header 2

יום שני, 21 במרץ 2016

Lara rosnovsky קולקציית חלום ליל קיץ- אביב/קיץ 2016

הקולקציה מעבירה תחושת חופש וטבע, נאיביות ותקווה. שבירת החוקים ובדיקת גבולות.
שכבות וכיווצים בבדים דקיקים, מודפסים באורכים שונים, פרוק והרכבה מחדש. דגש על הכתפיים, צלליות מקסי בשכבות דרמטיות ולא מתאמצות.
בקולקציה- ארבע קבוצות:
קולאז'  
זהו עולם של דיוות בוהמייניות שמלות מקסי של נערות הקאנטרי עם ארומה של חופש ארטיסטי, התגנדרות מרושלת וצבעונית בטבע.
מורכבת מגזרות רפויות אך צמודות ונשיות באזור הכתפיים בשילובי דפוסים אינטנסיביים באווירת גיאומטריה יפנית מסורתית יחד עם פרחים צפופים ורומנטיים, לצד צבעוניות חזקה של שנות ה-70.
הכוכבים של אנה
קבוצה של שמלות עם הדפסה נאיבית בלבן לקוחה מתוך ציורי ילדים. 
הגזרות ספק נזיריות, ספק קונדסיות, מדברות בשפה התמימה של מדיי בית ספר ועם זאת קורצות לעבר החופשי וההרפתקני. הקבוצה מאופיינת בגזרות אובר-סייז ובדים טבעיים שמשמרים את המתח בין הנזיריות לפריצת הגבולות. 
הצבעוניות בניגוד לקבוצות האחרות- מונוכרומטית, רובה בשחור ולבן שמדברת את השפה של הלוח והגיר.   
טינקרבל
קבוצה פייתית/ גותית של שמלות תחרה וטול דרמטיות אך שובבות, בשחור ושמנת, לעיתים עם חיבור של רקמות צבעוניות ותפיסה ויקטוריאנית מגונדרת בחלקן העליון וקצרות מינימליסטיות בחלקן התחתון.
קשרים
סיפור הקבוצה נולד כשהתאהבתי בכרית נדירה ומתפרקת במהלך שיטוטי בבזאר הגדול באיסטנבול. אז החל המסע שלי לנסות לשחזר את הדוגמא הארוגה והצבעוניות הלבנטינית, נראתה לי אורגנית לקולקציה שלי. אלמנטים בודדים הוצאו מתוך הכרית והוגדלו על רקע חלק, אלמנטים אחרים הוכפלו ויצרו דפוס חדש. אלמנטים אחרים התווספו מתוך רקמות פלסטיניות. 
המעבר לדפוס הדיגיטלי היה בלתי נמנע והוסיף פן מודרני מעושן ומתכלה לטקסטיל שנוצר.
הקבוצה מורכבת מטוניקות מרובעות עם גימורים ספורטיביים, שמלות מקסי דקיקות בצבעוניות מונוכרמטית וחמה בשילוב ליביות רקומות, בצבעים קלאסיים של אדום ושחור שממשיכים בטבעיות את הכתום הבוער, הבורדו והשחור של השטיחים הפרסים והטורקים. 
 
טווח המחירים: שמלות, חצאיות ומכנסיים:790-2600 ₪ תיקים: 1500-2500 ₪ ז'קטים 1390-2200 ₪ מידות: XS, S. M, L, XL 
 
 
 
אודות לארה רוסנובסקי – מעצבת ואומנית רב תחומית שפעלה עד כה בלונדון והתפרסמה בזכות מותג תיקי יוקרה בוהמיינים  Lara Rosnovsky שנמכר במיטב הבוטיקים באירופה ובארה"ב. דרך מסעותיה במשך 14 שנים בעולם, היא מחברת השפעות מודרניות ואתניות. עיצוביה מושפעים בכל מיני היבטים של אומנות ופולקלור הבאים לידי ביטוי במפגש מפתיע בין יוקרה ואיכות עכשווית לצד עבודת יד מסורתיות. לפני כשנה פתחה ברח' יפת ביפו חנות הנושאת את שמה.
 
לארה רוסנובסקי  LARA ROSNOVSKY
יפת 15 ( סטודיו) תל אביב יפו 03-5597742
אבא אחימאיר 17 , מרכז שוסטר, ת"א
עמיעד 14 שוק הפשפשים תל אביב- יפו
שעות פתיחה: א - ה: 18:00 - 10:00  יום ו' – 15:00 – 10:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.