header 2

יום רביעי, 30 ביוני 2021

Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group מכריזה על הקמת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases (SEA) Sdn. Bhd במלזיה

 

טמקולה, קליפורניה, 29 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group ("הקבוצה"), חברה בת של Nikkiso Co., Ltd  (יפן), גאה להכריז על הקמת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases (SEA) Sdn. Bhd. , החל מה-1 ביולי, 2021. חברה זו מייצגת את המיזוג בין שתי היחידות העסקיות שלנו במלזיה: Cryogenic Industries ו- Cryoquip לכדי מתקן משותף חדש.

מיזוג זה מהווה צעד נוסף קדימה באסטרטגיית הצמיחה הכוללת של הקבוצה, תוך שימת דגש על יכולתה לספק תמיכה גלובלית ואזורית הן במכירות והן בשירות. שינוי השם מדגיש את התמיכה והעוצמה של הקבוצה הגדולה יותר; "אנרגיה נקיה" היא מנוע הצמיחה ו"גזים תעשייתיים" היא פעילות הבסיס.

המתקן החדש והגדול יותר מספק מבנה תמיכה חזק לצמיחה עתידית. הוא ממוקם באופן אידיאלי בתוך האזור על מנת לתמוך בלקוחות המפתח של הפעילויות, ולבטא התמקדות נוספת באנרגיה נקיה. המתקן, שגודלו 56,400 רגל מרובע, הינו כפול מגודלו של המרכז הקודם של החברות יש לו קיבולת משופרת לטובת העמסת זרימה, וייצור עבור מכשירי אידוי, קווי שאיבה, תהליכי החלקה והרכבה, פעילות שיקום והבאה לכדי פעילות, כמו גם חלקי משאבות ושירות. בנוסף, הוא מציע הזדמנויות לשיתוף משאבים עם חברות אחרות בקבוצת ניקיסו (תמיכה ב- Nikkiso Cryo, או יצור עבור LEWA SEA ו/או החלקות של Geveke Malaysia).

לדברי טים בורן, סגן הנשיא של Nikkiso CE&IG לאזור דרום מזרח אסיה ואוקיאניה:

"מתקן חדש זה יספק את כל השירותים במיקום אחד עבור ציוד התהליך הקריוגני, ההתקנות והשירותים של Nikkiso CE&IG. המיזוג של שני העסקים שלנו במלזיה והנכונות להרחיב את המתקן והיכולות שלנו מדגישים את המחויבות של הקבוצה שלנו לאזור זה. המתקן החדש שלנו יספק תמיכה מקומית בדיוק בזמן בו היא נדרשת עבור מגוון המוצרים והשירותים המלא שלנו, ואני מצפה לעבוד יחד עם לקוחותינו וצוות Nikkiso CE&IG המקומי והמוכשר שלנו על מנת לספק את המוצרים והשירותים שאזור זה, המצוי בצמיחה, זקוק להם".

Nikkiso CE&IG (SEA) אחראית על עסקים בדרום מזרח אסיה, כלומר מלזיה, סינגפור, תאילנד, אינדונזיה, הפיליפינים, מיאנמר, וייטנאם, ברוניי, לאוס וקמבודיה, כמו גם טייוואן, בנגלדש ופקיסטן, ומספקת תמיכה למזרח התיכון, הודו, אפריקה ואוסטרליה.

ליצירת קשר:

Nikkiso Clean Energy and Industrial Gases (SEA) Sdn. Bhd. 199601016333
(formerly known as Cryoquip Sdn. Bhd. 388684-P)
Lot 862, Jalan Subang 8, Taman Perindustrian Subang
47600 Subang, Selangor, Malaysia

Tel: +60 3 8081 8330
Fax: +60 3 8081 8360
Email: sales.sea@nikkisoceig.com Website: www.nikkisoCEIG.com

אודות CRYOGENIC INDUSTRIES

חברות חברות של Cryogenic Industries, Inc. (כעת חברה ב-Nikkiso Co., Ltd.) מייצרות ציוד הנדסי לעיבוד גזים קריוגניים ומפעלי תהליכים בקנה מידה קטן לתעשיות הגז הטבעי הנוזלי (גט"נ), שירותים לבארות וגזים תעשייתיים. Cryogenic Industries שהוקמה לפני יותר מ-50 שנה הוא חברת האם של ACD, Cosmodyne ו-Cryoquip וקבוצה בשליטה משותפת של בערך גופים 20 תפעוליים.

למידע נוסף בקרו באתרים  www.nikkisoCEIG.com  ו- www.nikkiso.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.