header 2

יום חמישי, 31 במרץ 2016

הבושם החדש לגבר מבית ג'יבנשי GENTELMEN ONLY


Parisian break

או דה טואלט חדש לגבר

 

עצור, תנשום, לקחת קצת זמן סוף סוף ...

הנאות קטנות כי ג'נטלמן יודע ליהנות ....עם סגנון.

הוא הותיר מאחור אורח חיים קדחתני, הוא מתפנק וחווה הרפתקה מהנה, אבל תמיד זוכר את  החשוב ביותר: אלגנטיות ונימוסים טובים. מה הניחוח המלווה אותו?

אוויר חמים יורד על עיר האורות, כמו באביב. שחר חדש על גדות נהר הסיין מברך את העוברים והשבים הראשונים להתעורר, השמחים לגלות מחדש את ההילה הנעימה תחת השמש. הג'נטלמן שלנו הוא אחד מהם. הוא רוצה לגלות את פריז מקרוב, להיכנע לקסמה של העיר. הוא הולך בנתיב המרוצף ובקצב שלו, מפלרטט עם העצים בפריחתם, מכריז על אהבתו לארכיטקטורה הפריזאית.

 

הבושם:

הבושם בניחוח אינטנסיבי, ניחוח הג'נטלמן...הכל מתחיל בקריצת עין...

עם הזוהר הטבעי של הלימון ההדרי  והמנטה, המתמזג לטוהר הארומטי של המרווה בתו הלב, בעוד הבסיס מתקבע בתו עצי של ענבר ווטיוור.

 

הטעם הטוב שלו מלווה אותו לכל מקום. הוא יודע איפה למצוא כל בוטיק מיוחד או מוזיאון קטן שבדרך, כל ביסטרו שבו יוכל להשביע את רעבונו, ספסל לשבת תוך כדי צפייה בעיר היפה.לכל מקום שהוא הולך, הוא מסובב ראשים.... של העוברים ושבים, מקסים בנונשלנטיות שלו ובאלגנטיות שלו, ובזכות הניחוח הפריזאי שלו. ניחוח עצי ורענן. ניחוח של מסע הימלטות מתוק: רבותי ג'נטלמן בטיול מסוגנן

הג'נטלמן שלנו אוהב להתחיל את היום שלו עם נוף מרהיב. את ארוחת הבוקר שלו באחד מבתי הקפה במלונות יוקרה של פריז, לבקר במוזיאונים מיוחדים במקום במסדרונות הצפופים של הלובר הג'נטלמן שלנו מעדיף פחות גלריות אמנות אלא את גני מוזיאון רודן.

הג'נטלמן שלנו נהנה לשבת לארוחת צהריים. הטעם והתיאבון שלו יובילו אותו לתוך ביסטרו מיושן, שם הוא יתענג על פרוסה קטנה של הנשמה של פריז

סוף היום של ג'נטלמן שלנו הוא רק מעבר איטי לתוך הערב הוא מתרחש על המרפסת של בראסרי גדול או בית קפה קטן, בחברה נעימה.

 

עיצוב הבקבוק

הבקבוק מלוטש בזכוכית חלקה ומבריקה, אלגנטית ובגוון טורקיז. הוא מחכה להחליק לתיק הרחצה של הג'נטלמן במסעו בעולם.

השחקן/דוגמן האוסטרלי, סיימון בייקר שוב מוביל את הקמפיין,  מחייך ובטוח בעצמו,ומגלם את התכונות החיוניות של הג'נטלמן  של ג'יבנשי: אדיבות, פיתוי ואלגנטיות יחד עם חושניות בסיסית ועוצמה בעיניים.

 

מחיר השקה :  E.D.T : 318.60 ₪, לתכולת 100  מ"ל

ניתן להשיג ברשת "סופר פארם" ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.