח, פיליפ שוורץ; המנהל הרפואי הראשי, ארט סנטורה; וסמנכ"ל הכספים, ראמש ראטאן.

 

שיחת הוועידה תתקיים ביום רביעי, 30 ביוני 2021, בין השעות 12:00-13:00 שעון החוף המזרחי, ותכלול גם מקטע שאלות ותשובות. על מנת להשתתף בשיחה בשידור חי, אנא חייגו (844) 467-6041 מארה"ב, או (409) 217-8787. המזהה לשיחת הוועידה הינו "5298499" – אנא הזינו אותו חמש עד עשר דקות לפני תחילת השיחה.

 

על מנת להאזין לשידור אודיו חי של המפגש, בקרו בדף "קשרי משקיעים" באתר האינטרנט של Entera, הנמצא כאן. שידור חוזר של המפגש יאוחסן בארכיון באתר האינטרנט של Entera למשך כ- 45 יום לאחר המצגת.

 

אודות אנטרה ביו

אנטרה Entera Bio היא מובילה בפיתוח של תרופות של מולקולות גדולות שניתנות דרך הפה לשימוש בתחומים עם צורך רפואי גדול שלא נענה כשהאימוץ של טיפול באמצעות זריקה מוגבל בגלל עלות, נוחות וקשיי ציות של החולים. טכנולוגיית החדרת התרופות דרך הפה הקניינית של החברה מיועדת לתת מענה לאתגרים הטכניים של ספיגה גרועה, שונות גבוהה ואי יכולת להביא מולקולות גדולות למיקום היעד בגוף באמצעות שימוש במגביר ספיגה סינתטי כדי לאפשר את הספיגה של מולקולות גדולות, ומעכבי פרוטאז כדי למנוע הגרעה אנזימטית ולתמוך בהבאה לרקמות היעד. המוצרים הפוטנציאליים המתקדמים ביותר של החברה, EB613 לטיפול בדלדול העצם ו-EB612 לטיפול בתת-פעילות מצד התריס, נמצאים בפיתוח קליני שלב 2. אנטרה גם נותנת רישיונות לטכנולוגיה שלה לחברות ביופארמה לשימוש עם התרכובות הקנייניות שלהן, ועד היום יצרה שיתוף פעולה עם Amgen Inc.. למידע נוסף על אנטרה ביו, בקרו בבקשה באתר www.enterabio.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.