header 2

יום ראשון, 10 ביולי 2016

יורג אסמוסן מצטרף ללאזרד כמנהל כללי

לאזרד היא אחת מחברות הייעוץ הפיננסי וניהול הנכסים הבולטות ביותר בעולם
 
פרנקפורט, גרמניה, 7 ביולי 2016, (BUSINESS WIRE):
Lazard Ltd (NYSE:LAZ)  לאזרד בע"מ הודיעה היום שיורג אסמוסן יצטרף לחברה כמנהל כללי בייעוץ פיננסי, החל מ-1 בספטמבר 2016. הבסיס שלו יהיה בברלין ובפרנקפורט והוא יתמקד בייעוץ ללקוחות שהם ממשלות וחברות ברחבי אירופה.
למר אסמוסן יש יותר מעשרים שנות ניסיון במגזר הציבורי ככלכלן וקובע מדיניות. בתפקידו האחרון הוא שירת כמזכיר מדינה במשרד העבודה והעניינים החברתיים הפדרלי של גרמניה מ-2014 עד 2015. קודם לכן הוא היה חבר במועצת המנהלים של הבנק האירופי המרכזי מ-2012 עד 2013, ומזכיר מדינה במשרד האוצר הפדרלי הגרמני, אחראי על עניינים אירופים ושוקים פיננסיים מ-2008 עד 2012. באותה תקופה הוא היה גם היו"ר של הרגולטור הפיננסי של גרמניה, BaFin (רשות הפיקוח הפיננסית הפדרלית). לפני כן הוא מילא שורה של תפקידים במשרד האוצר. למר אסמוסן יש תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בוקוני ותואר דיפלומה בכלכלה מהאוניברסיטה של בון.
לאזרד היא היועצת הפיננסית המובילה לממשלות וישויות ריבוניות אחרות ברחבי העולם. קבוצת הייעוץ לממשלות מספקת ללקוחות הדרכה חדשנית ומותאמת אישית בכל ההיבטים של פעילות המגזר הציבורי, כולל סוגיות מדיניות ופיננסים. החברה פעילה מאוד בייעוץ למדינות לגבי ארגון מחדש של חובות.
אודות לאזרד
לאזרד, אחת מחברות הייעוץ הפיננסי וניהול הנכסים הבולטות ביותר בעולם, פועלת מ-42 ערים ב-27 מדינות בצפון אמריקה, אירופה, אסיה, אוסטרליה ומרכז ודרום אמריקה. החברה, שמוצאה ב-1848, מספקת ייעוץ על מיזוגים ורכישות, עניינים אסטרטגיים, מבנה הון ושינוי מבני, גיוס הון ועניינים פיננסיים של חברות, וגם שירותי ניהול נכסים לחברות, שותפויות, מוסדות, ממשלות ואנשים פרטיים. למידע נוסף על לאזרד, בבקרו בבקשה באתר www.lazard.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.