header 2

יום ראשון, 27 ביוני 2021

נור אינק אינוביישנס החלה בהקמת מפעל דיו חדש ומעבדות מתקדמות לפיתוח ולבדיקות מוצרי החברה

 

המפעל שיוקם באזור התעשייה, פארק אפק בראש העין
יאפשר לחברה להגשים את חזונה להתרחבות ולייצור נרחב

 

 

נור אינק אינוביישנס החלה בהקמת מפעל דיו חדש ומעבדות מתקדמות לפיתוח ולבדיקות מוצרי החברה

 

 

לדברי משה נור יו״ר ומייסד החברה,  "אנו שמחים להודיע על תחילת הקמת מפעל חדש בפארק אפק, זאת בהמשך להתפתחות החברה והצורך בשטח רחב וציוד טכנולוגי מתקדם על מנת לעמוד ביעדים האסטרטגיים שלנו. אנו צופים כי המעבר לאתר החדש יעזור לנו לממש את השלמת התכניות שלנו לפיתוח המוצרים, ויתרום לחברה לעמוד בהסכמים המסחריים אשר צפויים להיחתם במהלך השנה הקרובה.״

 

 

• באתר יוקם מפעל שיאפשר לחברה לייצר בין  35,000  ל- 70,000 ליטר של דיו בחודש וכמו כן מוצרים נוספים של החברה על מנת שהחברה תוכל לעמוד בהסכמים המסחריים אותם היא צופה לחתום ב- 6-12 חודשים הבאים.

 

תל אביב, 24 ליוני 2021 (ת״א: נורי) חברת נור אינק אינוביישנס בע"מ,  חברת נור אינק אינוביישנס בע"מ, העוסקת במחקר ופיתוח של סוגים שונים של דיו פיגמנטי מבוסס מים, ירוק וידידותי לסביבה, מודיעה היום כי חתמה על חוזה שכירות ארוך טווח על נכס מסחרי בן 1,264 מ״ר ברוטו, באזור התעשייה פארק אפק. החברה התקשרה בהסכם שכירות עם חברת מאיר אפרת אחזקות בע"מ לשכירת שטח להקמת מפעל דיו ומעבדות מתקדמות לפיתוח ולבדיקות מוצרי החברה.

 

החברה סבורה וצופה כי המעבר לאתר החדש יאפשר לה לממש את השלמת תכניות פיתוח מוצריה.


באתר החדש יוקם מפעל ייצור אשר יאפשר לחברה לייצר בין 35,000 ל- 70,000 ליטר של דיו ומוצרים נוספים בחודש, נתון המציב את החברה מוכנה לעמידה בהסכמים המסחריים אותם היא צופה לחתום ב- 6-12 חודשים הבאים.


במקביל, החברה מזמינה מספקים שונים ציוד מעבדתי ויצורי אשר ייקדם את השלמת תכניות פיתוח מוצריה ואשר יאפשר את ייצור הכמויות הנ"ל של הדיו ומוצרים נוספים. ציוד זה יסופק ויותקן באתר החדש בפארק אפק.

 
 

אודות החברה:


חברת נור אינק אינוביישנס בע"מ, שנוסדה על ידי מר משה נור, ממייסדי תעשיית הדפוס הדיגיטלי העולמית, וד"ר מוחמד עיראקי, שהינו בעל ניסיון רב בפיתוח של דיו דיגיטלי להזרקת דיו, עוסקת במחקר ופיתוח של סוגים שונים של דיו פיגמנטי מבוסס מים, ירוק וידידותי לסביבה המיועד לשימוש במדפסות ומערכות דפוס דיגיטלי וזאת מתוך מטרה להיות ספקית פתרונות דיו ידידותיים לסביבה לתחומי דפוס דיגיטלי שונים ומגוונים.


הדיו הפיגמנטי, שמפתחת החברה, מיועד לשימוש במספר תחומים ויהיה ניתן ליישום בהדפסה דיגיטלית בטכנולוגיית Inkjet ישירות על-גבי סוגי טקסטיל שונים, כולל בדים סינטטיים כהים הצבועים מראש; בהדפסה דיגיטלית בהזרקת דיו בפורמט רחב של טפטים, שלטי חוצות, פוסטרים, באנרים לפרסום ועוד; בנוסף, החברה מפתחת דיספרסיה פיגמנטית לבנה המשמשת כחומר בסיס להכנת דיו פיגמנטי על בסיס מים בצבע לבן ואת מוצר ה- SoftJet - חומר הכנה וריכוך של בדים לפני הדפסה דיגיטלית – מוצר התורם לחיסכון של כ- 35% מתצרוכת החשמל וכ- 40 ליטר מים הנצרכים בשלב הריכוך של כל מ"ר אחד של הבד המודפס - לאחר ההדפסה הדיגיטלית, ועוד. כל סוגי הדיו שהחברה שוקדת על פיתוחם הינם ידידותיים לסביבה ואינם מכילים חומרים רעילים.


כיום כ-20% מזיהום המים בשימוש תעשייתי מקורם בטיפולים אפליקטיביים לטקסטיל. בשנים האחרונות גוברות בשוק הטקסטיל העולמי מגמות של עליית המודעות הצרכנית לזיהום הנגרם על ידי תעשיית הטקסטיל, החמרת ההגבלות הרגולטוריות, והחמרת הפיקוח על ידי גופי פיקוח מסחריים בנוגע לשיטות הייצור ולסוג התרכובות הכימיות בהן ניתן להשתמש בביצוע טיפולים אפליקטיביים לטקסטיל. עליית המודעות הצרכנית לקיימות בשוק הטקסטיל מובילה את חברות ההלבשה הגדולות בעולם לגבש תוכניות לשינוי שרשראות הייצור באופן שתהיינה יותר ידידותיות לסביבה. הגבלות אלו, והתגברות ההגבלות בעתיד הנראה לעין, יחייבו מותגים ויצרנים לשנות את תהליכי הייצור שלהם ולעשות שימוש בטכנולוגיות ירוקות מהסוג אותו מפתחת החברה.


בנוסף ליתרון האקולוגי הישיר לשימוש בטכנולוגיות ידידותיות לסביבה בתחום זה, קיים יתרון כלכלי מובהק ללקוחות הקצה, חברות ההדפסה ולקוחותיהם - המשתמשים הפרטיים ובתי הדפוס, הנובע מחסכון בעלויות אנרגיה בהשוואה לשימוש בדפוס קונבנציאלי; זאת כתוצאה מביטול השימוש או בשימוש בכמויות קטנות יותר של ציוד ומכשירים הצורכים חשמל ומים בכדי לטפל בבד המודפס לפני ואחרי ההדפסה על גביו בדפוס קונבנציונלי.


המודל העסקי של החברה מבוסס על OEM White Label, כאשר מוצרי החברה ימכרו לחברות המייצרות מערכות דפוס דיגיטלי שימכרו את מוצרי החברה כמוצר שלהן.
השווי המצרפי של שוקי היעד אליהן נור אינק אינוביישנס פונה הוא כ- 23 מיליארד דולר עם קצב צמיחה שנתי ממוצע של כ- 19%. שווקים אלה כוללים את שוק ההדפסות הדיגיטליות בפורמט רחב של שילוט חוצות ופרסום פנים, שוק ההדפסות הדיגיטליות לטקסטיל (ביגוד, עיצוב פנים, אופנה), שוק ההדפסות הדיגיטליות על גבי טפטים ושוק יצרניות הכימיקלים לתעשיות הדיו והדפוס הדיגיטלי.


לנור אינק אינוביישנס, צוות הנהלה עתיר ניסיון שהוביל את החברות המובילות במשק לאקזיטים והנפקות, למר משה נור ניסיון של 45 שנים בתחום הפרסום וטכנולוגיות דפוס דיגיטלי והוא ממייסדי חברת נור מקרופרינטרס, שפיתחה את המדפסת הדיגיטלית בפורמט רחב הראשונה בעולם ואת הדיו הפיגמנטי להזרקת דיו הראשון בעולם. בשנת 1994 הונפקה נור מקרופרינטרס בנאסד"ק ובשנת 2005 נרכשה על ידי  HP. כמו כן, מר משה נור היה ממייסדי חברת קורנית דיגיטל, הנחשבת כחברה פורצת דרך עולמית של שוק ההדפסות הדיגיטליות על גבי חולצות, שהונפקה גם היא בנאסד"ק ונסחרת כיום בשווי של כ- 4.5 מיליארד דולר.


לד"ר מוחמד עיראקי, העומד בראש צוות מדענים מנוסה, ניסיון רב בפיתוח של דיו דיגיטלי להזרקת דיו, בין היתר פיתוח סוגי דיו דיגיטלי של נור מקרופרינטרס, HP-Indigo, קורנית דיגיטל ועוד. ד"ר מוחמד עיראקי פרסם למעלה מ-20 פטנטים הקשורים לדיו דיגיטלי וטכנולוגיות דפוס דיגיטלי והינו בעל תואר דוקטור לכימיה פיזיקלית מהאוניברסיטה העברית בירושלים ולימודי פוסט דוקטורט במכון לכימיה אורגנית של האוניברסיטה הטכנית בברלין, גרמניה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.