header 2

יום שלישי, 15 במרץ 2016

חלוה "אחוה" היא החלוה הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2015


על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2015, בקטגורית החלוה הארוזה מתברגת אחוה ראשונה, עם נתח שוק כספי של 57% ונתח שוק כמותי של 59%. • אחוה  ממשיכה את התרחבותה ורוכשת שטח נוסף באזור התעשייה אריאל בשטח של 10,000 מ"ר, לצורך התפתחות גם לתחומים נוספים

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה, כובשת את המקום הראשון ברשימת מותגי החלוה הנמכרים ביותר בישראל בשנת 2015. על פי דו"ח סטורנקסט לחודש פברואר השנה, מחזיקה "אחוה" בקטגורית החלוה הארוזה נתח שוק כספי של 57% ונתח שוק כמותי של 59%. אחריה בארכה עם 28% נתח שוק כספי. אחוה רושמת גידול של כ- 5% במכירות החלוה ביחס לשנה שעברה, עם מחזור מכירות שנתי הנאמד בכ-160 מיליון שקלים.

בתוך כך, ממשיכה אחוה את התרחבותה, ורוכשת שטח נוסף באזור התעשייה אריאל, 10,000 מ"ר קרקע המיועדת לצורך התפתחות המפעל גם לתחומים נוספים. אחוה השלימה השנה את בנייתו של מפעל הטחינה החדש, בעלות של 25 מיליון ₪,  שהצטרף למפעל המאפים ולמערך הלוגיסטי המשתרע על שטח של 14,000 מ"ר ומהווה מפעל המאפים מהמודרניים בעולם.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו כמעט ללא התערבות, ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. חטיפי ה"מיני חלוה" של אחווה הם פתרון נהדר להנאה המתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. חטיפי המיני חלוה של אחווה, מגיעים ב - 3 טעמים: וניל, קקאו ופיסטוקים. כל חטיף מגיע באריזה אישית שמאפשרת שליטה טובה על כמות המתוק שאוכלים. החטיפים מכילים כ - 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה ואפשר להכניס אותם לתיק לאכילה תוך כדי יום העבודה/הלימודים או ליד השתייה החמה, כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.