header 2

יום שלישי, 8 במרץ 2016

ארגון הנשיאים הצעירים משיק את "שבוע החדשנות של YPO"


אירוע ההשקה יחבר בין מנהיגים גלובליים של החברות החדשניות ביותר בעולם

 

 

דאלאס, 7 במרץ 2016 (GLOBE NEWSWIRE) :

 

ארגון הנשיאים הצעירים (YPO), הרשת הראשונה במעלה בעולם של מנכ"לים ומנהיגים עסקיים, הודיע על השקת אירוע גלובלי מסוג חדש שיחבר בין 23,000 חברי YPO ביותר מ-130 מדינות באמצעות סדרה של תוכניות ברחבי העולם שמתמקדות בחדשנות ויזמות. במשך שבוע אחד במאי 2016, YPO יארח יותר מ-30 אירועים בערים מרכזיות בכל פינות העולם, שיכללו השכלה, החלפת רעיונות ודיונים עם המנהלים הכי חדשנים בעולם שמנהיגים חברות כיום או בונים חברות לעתיד.

 

באמצעות מצגות ושיחות, ויכוחים וסדנאות מעשיות, דיונים בפאנלים שיועברו בשידור חי וגם הערכות ביצועים של חדשנות, החברים יקבלו הזדמנות ללמוד, להחליף רעיונות, ליצור קשרים ולעורר צמיחה חדשה בחברות שלהם.

 

"באמצעות תוכניות שיתקיימו בכל אזור בעולם, שבוע החדשנות של YPO יהיה חוויה משנת חיים לא רק עבור היזמים והחדשנים של YPO, אלא גם בכלל הקהילה. אנחנו מצפים להשפיע באופן חיובי על יותר מאלף חברות באמצעות אירועים מרתקים, החלפה של רעיונות ממריצים, השכלה רבת ערך ופעילויות אופפות שמתמקדים בהיבטים הרבים והשונים של החדשנות", אמר מנכ"ל Pivotal Innovation ויו"ר שבוע החדשנות של YPO, קווין פאלון. "YPO הוא הקהילה הכי חדשנית בכדור הארץ. בשבוע הזה טמונה הבטחה להיות חוויה שבאמת תשנה את חיים".

 

אירוע הפתיחה הגדול של שבוע החדשנות של YPO יהיה בסידני, אוסטרליה, המארח יהיה ג'ון פוינטון, מייסד שותף והמנהל של Azure Capital, וההתמקדות תהיה בחדשנות באוסטרליה. אחרי אירוע הפתיחה, ייערך אירוע מיוחד בטורונטו, אונטריו, קנדה, שהנואם בו יהיה ברט ווילסון, חבר  YPO ואחד מהיזמים הידועים ביותר בקנדה ונדבן חדשני. אירוע זה תוכנן במיוחד עבור יזמים שנמצאים בעיצומה של השקת הזנק ורוצים להאיץ את הצמיחה העסקית.

 

לאחר מכן חברי YPO יתכנסו בעמק הסיליקון, קליפורניה, ארה"ב עם יזמים ותיקים - ביניהם הארי קלרק, המייסד של Pathway Partners, LLC, אריאל פפר, מנכ"ל Prospekta Marketing, וג'ים הורנתל, יו"ר M34 Capital, Inc. - ליומיים של למידה משפיעה בנושא הערכת רעיונות חדשים והשקעות.

 

אירוע הנעילה של שבוע החדשנות של YPO, שמרכזו גרג בסנר, מנכ"ל Culture IQ, ואשה סקסנה, מנכ"ל Future Technologies, יתקיים במקום ההולדת של החדשנות והיזמות המודרניות, הפארק ההיסטורי הלאומי תומס אדיסון. באירוע הסיום הזה חברי YPO יקבלו הזדמנות לגשת מאחורי הקלעים וללמוד איך אדיסון עבד, המציא, יצר ומדרג את החברות שלו.

 

"כמו אדיסון, חברי YPO ברחבי העולם מאמצים את האתגרים של החדשנות כדי ליצור משהו מעמיק אבל מעשי. חלק מהנושאים האלה ידועים מאוד בתחום החדשנות, אבל כמה מהם יפתיעו ויובילו לפריצות דרך", אמר פאלון. "על ידי הפגשת החברים הכי נלהבים של הארגון מרחבי העולם, ביניהם מייסדים, מנהלים בחברות צמיחה, משקיעים ומנהיגים של יוזמות חברתיות, בכוונתנו להרחיב את רוח החדשנות של YPO ולתת השראה לכלל הקהילה ברחבי העולם".

 

אודות YPO

 

YPO (ארגון הנשיאים הצעירים) הוא רשת גלובלית ללא מטרת רווח של מנכ"לים צעירים שמחוברים באמצעות המטרה המשותפת להפוך למנהיגים טובים יותר באמצעות למידה כל החיים והחלפת רעיונות. YPO, שנוסד ב-1950, מספק ל-23,000 עמיתים ומשפחותיהם ביותר מ-130 מדינות גישה להתנסויות ייחודיות, משאבי השכלה מהמעלה הראשונה, גישה לשיתופי פעולה עם מוסדות מובילים והשתתפות ברשתות מתמחות כדי לתמוך במנהיגות העסקית, הקהילתית והאישית שלהם. בסך הכול, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-15 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר. למידע נוסף, בקרו באתר www.ypo.org וצפו בווידיאו על שבוע החדשנות כדי ללמוד עוד כמה מהחברים שמובילים את שבוע החדשנות.

 

זהו תרגום לא רשמי של ההודעה המקורית. ההודעה בשפתה המקורית היא הגרסה הרשמית והמוסמכת היחידה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.