header 2

יום ראשון, 20 ביוני 2021

Entera Bio קיבלה אישור לפטנט בסיסי באיחוד האירופי על ה-PTH האוראלי, הנסמך על פלטפורמת הזנת החלבון האוראלית שלה

 

לטכנולוגיית ההזנה האוראלית יש פוטנציאל לבצע מהפכה בשוק ההזרקה הביולוגית המגלגל 20 מיליארד דולר

 

תוצאות ה- BMD הסופיות משלב 2 של מחקר יעילות ה- EB 613 בטיפול בדלדול העצם (אוסטפורוזיס)  צפוי ברבעון השני של 2021

 

 

בוסטון וירושלים, 17 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

 

Entera Bio Ltd (נאסד"ק: ENTX), מובילה בפיתוח תרופות המתבססות על מולקולות גדולות שניתנות דרך הפה, הודיעה היום כי משרד הפטנטים האירופי העניק לאנטרה פטנט שכותרתו "שיטות והרכבים להזנת חלבונים דרך הפה". הפטנט מתייחס לתרכובות PTH אוראליות של אנטרה, הנמצאות כעת בשלבים קליניים מתקדמים לדלדול עצם (אוסטפורוזיס) והיפותאראתירואידיזם.

 

"זהו פטנט משמעותי המכסה מוצרי PTH מובילים העושים שימוש בטכנולוגיית הפלטפורמה של אנטרה. פטנט זה של האיחוד האירופי, יחד עם מגוון פטנטים אחרים המכסים תרכובות אוראליות ואינדיקציות יעד, שכבר אושרו או ממתינים לאישור, מספקים לאנטרה הגנה איתנה על הקניין הרוחני שלה. פטנט זה מגיע בנוסף לפטנטים רבים שהונפקו במדינות אסטרטגיות, כולל ארה"ב, סין, יפן, אוסטרליה, ניו זילנד וישראל. אנו שמחים במיוחד שהשלמנו בהצלחה את חלון הזמן בן תשעת החודשים שבו ניתן היה להתנגד לפטנט. אנטרה ביצרה את עמדת המנהיגות שלה באספקה אוראלית של חלבונים, ואנו צופים כי נדווח על תוצאות BMD מלא בהיקף של 6 חודשים מהמחקר שלב 2 שלנו, במועד המתוכנן כלומר ברבעון השני של שנת 2021, ובאופן פוטנציאלי עשויים להתחיל את השלב ה-3 של המחקר ב-PTH אוראלי לטיפול בדלדול העצם בשנה הבאה", אמר מנכ"ל אנטרה, ספירוס ג'יימס. "אנו שואפים לחזק את היצע המוצרים שלנו ללא הרף עם פטנטים חדשים המטפלים ביישומים ספציפיים, כמו גם שיפורים חדשניים בפלטפורמה שלנו".

 

 

אודות אנטרה ביו

אנטרה Entera Bio היא מובילה בפיתוח של תרופות של מולקולות גדולות שניתנות דרך הפה לשימוש בתחומים עם צורך רפואי גדול שלא נענה כשהאימוץ של טיפול באמצעות זריקה מוגבל בגלל עלות, נוחות וקשיי ציות של החולים. טכנולוגיית החדרת התרופות דרך הפה הקניינית של החברה מיועדת לתת מענה לאתגרים הטכניים של ספיגה גרועה, שונות גבוהה ואי יכולת להביא מולקולות גדולות למיקום היעד בגוף באמצעות שימוש במגביר ספיגה סינתטי כדי לאפשר את הספיגה של מולקולות גדולות, ומעכבי פרוטאז כדי למנוע הגרעה אנזימטית ולתמוך בהבאה לרקמות היעד. המוצרים הפוטנציאליים הכי מתקדמים של החברה, EB613 לטיפול בדלדול העצם ו-EB612 לטיפול בתת-פעילות מצד התריס, נמצאות בפיתוח קליני שלב 2. אנטרה גם נותנת רישיונות לטכנולוגיה שלה לחברות ביופארמה לשימוש עם התרכובות הקנייניות שלהן, ועד היום יצרה שיתוף פעולה עם Amgen Inc.. למידע נוסף על אנטרה ביו, בקרו בבקשה באתר www.enterabio.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.