header 2

יום חמישי, 31 במרץ 2016

WISeKey תירשם בבורסה השוויצרית SIX ב-31 במרץ 2016


WISeKey International Holding Ltd ("WIHN") מודיעה על ההצלחה של הצעת ההחלפה של מניות  WISeKey SA90.9% הציעו

הרישום ויום המסחר הראשון של המניות סוג B של WIHN בבורסה השוויצרית SIX ב-31 במרץ 2016

צוג, שווייץ, 30 במרץ 2016, (BUSINESS WIRE):

חברת ויסאקי  WISeKey International Holding Ltd ("WIHN") הודיעה היום שהשלימה בהצלחה את כל השלבים כדי לרשום את המניות הרשומות שלה, ערך נקוב 0.05 פר"ש ("מניות סוג B"), בבורסה השוויצרית SIX ב-31 במרץ 2016.

  • 90.9% מבעלי המניות של WISeKey SA, החברה הפעילה העיקרית של קבוצת WISeKey, הציעו את מניות WISeKey SA שלהם להצעת החלפת המניות של WIHN ("הצעת ההחלפה") בתמורה למניות סוג B חדשות, ובכך ביססו את WIHN כחברת ההחזקות של חברת WISeKey. WIHN תנקוט בפעולות הנחוצות כדי לרכוש בעלות מלאה על WISeKey SA, על ידי התקשרות בעסקאות פרטיות נוספות או באמצעות מיזוג כפוי;

 

  • WIHN רכשה בעסקת מניה תמורת מניה את WISeTrust SA, המחזיקה בזכויות הקניין הרוחני האמריקניות של מפתח הבסיס הקריפטוגרפי;

 

  • החל מיום הרישום של מניות סוג B של WIHN בבורסה השוויצרית SIX, יש ל-WISeKey גישה לאמצעי להזמנת מניות שהתקשרה בו עם המשקיעה המוסדית Global Emerging Markets ("GEM"), שלפיו GEM התחייבה להזמין, לפי בחירת החברה, מניות סוג B החדשות שהונפקו בערך של עד 60 מיליון פר"ש;

 

  • הרגולציה של בורסת SIX אישרה את הרישום של המניות סוג B בהתאם לתקני הדיווח הבינ"ל, כשיום המסחר הראשון הוא 31 במרץ 2016. מחיר המניות האינדיקטיבי לייחוס שהוגש על ידי הנהלת WIHN לבורסה השוויצרית SIX הוא 15 פר"ש, שמתורגם לשווי שוק המבוסס על מניות סוג B הרשומות של בערך 220 מיליון פר"ש ושווי הון עצמי של כל המניות המונפקות סוג A וסוג B של בערך 340 מיליון פר"ש. המחיר האינדיקטיבי לייחוס מבוסס על הערכת השווי ההוגן של WIHN עצמה לגבי המניה סוג B, הערכות שווי עצמאיות של בנקי השקעות מפורסמים וסבבי הון עצמי קודמים.

 

כתוצאה מכך, המניות סוג B יירשמו וייסחרו בפעם הראשונה בבורסה השוויצרית SIX ב-31 במרץ 2016 (ISIN: CH0314029270, Valor: 31402927, סימול: WIHN). המניות סוג B מהוות בערך 65% מההון של WIHN ובערך 27% מזכויות ההצבעה של WIHN. המניות סוג A של WIHN, ערך נקוב 0.01 פר"ש כל אחת ("מניות סוג A"), שמקנות זכות הצבעה לבעליהן, מוחזקות על ידי קבוצת ליבה של בעלי מניות ולא יהיו רשומות וסחירות בבורסה השוויצרית SIX.

WISeKey היא חברת אבטחת סייבר שוויצרית מובילה ונבחרה כחברת צמיחה גלובלית של הפורום הכלכלי העולמי. WISeKey גייסה יותר מ-120 מיליון פר"ש מאז שהתאגדה, היא מתקינה מערכות זהות דיגיטלית גדולות של האינטרנט של הדברים והפכה לחלוצה בתנועת המהפכה התעשייתית הרביעית שהושקה השנה בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס. בסיס האמון הקריפטוגרפי של WISeKey שנמצא בשווייץ משלב טכנולוגיות לבישות עם אימות וזיהוי מאובטחים, בסביבות פיזיות ווירטואליות, ומאפשר למכשירי אינטרנט של הדברים ומכשירים לבישים להפוך למכשירים טרנזקציונליים מאובטחים. WISeKey רשמה פטנט על התהליך הזה בשווייץ, אוסטרליה, קנדה וארה"ב ומשתמשים בו כיום ספקים רבים של האינטרנט של הדברים.

קרלוס מורירה, יו"ר ומנכ"ל WIHN, אמר: "אנחנו נרגשים מהתמיכה הרבה של בעלי המניות של WISeKey SA בהצעה שלנו להחלפת מניות ונלהבים מאוד מכך ש-WIHN תהיה עכשיו חברת אבטחת הסייבר המבוססת על בסיס אמון הציבורית הראשונה בבורסה השוויצרית SIX. זה ייצור תנופה גדולה לנו לקדם את מסלול הצמיחה של ההכנסות והרווחיות שלנו בעתיד, ולשווייץ לשפר את מעמדה כמרכז אבטחת סייבר בעולם".

ACXIT Capital Partners Ltd פועלת כיועצת פיננסית וסוכנת רישום יחידה עבור WISeKey International Holding Ltd.. Homburger Ltd פועלת כיועצת משפטית עבור WISeKey International Holding Ltd..

אודות WISeKey:

WISeKey היא אחת מחברות אבטחת הסייבר מהירות הצמיחה ביותר בעולם ושותפת חברת צמיחה גלובלית של הפורום הכלכלי העולמי. WISeKey מספקת טכנולוגיות מיוחדות להגנה על נתונים, אימות וזיהוי יעילים ואימות של אנשים ועצמים כדי להבטיח תקשורת וטרנזקציות מאובטחות בלי לפגוע באמון. WISeKey מפעילה פלטפורמת אבטחת מידע של בסיס אמון משלה ופתרונות אבטחת נתונים מבוססי זהות עבור ארגונים בינ"ל, ממשלות, עסקים ומוסדות פיננסיים שנמצאים ב-102 מדינות. המטה של WISeKey נמצא בז'נבה עם פעילות בווייטנאם ובארה"ב. בכוונתה להגדיל באגרסיביות את הפעילות שלה בארה"ב באמצעות מרכזים בקליפורניה ומרילנד. ל-WISeKey כבר יש אבטחה מבוססת בסיס אמון מוטבע ביותר מ-2.6 מיליארד דפדפנים, חיישנים ולבישים בנוסף להצעת חבילת מוצרי אבטחת האינטרנט של הדברים האמינה של הענף תוך ניצול העובדה שהאימות הופך לשיקול יותר ויותר חשוב באבטחת הסייבר של האינטרנט של הדברים.

התנערות מאחריות:

תקשורת זאת כוללת במפורש או במשתמע מידע צופן פני עתיד מסוים לגבי WISeKey International Holding Ltd ועסקיה. מידע זה כולל סיכונים ידועים ולא ידועים מסוימים, אי ודאויות וגורמים אחרים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות, התנאים הפיננסיים, הביצועים או ההישגים בפועל של WISeKey International Holding Ltd יהיו שונים מהותית מתוצאות, ביצועים או הישגים עתידיים כלשהם שמתוארים במפורש או במשתמע במידע צופה פני עתיד זה. WISeKey International Holding Ltd מספקת את התקשורת הזאת נכון ליום זה ולא מתחייבת לעדכן כל מידע צופה פני עתיד הכלול בה כתוצאה של מידע חדש, מאורעות עתידיים או מסיבות אחרות.

ההודעה לעיתונות הזאת לא מהווה הצעה למכור או שכנוע להצעה לקנות ניירות ערך כלשהם, והיא אינה מהווה תשקיף הצעה במשמעות של סעיף 652a או סעיף 1156 של קודקס החובות השוויצרי או תשקיף רישום במשמעות של כללי הרישום של הבורסה השוויצרית SIX. המשקיעים חייבים להסתמך על הערכה שלהם עצמם לגבי WISeKey וניירות הערך שלה, כולל היתרונות והסיכונים הכרוכים. שום דבר שנכלל בזאת אינו, ולא ניתן להסתמך עליו בתור, הבטחה או מצג לגבי הביצועים של WISeKey.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.