header 2

יום שלישי, 8 ביוני 2021

עדכון משקיעים מאז ההנפקה - מכתב לבעלי מניות קוויקליזארד - יוני 2021

 

בעלי מניות קוויקליזארד,

 

אני שמח לעדכן אתכם על התקדמותה של חברת קוויקליזארד בשלושת החודשים הראשונים שחלפו מאז הנפקת החברה. להלן הישגי הצמיחה הנוכחיים ותכניותינו לעתיד.

 

בשלושת החודשים האחרונים חווינו ביקוש גובר בשווקים קיימים וחדשים. אנו מזהים מתאם מוצר-שוק חזק לפלטפורמת אופטימיזציית התמחור שלנו עם עולם הקמעונאות על מחלקותיו השונות.

 

דוגמא קטנה אך מייצגת - לקוחות שהרחיבו את נפח הפעילות שלהן על פלטפורמת התמחור של קוויקליזארד. למשל,  חברה גרמנית הפועלת בתחום הקמעונות ומוכרת ב- 13 מדינות - הגדילה את נפח פעילותה עמנו מ- 230 אלף יורו לשנה לכ- 300 אלף יורו – עלייה של 30% בהכנסה השנתית המתחדשת (ARR).  זאת ארבעה חודשים בלבד לאחר תחילת ההתקשרות.

 

הסימנים החיוביים מגיעים אף מעבר למדינות אירופה. ביקוש גובר בארה״ב מניע אותנו להגביר השקעה בחדירה לשוק הצפון אמריקאי.  לאחרונה אף זכינו בכניסה אסטרטגית לדרום אסיה באמצעות זכייה במכרז של חברת IKEA דרום אסיה. עם לקוח אסטרטגי זה נתמחר מוצרים גם בסינגפור, מלזיה, תאילנד והפיליפינים ובהמשך אנו צופים שגם במדינות נוספות.

 

כדי להתמודד עם הפוטנציאל שאנו מזהים בפתח, החלטנו להשקיע את מירב המאמצים בפתיחת השווקים החדשים והתרחבות בטריטוריות הקיימות.

 

באירופה, גייסנו צוות מכירות שיתמקד בארצות בריטניה, צרפת, ספרד, גרמניה, סקנדינביה, אוסטריה, בלגיה והולנד. במדינות אלו אנו מזהים התאמה גבוהה בעיקר עם קמעונאים המנהלים מספר רב של ערוצי מכירה בו-זמנית. כגון תמחור מוצרים זהים במדינות שונות, או במכירה דרך חנות פיזית אל מול אונליין. צוות מכירות זה עובד בשיתוף פעולה עם מפיצים מקומיים על מנת לייצר מכפיל כוח ונוכחות לוקאלית עבור לקוחות חדשים.

 

ביקוש גובר בצפון אמריקה מציג בפנינו פוטנציאל ביקוש בטווח הבינוני וצמיחה משמעותית ביותר בטווח הרחוק יותר. הקמנו תשתית מכירה הכוללת מפיצים, אנשי מכירות ופעילות שיווקית כדי להפוך את צפון אמריקה למנוע צמיחה עבורנו.

 

בדרום אסיה, כאמור, זכייתנו בלקוח אסטרטגי כגון איקאנו, חברת הבת של קב׳ איקאה העולמית מהווה אבן דרך משמעותית בצמיחה הגלובאלית שלנו. בעזרת שותף חדש מקומי באוסטרליה, אנו מתכננים להמשיך ולצמוח גם שם.

המאמצים לפתיחת השווקים החדשים והתרחבות בטריטוריות הקיימות מלווים בצמיחה בכוח האדם בחברה. בשלושת החודשים שחלפו מאז הנפקת החברה גייסנו 21 עובדים חדשים.

 

חיזקנו את שדרת הניהול של החברה עם גיוסם של ניר מאור כסמנכ״ל השיווק (CMO) ושל ניר כהן כסמנכ״ל התפעול (COO) של קוויקליזארד. ניר מאור הוא מנהל שיווק עתיר ניסיון בעולם התוכנה הארגונית. הוא  בוגר של שתי חברות ישראליות שהיו לחדי קרן וכן של חברת אינטל, בה עבד במהלך שהותו בארה״ב. ניר כהן הוא מנהל תפעול עתיר ניסיון בפיתוח וניהול תוכנה. בתפקידו האחרון היה ראש מחלקת הצמיחה של חברת Pandologic, בה ניהל צוותים של עשרות עובדים.

 

בנוסף לשדרת הניהול, חיזקנו את מערך המכירות שלנו. נכון למועד התשקיף עבדו בחברה שני אנשי מכירות. מאז גייסנו 15 עובדים נוספים לצוותי השיווק והמכירות כדי לתמוך ביעדי הצמיחה הנ״ל. גייסנו מס׳ עובדים גם למחלקת המחקר והפיתוח שלנו. אנשים עם רזומה כגון ד״ר למתמטיקה ומדעי המחשב ומלגאית נשיא זוכת פרסים בתחום לימוד מכונה. טאלנט מסוג זה הוא המפתח לבניית כלי סימולציה מתקדמים המאפשרים חיזוי קצב מכירות בהתאם למשתנים שונים וזאת בכדי לשפר את יעילות מערכת התמחור ואת יכולת הלקוחות לבחון אסטרטגיות תמחור שונות.

 

לסיכום, ברצוני להודות לכם - שותפיי לדרך. אני מעריך אישית את האמון שאתם נותנים בי ובצוות ההנהלה של קוויקליזארד, ומתחייב להמשיך ולעדכן אתכם על הישגי הצמיחה ותכניותינו לעתיד.

 

בברכה,
פיני מנדל
מנכ"ל קוויקליזארד

אודות Quicklizard

 

קוויקליזארד (Quicklizard) מספקת לקמעונאים פלטפורמת תוכנה לאופטימיזציית תמחור מבוסס AI (בינה מלאכותית). החברה מאפשרת לקמעונאים מרובי-ערוצים (multichannel retailers) לבצע אוטומציה ואופטימיזציה של מערך התמחור על פני כל ערוצי השיווק וההפצה. קוויקליזארד עוזרת לקמעונאים לתמחר את מוצריהם בקו אחד עם מטרותיהם העסקיות. המחיר הנכון לכל מק״ט. בכל ערוץ. תמיד.
פלטפורמת התוכנה של קוויקליזארד מסייעת לקמעונאים למצות את הפוטנציאל המסחרי שלהם. הפלטפורמה מנתחת מידע ממערכות הלקוח כגון עלויות המלאי ואספקת המוצר, גמישות הביקוש למוצר בנקודות המכירה, התנהגות צרכנית עונתית, מחירי מתחרים וכו׳ - לכדי המלצות לשינויי מחירי המוצרים הקמעונאיים. כל המלצת תמחור מגובה בסיבה להמלצה ובלחיצת כפתור מיושמת בכל אחד מהערוצים המתאימים - מכירה און-ליין, מכירה בחנות פיזית, או בשילוב של השניים תוך מתן גמישות מלאה לטיוב כל אחד מהערוצים ביישומים חוצי מדינות ומחלקות.
החברה פעילה כיום במעל 20 מדינות בעולם במגוון תחומי קמעונאות כגון מוצרי צריכה, אלקטרוניקה, ציוד ביתי ומשרדי, אופנה, פארמה, ציוד ספורט, כל-בו ועוד. גמישות המערכת להתאים בקלות לכל ענפי הקמעונאות, ביחד עם קלות היישום והשימוש במערכת - הם גורם מוביל בהצלחת קוויקליזארד בקרב קמעונאים העומדים על סף אימוץ המהפכה הדיגיטלית.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.