header 2

יום חמישי, 31 במרץ 2016

International Dairy Queen, Inc. פותחת את מסעדת DQ Grill & Chill® הראשונה בירדן


מסעדת השירות המהיר המועדפת ומובילת המתוקים של העולם ממשיכה להרחיב את הנוכחות של המותג שלה במזרח התיכון

מיניאפוליס, 30 במרץ 2016, (BUSINESS WIRE):

מערכת Dairy Queen®, חלק של ברקשייר האתאווי (NYSE: BRK.A and BRK.B), פתחה מסעדת DQ Grill & Chill® חדשה בכיכר עבדון בעמאן, ירדן. עם הפתיחה של הסניף הזה ירדן היא המדינה האחרונה מחוץ לארצות הברית עם נוכחות של המותג DQ.

SKM Franchise Co. Ltd. התקשרה בהסכם זכיינות ארוך טווח עם American Dairy Queen, Corp. (ADQ) ומתכננת לפתח לפחות 10 סניפים, כולל חמש מסעדות DQ Grill & Chill® ברחבי ירדן בחמש השנים הבאות.

"אנחנו מאמינים שהמותג DQ יתקבל טוב מאוד בירדן כי אנחנו ממשיכים להגדיל את בסיס המעריצים של DQ ברחבי העולם", אמר ג'ון גיינור, מנכ"ל ונשיא International Dairy Queen, Inc. (IDQ). "בהרחיבנו את הנוכחות שלנו מחוץ לארה"ב, אנחנו מסתמכים על שותפי זכיינות חזקים כמו SKM Franchise Co. Ltd. שיקיימו את הערכים והבטחת המותג שלנו לבסיס לקוחות יותר גדול ומגוון. העבודה עם שותף בעל ידע וניסיון עם צוות חזק בשטח מאפשרת לנו את ההזדמנות הטובה ביותר להצלחה בשווקים החדשים שלנו".

מסעדות DQ Grill & Chill בירדן יכללו את GrillBurgers™ המפורסמים של המותג, סלי רצועות עוף, כריכי עוף ומגוון של סלטים וכריכים אחרים יחד עם התפריט המלא של המתוקים המפורסמים בכל העולם של DQ, וכולם ישקפו את התפריט שנמצא במדינות אחרות באזור. חנויות המתוקים של DQ יכללו את מוצרי הגלידה הרכה שהפכו את המערכת של Dairy Queen לאייקון בענף, כגון Blizzard® Treat המפורסם שאותו "מגישים הפוך או שהוא חינם", גביעים של גלידה רכה עם הסלסול למעלה, גלידת סנדיי, משקאות קפה קפוא בטעמים Moolatté®, עוגות DQ ומתוקים נהדרים אחרים.

לאחים נאפאל, שעומדים בראש SKM Franchise Co. Ltd., יש יותר מעשרים שנות נסיון בפיתוח קמעונאי. ב-2005 הם פתחו את El Rancho Supermercado, שגדלה לרשת של 13 סופרמרקטים בטקסס. הם הבעלים של La Bodega, חברה להפצת מזון שגם היא במדינה.

ירדן היא המדינה האחרונה שמפתחת את  המותג DQ מחוץ לארצות הברית וקנדה. למערכת של Dairy Queen יש יותר מ-6,700 סניפים כשיותר מ-2,200 מהם פועלים מחוץ לארצות הברית. למידע נוסף על המערכת של Dairy Queen, בקרו באתר DQ.com.

אודות IDQ:

International Dairy Queen Inc., (IDQ), שהמטה שלה במיניאפוליס, מינסוטה, היא חברת האם של American Dairy Queen Corporation. באמצעות חברות הבת שלה, IDQ מפתחת, נותנת רשיונות ומשרתת מערכת של יותר מ-6,700 סניפים בארצות הברית, קנדה ו-28 מדינות אחרות. IDQ היא חברת בת של Berkshire Hathaway Inc. (ברקשייר) שבראשה עומד וורן באפט, המשקיע האגדי והמנכ"ל של ברקשייר. למידע נוסף בקרו באתר DairyQueen.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.