header 2

יום רביעי, 9 במרץ 2016

PSI מקימה פעילות קבועה בישראל

צוג, שווייץ, 8 במרץ 2016 (BUSINESS WIRE):
PSI CRO, חברת מחקרים קליניים גלובלית שמספקת שירות מלא, הודיעה היום על הקמת הפעילות הקבועה שלה בישראל.
PSI פועלת בישראל כבר כמה שנים בשם חברות תרופות וביוטכנולוגיה יוזמות. החברה צברה ניסיון רב בתחומים של אונקולוגיה, המטולוגיה, מחלות זיהומיות, מערכת העצבים המרכזית ותחומי טיפול אחרים. הפוטנציאל המרשים של האזור לאפשר גיוס של משתתפים גרם ל-PSI לחשוב על הקמת בסיס פעילות קבוע באזור.
רונית פקולה תעמוד בראש צוות הפעילות הקלינית בישראל. "אני נלהבת מהגורם המבדל הייחודי של PSI ומהיכולת שלנו להשלים ניסויים קליניים גלובליים בזמן", אמרה גב' פקולה. "אני מקווה שהצוות שלנו בישראל יוכל למלא תפקיד משמעותי בהשגת המטרה המשותפת הזאת. PSI מלאה בהזדמנויות, ואנחנו באמת אוהבים את זה כאן בישראל".
אודות PSI CRO:
PSI היא חברת מחקרים קליניים (CRO) שמספקת שירות מלא ופועלת בכל העולם. המוניטין של PSI בשוק הוא של חברת מחקרים קליניים רצינית, שמסוגלת לחסוך לחברות התרופות היוזמות מיליוני דולרים בפיתוח על ידי עמידה עקבית בלוחות הזמנים של הניסויים הקליניים. טווח ההגעה הגלובלי של PSI תומך בביצוע פעילות של ניסויים קליניים במדינות ויבשות מרובות. PSI ידועה בהיותה מאוד סלקטיבית לגבי העבודה שהיא מבצעת. ל-PSI יש שיעור גבוה באופן יוצא דופן של עסקים חוזרים ועסקים מהפניות, והשמירה על תחלופת עובדים מינימלית מצביעה על המחויבות שלה להיות חברת המחקרים הקליניים הטובה ביותר בעולם במדידה לפי הלקוחות שלה והעובדים שלה. המטה העולמי נמצא בצוג (שווייץ) בכתובת
 
113a Baarerstrasse 6300. www.psi-cro.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.