header 2

יום שלישי, 8 ביוני 2021

Sophi.io זוכה בשני פרסי המדיה הגלובליים של INMA

 

טורונטו, 7 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Sophi.io, פלטפורמת האופטימיזציה והחיזוי מבוססת הבינה המלאכותית של ה-Globe and Mail, הוכרזה לזוכה בפרסי ה-Global Media Awards של הארגון הבינלאומי למדיה חדשותית (International News Media Association – INMA) בשתי קטגוריות, "השימוש הטוב ביותר במידע על מנת לבצע אוטומציה או התאמה אישית" ו"Best in Show" בצפון אמריקה.

 

"פרסי המדיה הגלובליים של INMA מתרכזים במצויינות לרוחב כל תחומי עסקי המדיה", אומר פיליפ קרוליי, המו"ל ומנכ"ל The Globe and Mail. "אני מרוצה במיוחד שחומת התשלום בזמן אמת הדינמית במלואה של Sophi for Paywalls, זכתה בשתי קטגוריות, וטכנולוגיית התסדיר האוטומטי בפרינט פורצת הדרך של Sophi  הייתה מועמדת בגין השימוש בה ב-Naviga וב-Agderposten.

 

Sophi נטלה גם את המקום השני בקטגוריות "היוזמה הטובה ביותר לגיוס מנויים" ו"השימוש הטוב ביותר בדאטה לצמיחת מנויים, תוכן או עיצוב מוצר" והייתה ברשימת המועמדים הסופיים בקטגוריות הבאות: "הפעילות הטובה ביותר לרישום משתמשים", "המוצר הטוב ביותר" ו"חדשנות בטכנולוגיה".

 

התחרות השנה כללה 644 מועמדויות של 212 מותגי חדשות מ-37 מדינות. חבר השופטים הורכב מ-44 מומחי מדיה מרחבי העולם, שבחנו את המועמדים על בסיס התוצאות שהושגו, קונספטים יחודיים, יצירתיות חזקה, חשיבה חדשנית וסינרגיה מנצחת לרוחב הפלטפורמות.

 

"שימוש חכם בדאטה מניב השפעה חזקה. יצירת התאמה אישית בחומת התשלום היא המפתח להצלחה בעסקי המנויים הדיגיטליים עבור גופי החדשות. המועמדות הזו מציגה הוכחה נוספת מדוע ההצהרה הזו נכונה", אמר אחד השופטים על טכנולוגיית חומת התשלום. "הפיתוח שלהם של מודלים המשלבים התאמה של משתמש ותוכן הוא דוגמא שאחרים צריכים ללמוד ממנה", אמר שופט אחר.

 

שופט נוסף העיר: "התאמה אישית מדהימה שמתבססת על בינה מלאכותית, ומענה מושלם לצורך לשלב אנשים שמוכשרים במדע הנתונים לארגוני החדשות. מספרים מרשימים והשפעה מצוינת".

 

חומת התשלום בזמן אמת המותאמת אישית והדינמית במלואה של Sophi, משתמשת בעיבוד שפה טבעית (NLP) על מנת לנתח הן את התוכן והן את התנהגות המשתמש, וכך לקבוע מתי לבקש מהקורא תשלום או את כתובת הדואר האלקטרוני שלו, ומתי להניח לו. היא מסוגלת לבצע אופטימיזציה לכמה תוצאות בו זמנית (כמו למשל למספר הצעות משולבות או תמחורים שונים), ופועלת היטב גם במצבים בהם אין מידע קודם הזמין לה.

 

Sophi היא פלטפורמת בינה מלאכותית המסייעת למוציאים לאור לזהות את התוכן בעל הערך הרב ביותר שלהם, ולמנף אותו כך שיסייע בהשגת מטרות עסקיות חשובות, כדוגמת הגדלת מספר המנויים. מו"לים בארבע יבשות עושים כעת שימוש בטכנולוגיות הבינה המלאכותית ולמידת המכונה של סופי, על מנת לאפשר לחומת התשלום שלהם לקבל החלטות, להפוך את האתרים שלהם לאוטומטיים ולהפוך את תהליך ההדפסה לאוטומטי.

 

טכנולוגיית התסדיר האוטומטי בפרינט של Sophi, בו עושה שימוש המו"ל Naviga, זכה לציון לשבח בקטגוריות "המוצר הטוב ביותר" ו"חדשנות בטכנולוגיה". שופט מצוות INMA ציין כי "סופי – כמוצר הראשון מסוגו – הוא דוגמא מצויינת לפתרון הדפסה בהערמה אוטומטי. מדהים לראות כיצד עבודתו של העורך מצטמצמת לכדי בחירת התוכן בלבד. האוטומציה של עד 80% מעמודי התוכן של העיתונים עשויה לשנות את כללי המשחק בתעשיית העיתונות המודפסת".

 

אשתקד זכתה סופי ב"פרס העיתונות המקוונת" (OJA) עבור "חדשנות טכנית בשירות העיתונות הדיגיטלית", שהוענק בידי ארגון החדשות המקוונות (ONA), ובפרסי "המדיה הדיגיטלית העולמית" ו"המדיה הדיגיטלית הצפון אמריקנית", שהוענקו בידי האיגוד העולמי של המו"לים בגופי החדשות (WAN-IFRA) בקטגוריית " הסטארט אפ הדיגיטלי החדשותי הטוב ביותר".

 

 

אודות Sophi.io

 

Sophi.io (https://www.sophi.io) סופי פותחה על ידי The Globe and Mail כדי לעזור למפרסמי תוכן לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיות חשובות. זאת חבילה של כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית שכוללת את Sophi Site Automation  ו- Sophi Dynamic Paywall וגם את Sophi Analytics, מערכת תומכת החלטות עבור מפרסמי תוכן. סופי מתוכננת לשפר את המדדים שהכי חשובים לעסק שלכם, כמו שימור ורכישת מנויים, מעורבות, השבתה, תדירות וכמות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.