header 2

יום ראשון, 10 ביולי 2016

נובה הישראלית קיבלה הזמנה לפתרונות X-Ray מיצרן זכרונות מוביל

ריוורה של נובה (ת"א: נובה; נאסד"ק: NVMI) קיבלה הזמנה חוזרת לפתרונות הX-Ray מלקוח יצרן זיכרונות מוביל
הפתרון ישולב בתהליכי הייצור המתקדמים ביותר של שבבי זכרון מסוג Flash NAND
 
"הזמנה חוזרת זו מחזקת את מעמדנו בפלח שוק הזיכרונות, במיוחד בקווי ייצור שבבי ה-Flash המתקדמים, ומאפשרת לנובה להאיץ את צמיחתה במקביל לתוכניות הפיתוח של לקוחותיה", גלן דיוויס, סמנכ"ל בכיר ונשיא ריוורה.
 
נובה מכשירי מדידה הודיעה היום כי ריוורה (ReVera), חברה בבעלות נובה וספקית מובילה של פתרונות מדידה להרכב חומרים ועובי שכבות דקות בשלבי ייצור מתקדמים בתעשיית המוליכים למחצה, קיבלה הזמנה חוזרת מיצרן זיכרונות מוביל עבור מכונת  VeraFlex III מתקדמת  בטכנולוגית X-Ray Photoelectron Spectroscopy ((XPS.         
 
ההזמנה הנוכחית מרחיבה את בסיס ההתקנות של מכונות  VeraFlex III בקוי הייצור והפיתוח המתקדמים ביותר של לקוח מוביל זה, ומספקת לו יכולות מדידה לעובי שכבות דקות והרכב חומרים בייצור שבבי זכרון  מסוג Flash Nand.
פלטפורמת VeraFlex III הינה הדור השלישי בסדרת מכונות ה- VeraFlex המותקנות באתרי ייצור השבבים המתקדמים ביותר ברחבי העולם. הדור החדש של המכונות משלב יכולות XPS עם אפשרות להוספת ערוץ XRF (X-ray fluorescence) במטרה לענות על האתגרים הנובעים ממדידת שבבים מורכבים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
 
נובה מכשירי מדידה היא חברה ישראלית גלובלית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות מדידה משולבים ועצמאיים עבור תעשיית המוליכים למחצה. http://www.novameasuring.com
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.