header 2

יום חמישי, 17 ביוני 2021

Nikkiso Cryogenic Services מינתה את Asas Aljood (ערב הסעודית) לספקית שירות מורשה

 

טמקולה, קליפורניה, 16 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

קבוצת האנרגיה והגזים התעשייתיים של Nikkiso Cryogenic Industries ("הקבוצה"), חברה-בת של Nikkiso Co., Ltd (יפן), גאה להכריז כי חתמה על הסכם עם Asas Aljood, ולפיו תהפוך האחרונה לספקית שירות מורשה לשירותים הקריוגנים של ניקיסו (NCS) בסעודיה.

 

בעקבות הגידול הניכר בשוק המזרח התיכון, הסכם זה מאפשר לקבוצה להרחיב את נוכחותה האיזורית בתחומי הגזים התעשייתיים, מימן, עיבוד גז טבעי ותעשיית הפטרוכימיה. החל מה-1 ביולי, 2021, אסאס אלג'וד תציע באמצעות בתי המלאכה שלה שירותים לאחר הקניה (Aftermarket) ותמיכה הן במשאבות והן במרחיבי טורבו, הכוללים אריזה, תיקונים, חלקי חילוף ושירות בשטח.

 

אסאס אלג'וד, הממוקמת בדאמאם, תחזק את נוכחותנו האיזורית הקיימת, בנוסף לפעילות של הקבוצה במזרח התיכון המצויה בשארג'ה (איחוד האמירויות הערביות).

 

"השותפות החדשה בין ניקיסו ואסאס אלג'וד מעניקה לנו נוכחות איזורית משמעותית בערב הסעודית, ומחזקת את יכולתנו לשרת טוב יותר את השווקים במזרח התיכון", מסר ג'ים אסטס, נשיא שירותי הקריוגניקה של ניקיסו. "אני מצפה להמשיך ולספק ללקוחות של ניקיסו שירות ותמיכה ברמות הגבוהות ביותר, באמצעות צמצום העלות הגבוהה של השבתת הפעילויות והתהליכים שלהם".

 

אסאד אלג'וד הינה ספקית מובילה של שירותי תמיכה ואחזקה בעולמות הנפט והגז, פטרוכימיה ואנרגיה, בין השאר.

 

אודות CRYOGENIC INDUSTRIES

חברות חברות של Cryogenic Industries, Inc. (כעת חברה ב-Nikkiso Co., Ltd.) מייצרות ציוד הנדסי לעיבוד גזים קריוגניים ומפעלי תהליכים בקנה מידה קטן לתעשיות הגז הטבעי הנוזלי (גט"נ), שירותים לבארות וגזים תעשייתיים. Cryogenic Industries שהוקמה לפני יותר מ-50 שנה הוא חברת האם של ACD, Cosmodyne ו-Cryoquip וקבוצה בשליטה משותפת של בערך גופים 20 תפעוליים.

למידע נוסף בקרו באתרים  www.nikkisoCEIG.com  ו- www.nikkiso.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.