header 2

יום ראשון, 13 במרץ 2016

קבוצת הרכישה לציוד חזרה לבית הספר כבר מארגנת ירידים לקיץ הקרוב

ועדי ההורים מקדימים ומתכוננים לשנת הלימודים הבאה ובשבעה ישובים כבר תיאמו ירידים למכירת ציוד בהנחה. היזם עוזי ריעני: ''אני במו''מ מתקדם עם יצרן ישראלי שימכור לנו מחברות וקלסרים בהנחה של 50 אחוז מהמחיר ברשתות. אני מקווה שמספר החברים בקבוצה יגדל ל-20 אלף ואז נוכל להשיג עוד הנחות לטובת כולם''

ועדי ההורים בגבעתיים, רמת גן, אשדוד, נעלה, הוד השרון, הרצליה וגן יבנה כבר מתכוננים לשנת הלימודים הבאה ובימים האחרונים סיכמו עם היזם החברתי עוזי ריעני על קיום ירידים לרכישת ציוד חזרה לבית הספר אצלם בתחילת החופש הגדול.
קבוצת הרכישה של ריעני בפייסבוק מונה למעלה מאחד עשר אלף חברים, בקיץ האחרון התקיימו 30 ירידים ברחבי הארץ בהם ביקרו כ-20 אלף הורים אשר רכשו ציוד לילדיהם במחירים שהיו נמוכים מרשתות השיווק ב-20 עד 40 אחוזים.
''קשה עדיין להתנבא בכמה יתייקר סל המוצרים של ציוד החזרה לבית הספר ברשתות השיווק, אך הוא בוודאי לא יהיה זול יותר מהשנה שעברה'' מסביר ריעני ומוסיף: ''אני מאמין שלחברי קבוצת הרכישה נצליח להוזיל את הסל עוד יותר, שכן בימים אלה אני נמצא במשא ומתן עם יצרן מוצרי נייר ישראלי, שמוכן לייצר מחברות וקלסרים במיוחד עבורנו במחיר שנמוך ב-50 אחוזים מהמחיר ברשתות השיווק. בנוסף הגעתי לסיכום עם חברת הגלקסיה אשר תמכור לחברי הקבוצה 9 חולצות תלבושת אחידה במחיר של 100 שקלים ועד לקיץ אני מאמין שעוד נצליח לגייס ספקים נוספים אשר ימכרו לנו את התוצרת שלהם במחירים נמוכים וזולים יותר''.
זו השנה השלישית ברציפות שבה ריעני מתכנן לקיים בשיתוף ועדי ההורים ירידים. בשנה שעברה נערכו 30 כאלה ובקיץ הקרוב מספר הירידים ילך ויגדל כאשר המטרה של ריעני היא להגיע גם ליישובים בפריפריה כדוגמת אשדוד, גן יבנה ונעלה..
עוזי ריעני (40 ) מגבעתיים ניסה לפני שנתיים לארגן 100 עד 200 הורים מבית הספר של הבן שלו, במטרה לפנות לחנויות בעיר ולרכוש יחד ציוד חזרה לבית הספר. המטרה הייתה להשיג מחירים זולים יותר. באופן טבעי עוזי פנה לפייסבוק, יותר נכון לדף הפייסבוק של אשתו, כי לו בעצמו לא היה דף פעיל בפייסבוק באותם ימים. ההעינות הייתה גדולה ולאחר מספר ימים הוא פתח דף ייעודי – קבוצת רכישה לציוד חזרה לבית הספר.
מספר החברים בקבוצה הלך ותפח בתוך פחות משבועיים כבר חברו לדף הזה למעלה מ-2000 חברים. עם כוח הקנייה הזה עוזי כבר עבר הלאה ולא הסתפק בחנויות בעיר, הוא כבר חיפש את היבואן "התחלתי לעשות מחקר שוק, והגעתי ליבואנים שמייבאים תיקים לילדים וציוד אחר כמו קלמרים, מחברות, עפרונות. ניהלתי מולם מו"מ והצלחתי לקבל מהם הנחות של 30 ואפילו 40 אחוזים".
עוד לפני שפרץ מבצע צוק איתן, עוזי ארגן יריד מכירות בבית הספר כצנלסון בגבעתיים, בעקבותיו באה הופעה בתוכנית הבוקר של ערוץ 2 ,נכנסתי לאולפן הבוקר עם הילה קורח ומירי נבו והיו לי 2500 חברים בדף הפייסבוק, אחרי ההופעה שם זה הלך וצמח והגיע ל-7000 חברים".
עם כוח הקנייה הזה עוזי ארגן יריד נוסף בגבעתיים ואז החליט לצאת מגבולות העיר ולארגן ירידים נוספים בארץ, אלא שאז פרץ מבצע צוק איתן והמיזם נעצר.
בקיץ שעבר הצליח ריעני לקיים 30 ירידים ומספר החברים בקבוצת הרכישה הלך וטפח והגיע כבר ליותר מ-11 אלף. הירידים שריעני מארגן בשיתוף עם ועדי ההורים פתוחים לקהל הרחב, גם למי שלא חבר בקבוצות הרכישה "להיות חבר בקבוצת הרכישה זה לא פעולה שדורשת מהציבור מאמץ או תשלום, זה בסך הכל אקט חברתי שנועד לעזור לכולנו להשיג את המטרה. הירידים מאורגנים עם ועדי ההורים בכל יישוב ובמהלכם נעמיד דוכן שבו נבקש מכל שמי שטרם הצטרף לקבוצה לעשות זאת, כי אני מאמין שאם יהיו לנו 20 אלף חברים, נוכל בפעם הבאה להשיג הנחות עוד יותר גדולות, לגודל יש משמעות".
האתר של עוזי - http://www.uzir.bigger.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.