header 2

יום רביעי, 9 במרץ 2016

אראר-מדיה הישראלית תעביר מצרפת את שידורי גביע היורו בכדורגל 2016

אראר מדיה הישראלית (נאסד"ק: RRM) תעביר את שידורי גביע UEFA יורו 2016 בכדורגל לכל העולם: מודיעה על שת"פ עם ספקית שירותי השידור המובילה בצרפת
החברה תספק מגוון שירותים, כולל העברה והפצת השידורים ממשחקי הליגה לצופי טלוויזיה ואונליין בכל העולם
 
"שנת 2016 צפויה להיות משופעת באירועי ספורט מרתקים, כולל ליגת היורו בצרפת והמשחקים האולימפיים בריו דה ז'נרו. מבחינתנו יש לנו עדיפות למתן שירות ללקוחותינו הגלובליים, הכולל מבחר רחב מתמיד של שירותי מדיה דיגיטלית, המאפשרים להם לספק לצופיהם בכל העולם תוכן מרתק, כולל אירועים בולטים בשידור חי, תוך העברת האווירה המיוחדת מסביב למשחקים ברחבי פריז. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם WTS, המאפשר לנו את היכולת להפיק ולעביר את משחקי יורו 2016 לכל העולם", אמר אלעד מנישביץ, סמנכ"ל השיווק, אראר-מדיה.
 
·         חברת אראר-מדיה ( RR Mediaנאסד"ק: RRM), ספקית מובילה של שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו בכל העולם, הודיעה כי חברה לספקית שירותי השידור המובילה בצרפת, WTS Live, על מנת להציע לרשתות שידור, חברות חדשות, יצרני תוכן וסוכנויות ספורט סל מקיף של שירותי מדיה דיגיטלית במשחקי גביע UEFA Euro 2016  - ליגת הכדורגל המובילה באירופה לקבוצות לאומיות.
·         שירותי המדיה יכללו בין היתר צלמים, מנהלי הפקה וצוותים טכניים שיהיו נוכחים באיזור המגרש בעת המשחקים, כמו גם שירותי תמיכה 24 שעות ביממה ב-10 הערים והאצטדיונים שיארחו את המשחקים ברחבי צרפת.
·         אראר-מדיה ו-WTS שילבו את שירותיהן וכוח-האדם שלהן על מנת לספק חבילות מדיה מקיפות, הכוללות העברת שידורים מוקלטים או בשידור חי, הפצה והפקת תוכן עבור רשתות שידור בכל העולם, על גבי פלטפורמות מרובות בקונפיגורציות שונות. שירותים נוספים כוללים עמדות שידור עם "התצפית הטובה ביותר של מגדל אייפל" בפריז, המאפשרות מיקומי מצלמה ושירותי סטודיו חיצוני. זאת, בשילוב היכולת לספק צוותי צילום באיזור נהר הסיין ואתרים אחרים בפריז, כולל צילום אירועים מיוחדים ברחבי העיר, מאפשרים הכנסת תוכן נוסף בעל ערך בידורי מוסף לשידורי הכדורגל, כחלק מחבילת אירועים בולטים במהלך המשחקים.
 
חברת RR Media (נאסד"ק: RRM), לשעבר RRsat היא חברה ישראלית בינלאומית, המספקת שירותי הכנה, ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור תעשיית שידורי הטלוויזיה והרדיו וספקיות תכני הוידאו באינטרנט, עם יכולת העברת תכנים אל יותר מ-150 מדינות ברחבי העולם. החברה פועלת בארבעה תחומים עיקריים: רשת תקשורת גלובלית חכמה המורכבת מלוויינים, סיבים אופטיים ואינטרנט; ניהול והכנת תוכן; ספורט ואירועים חיים; ושירותי וידאו אונליין. RR Media מספקת את שירותיה ליותר מ-650 ערוצים, מעבירה מעל ל-100 אלף שעות של אירועים חיים בשנה, ומספקת תכנים ל -95% מאוכלוסיית העולם באמצעות ספקיות שידורי תוכן בלוויין, כבלים או רשתות שידור, פלטפורמות VOD, שידורי וידאו אונליין וכן ישירות אל בתי הצופים בכל העולם. משרדיה ההנהלה של RR Media נמצאים באיירפורט סיטי שבלוד.www.rrmedia.com
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.