header 2

יום ראשון, 20 ביוני 2021

קונסורציום בהובלת EIG חתם על עסקת תשתיות בשווי 12.4 מיליארד דולר עם Aramco

 

הקונסורציום כולל משקיעים ידועים במגוון תחומים מצפון אמריקה, אסיה והמזרח התיכון

 

וושינגטון, 18 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

 

EIG, משקיע מוסדי מוביל בסקטור האנרגיה הגלובלי, ואחד מהמשקיעים המובילים בתשתיות, הודיע היום כי השלים את העסקה עליה הוכרז בעבר עם Saudi Arabian Oil Co. (Aramco), במסגרתה קונסורציום של משקיעים רכש 49% מהאחזקה ב-Aramco Oil Pipelines Company (Aramco Oil Pipelines), ישות שהוקמה לאחרונה, המחזיקה בזכויות למשך 25 שנים לתשלומים בגין נפט המועבר באמצעות רשת צינורות להזרמת נפט גולמי.

 

תהליך ההשקעה של הקונסורציום שהובל בידי EIG ב-Aramco Oil Pipelines משך אליו קבוצה גלובלית של משקיעים מוסדיים מובילים מסין, סעודיה, קוריאה, איחוד האמירויות הערביות וארצות הברית, ובהם, בין השאר, חברת ההשקעות מובאדאלה, משקיע ריבוני מאבו-דאבי, Silk Road Fund, Hassana ו-Samsung Asset Management.

 

ר. בלייר ת'ומאס, יו"ר ומנכ"ל EIG, מסר: "אנו מרוצים מאוד מהשלמת העסקה הזו עם ארמקו, ספק אנרגיה גלובלי מכובד. עוצמתו ושיעור קומתו של הנכס התשתיתי הגלובלי הזה מודגמת גם בהצטרפותם של משקיעים מובילים שהשקיעו לצד EIG. אנו גאים לעבוד יחד עם הקונסורציום המשובח הזה ומצפים לשותפות ארוכת טווח ויצרנית בינינו".

 

HSBC Bank plc שימש יועץ פיננסי ל-EIG בעסקה, ו-Latham & Watkins שימש יועץ משפטי של EIG.

 

אודות EIG

 

EIG היא משקיעה מוסדית מובילה במגזר האנרגיה הגלובלי עם 21.7 מיליארד דולר מנוהלים נכון ל-31 במרץ 2021. EIG מתמחה בהשקעות פרטיות בתשתיות של אנרגיה ושקשורות לאנרגיה על בסיס גלובלי. ב-39 שנות ההיסטוריה שלה, EIG הקצתה יותר מ-37 מיליארד דולר למגזר האנרגיה באמצעות 370 פרויקטים או חברות ב-37 מדינות בשש יבשות. הלקוחות של EIG כוללים רבות מקרנות הפנסיה המובילות, חברות ביטוח, הקדשים, קרנות וקרנות עושר ממשלתיות בארה"ב, אסיה ואירופה. המטה של EIG נמצא בוושינגטון הבירה, עם משרדים ביוסטון, לונדון, סידני, ריו דה ז'נרו, הונג קונג וסיאול. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של EIG בכתובת www.eigpartners.com.

אודות Aramco

 

ארמקו Aramco היא חברת אנרגיה וכימיקלים משולבת גלובלית, המונעת בידי אמונתה הבסיסית בכך שאנרגיה מהווה הזדמנות. מהפקת אחת מכל שמונה חביות של אספקת הנפט העולמית, לפיתוח טכנולוגיות אנרגיה חדשות, הצוות הגלובלי של ארמקו מקדיש את עצמו ליצירת השפעה בכל דבר שהוא עושה. החברה מתמקדת בהפיכת המשאבים שלה לאמינים יותר, בני קיימא יותר ויעילים יותר. התנהלות זו מסייע לקדם את היציבות והצמיחה ארוכת הטווח ברחבי העולם. www.aramco.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.