header 2

יום שלישי, 12 ביולי 2016

סומוטו צופה עלייה של 9% בהכנסות הרבעון השני 2016 על רקע עלייה בהכנסות מוידאו

סומוטו (ת"א: סמטו) מדווחת על תוצאות מקדמיות עבור הרבעון השני של 2016: ההכנסות יסתכמו ב-10.7 מיליון דולר לפחות
ההכנסות ברבעון השני גבוהות ב-9% מהכנסות הרבעון הראשון 2016, שהסתכמו ב-9.8 מיליון דולר
 
בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "בתחילת השנה הצבנו יעד לפיו 50% מקצב ההכנסות יהיה מתחום הוידיאו והמובייל כבר בשנה זו, ואנחנו מאמינים כי החברה בדרך הנכונה - ברבעון השני ההכנסות מתחום הוידיאו היוו למעלה מ- 35% מהכנסות החברה, בהשוואה לכ-20% ברבעון הראשון של 2016. בהסתכלות קדימה להמשך השנה, בכוונתנו להמשיך לפעול להציג צמיחה אורגנית בהכנסות לצד רכישות שיאיצו את היקפי הפעילות של החברה"
 
סומוטו, חברת תוכנה ישראלית המתמחה בשיווק באינטרנט ובאספקת שירותי הפצת תוכנות ואפליקציות בסביבת PC Win, PC Mac, Mobile Android, ו-Mobile iOS, מדווחת על הערכותיה בדבר תוצאות מקדמיות לרבעון השני 2016. להערכת החברה, סך ההכנסות ברבעון השני של 2016 עמדו על 10.7 מיליון דולר לפחות, עםEBITDA  של 4.3 מיליון דולר לפחות (המהווה כ- 40% מהמחזור).
ההכנסות ברבעון השני גבוהות בכ-9% מההכנסות ברבעון הראשון של 2016 (בו הסתכמו ההכנסות בכ- 9.8 מיליון דולר) וה-EBITDA  גבוהה בכ- 23% מהרבעון הראשון (בו הסתכמה ה- EBITDA בכ- 3.5 מיליון דולר).
לעומת התקופה המקבילה אשתקד המחזור וה- EBITDA גבוהים בכ- 55% ובכ- 115%, בהתאמה (בו הסתכמו ההכנסות בכ- 6.9 מיליון דולר וה- EBITDA הסתכמה בכ-2 מיליון דולר).
נכון לסוף חודש יוני של 2016, החברה מעריכה כי יתרת המזומנים הסתכמה לכ- 9.8 מיליון דולר.
מתחילת 2016 החברה חילקה דיבידנד של 1 מיליון דולר לבעלי המניות.
קצבי ההכנסות וה-EBITDA גבוהים משמעותית ביחס לשלושת הרבעונים האחרונים ולרבעון המקביל של 2015, וממחישים את המשך הצמיחה תוך גידול משמעותי בפעילות הפרסום בווידאו של החברה אשר להערכת הנהלת החברה היוותה למעלה מ- 35% מהכנסות החברה ברבעון
 
"ההערכות המקדמיות לרבעון שני של 2016 ממחישות את מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה שכוללת גיוון מקורות ההכנסה, גידול מהיר בהכנסות ושיפור הרווחיות. זאת, על ידי צמיחה אורגנית לצד רכישות אטרקטיביות בתחום השיווק באינטרנט. אנו עדים להסטת תקציבי פרסום בהיקפים גבוהים מהמדיה המסורתית לתחום הוידיאו והמובייל, מגמה שצפויה להאיץ בשנים הקרובות, כך שלהערכתי היא צפויה לתרום באופן משמעותי לתוצאות החברה", אמר בן גירון, מנכ"ל סומוטו.
 
סומוטו היא חברת תוכנה ישראלית גלובלית (ת"א: סמטו) העוסקת בשיווק מקוון בווידאו, בשיווק מקוון במובייל ובהפצה ומוניטיזציה של אפליקציות עבור סביבות PC, iOS אנדרואיד וMac-, באמצעות פתרונות מבוססי טכנולוגיות נושאות פטנטים. בתחום הפרסום בוידיאו פועלת החברה באמצעות חברת-הבת טרסר-טיוד שנרכשה על ידי סומוטו בחודש ינואר 2016. בתחום הפרסום במובייל למערכות הפעלה מרובות, פועלת החברה באמצעות חברת-הבת טאבאטו שנרכשה על ידי סומוטו בחודש מאי 2014. בתחום פתרונות הפצת אפליקציות ומונטיזציית אפליקציות במערכות הפעלה מרובות, פועלת החברה בסינדיקציות שטחי פרסום, בורסות פרסום ופלטפורמות פרסום מובילות, כולל גוגל ופייסבוק, לרבות באמצעות חברת-הבת ג'ניו חדשנות שנרכשה על ידי סומוטו בחודש ספטמבר 2014. סומוטו נוסדה בשנת 2009 על ידי איל יעקב ובן גירון, אשר משמש כמנכ"ל החברה, ומשרדיה נמצאים בתל אביב.http://www.somotoinc.com/  
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.