header 2

יום ראשון, 27 במרץ 2016

תגובת המועצה לצרכנות על הפיצוי של פלאפון‏

 
מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג: "התקלה בפלאפון פגעה במגוון רחב של שירותי החברה שעליהם מנויים הצרכנים. הפיצוי לצרכנים צריך להיות באותו ממשק עצמו שבו נפגע כל צרכן וצרכן, משום שאחרת אין בפיצוי כדי לפצות את הצרכן הספציפי על הנזק ועוגמת הנפש שנגרמו לו. שלושת סוגי הפיצויים שמציעה פלאפון אינם שירותים שמשרתים בהכרח את כלל הצרכנים ולפיכך לא יהיה זה עבורם בחזקת פיצוי. ראוי היה שפלאפון תבחר לפצות את לקוחותיה בדרך שבאמת תאפשר פיצוי אמיתי ללקוח ולא שירות שהוא מיותר עבורו".
 
"במקרה של לקוחות המצויים בתוכנית הכוללת שיחות וחבילת גלישה, אנו דורשים פיצוי כספי לצרכנים או זיכוי בחשבון".

 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.