header 2

יום חמישי, 10 ביוני 2021

Mary Kay Inc., המפיקה בפועל של "שומרי המפרץ" עטור הפרסים, מצטרפת ל- CEO Water Mandate ו"הקומפקט העולמי של האו"ם לעקרונות אוקיינוס בר קיימא"

 

דאלאס, 8 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

 

לרגל "יום האוקיינוס" העולמי,  Mary Kay Inc., שתומכת בתודעת הסביבה בעולם ובאחריות של התאגידים , הודיעה היום כי התחייבה לשני יעדים חיוניים להגנת נתיבי המים בעולמנו: CEO Water Mandate   ו-  United Nations Global Compact’s Sustainable Ocean Principles.

הידיעה הגיעה בעיצומו של סבב פסטיבלים כלל-ארצי של Guardians of the Gulf (שומרי המפרץ) בהפקת מרי קיי, סרט תיעודי מאיר עיניים שבוחן את מערכת היחסים הסוערת בין גורמים במפרץ מקסיקו לבין אנשי השימור הנחושים להגן עליו.

CEO Water Mandate היא יוזמה מיוחדת של מזכ"ל האו"ם והקומפקט העולמי של האו"ם שמיושמת בשותפות עם מכון האוקיאנוס השקט. Water Mandate מגייסת מסה קריטית של מנהיגים עסקיים לטיפול באתגרי מים עולמיים באמצעות ניהול מים תאגידי, בשותפות עם האו"ם, ממשלות, ארגונים חברתיים ואזרחיים ובעלי עניין אחרים. החברות שתומכות מתחייבות לפעול בששת היסודות המרכזיים ומדווחות מידי שנה על ההתקדמות.

עקרונות הקומפקט העולמי של האו"ם לעקרונות אוקיינוס בר קיימא נוצרו בהתייעצות עם יותר מ-300 בעלי עניין, ומספקים מסגרת לפרקטיקות עסקיות אחראיות באוקיינוס על פני מגזרים ושטחים גיאוגרפיים. הם מורכבים מעשרת העקרונות של ההסכם העולמי של האו"ם בנושא זכויות אדם, עבודה, סביבה ועקרונות נגד שחיתות ומשלימים אותם. התמיכה בעקרונות אוקיינוסים בר קיימא היא התחייבות שאפתנית של חברות בכל הגדלים, המגזרים והרמות - הם בשלות הניהול לשימור האוקיינוסים. עם פרסום הודעה זאת מצטרפת Mary Kay למנהיגים עסקיים ברחבי העולם בהגדרות ברורות ובתיאום ציפיות משותפות לאוקיינוס פורה ובריא.

"בריאות האוקיינוסים שלנו קובעת את בריאות כדור הארץ שלנו", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת תפעול ראשית של Mary Kay. "מים הם המשאב היקר ביותר על פני כדור הארץ, ולכן חיוני שאנו נתמוך באופן פעיל במאמצי השימור שלהם. הפקנו את "שומרי המפרץ" ואנחנו חתומים על ההתחייבויות האלה מול מאות חברות אחרות כי אנו מחויבים להגביר את המודעות לסכנות שמאיימות על נתיבי המים שלנו. במאמצים חשובים אלה מתכננת Mary Kay לקדם מערכות אקולוגיות לשימור המגוון הביולוגי על פני טביעת הרגל העולמית שלה".

"שומרי המפרץ" צולם, בוים והופק על ידי צוות שכולו נשים, הוקרן בכמעט תריסר פסטיבלי קולנוע וזכה לאחרונה בשני פרסי Telly Awards  בעבור טבע כללי שאינו משודר / חיות בר שידור דוקומנטרי כללי.

 

Mary Kay, שאמורה להכריז על אסטרטגיית הקיימות העולמית שלה בהמשך השנה, תעבוד עם CEO Water Mandate ועקרונות הקומפקט העולמי לאוקיינוסים בר קיימא של האו"ם לקידום מחויבותה לשימור המים באוקיינוסים.

 

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-57 שנה כשלה שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום יותר טוב. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay התחייבה להעצים נשים ומשפחותיהן ביצירת שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, התמקדות בתמיכה במחקרי סרטן, הגנה על שורדות האלימות במשפחה כדי ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות חלומותיהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחד בכל פעם. לקבלת מידע נוסף: MaryKay.com.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.