header 2

יום רביעי, 9 במרץ 2016

אירוע פלאש מוב אקרו יוגה הגדול בעולם יתקיים ביום שישי הקרוב בכיכר הבימה בתל אביב

בפעם הראשונה יתקיים בישראל אירוע פלאש מוב  אקרו יוגה מרהיב הכולל טכניקה המשלבת אקרובטיקה ויוגה בהשתתפות כ – 150 איש 
 
דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה, אתם הולכים ברחוב ולפתע גבר ואישה שכלל לא קשורים אחד לשני חוברים זה לזה באופן מפתיע ומתחילים לעשות יחד תרגילי אקרו יוגה הכוללים שילוב של יוגה ואקרובטיקה. אליהם מצטרפים עוד זוג שנראו עד כה כעוברי אורח שרק במקרה היו שם ואז עוד זוג ועוד זוג עד שכ - 150 גברים ונשים בגילאי 20-60 עושים אקרו יוגה ביחד. כל זאת בתיאום זוגי מוחלט שאי אפשר להישאר אדישים אליו. תערובת מופלאה של תנועה מגע וצליל שפשוט אי אפשר להוריד ממנה את העיניים. מדובר בפלאש מוב אקרו יוגה הגדול והראשון מסוגו בעולם.
 
כמקובל בפלאש מוב, זה ייראה ספונטני ומקרי לגמרי אבל קדמו לאירוע חודשיים ארוכים של חזרות מפרכות הכוללות לימוד של כוראוגרפיה של כ – 150 גברים ונשים חברי קהילת האקרו יוגה ואקרו באלנס בישראל שישתתפו באירוע המרהיב.
 
היוזמה לאירוע הייחודי היא של יובל טל, מייסד ונשיא חברת פיוניר (Payoneer), אשר נשבה בקסם של הספורט האקרובטי הזה לפני כשנתיים ואף סחף גם את רעייתו לעניין. יובל טל הוא הגבר שמופיע בקליפ הבא, לצידו אופיר גוטהילף: https://www.youtube.com/watch?v=4a24QR2FDC0
 
האירוע ייערך ביום שישי הקרוב ה - 11.3.2016 בשעה 14:30 בצהריים רחבת הבימה בתל אביב ליד הפסל 3 עיגולים (התרוממות) של מנשה קדישמן. למשתמשים בתוכנות ניווט מומלץ לכתוב: רחוב רוטשילד 139 תל אביב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.