header 2

יום שלישי, 19 ביולי 2016

מטיס הופכת למחנה האימונים במדע הנתונים הראשון והיחיד בארה"ב שמקבל תלמידים לא אמריקנים עם ויזות M-1

ניו יורק, 19 ביולי 2016, (BUSINESS WIRE) :
מחנה האימונים של ספקית ההכשרה במדע הנתונים מטיס  METIS הפך למחנה האימונים במדע הנתונים הראשון והיחיד בארה"ב שמורשה לאפשר הרשמה לתלמידים לא אמריקנים עם ויזה M-1, שמאפשרת להם להשתתף בתוכניות מקצועיות וטכניות בארה"ב. גם תלמידים לא אמריקנים שכבר נמצאים בארה"ב עם ויזה F-1 יכולים לעבור למטיס.
תוכנית מחנה האימונים של מטיס, שפועלת כעת בניו יורק וסן פרנסיסקו, היא מחנה האימונים במדע הנתונים האינטנסיבי המוסמך היחיד בענף מדע הנתונים.
תוכנית הלימודים של מטיס משלבת תכנון מבוסס פרויקטים במדע הנתונים עם מדע הלימוד הקנייני ותובנות ההערכה של ספקית שירותי ההשכלה הגלובלית קפלן, שהיא הבעלים של מטיס. מחנה האימונים במדע הנתונים של מטיס הוא חוויה אינטנסיבית של 12 שבועות בהיקף לימודים מלא שמשלבת הוראה מסורתית בכיתה עם פרויקטים מציאותיים. התלמידים משתמשים בנתונים אמיתיים כדי לבנות תיק של חמישה פרויקטים להצגה בפני מעסיקים פוטנציאליים. עם סיום הלימודים, התלמידים ישלימו הכשרה קפדנית בלמידת מכונה, תכנות במספר שפות, המרת ומיפוי נתונים (data wrangling), תכנון פרויקטים והחזיית נתונים.
המועמדים למחנה האימונים של מטיס חייבים להיות בעלי רקע בתכנות וסטטיסטיקה. במסגרת תהליך הקבלה התחרותי, התלמידים הפוטנציאליים מגישים בקשות בכתב, והמועמדים הטובים ביותר מוזמנים לבצע אתגרים וראיון וידאו. מטיס מציעה מלגה של 3,000$ לנשים וקבוצות מיעוטים שלא מיוצגות מספיק.
התפקיד של מדען נתונים מדורג כמשרה הטובה ביותר בארה"ב ברשימת 2016 של אתר המשרות Glassdoor. כ-45% ממדעני הנתונים עובדים מחוץ לארה"ב, ויש חממות של מדעני נתונים במדינות כמו הודו, הולנד וישראל, לפי נתונים של לינקדאין.
מטיס (www.thisismetis.com) היא ספקית מובילה של הכשרה במיומנויות מדע הנתונים לאנשים ולעסקים. מטיס, שהיא חלק מיחידת ההכשרה במיומנויות הכלכלה החדשה של Kaplan Test Prep, מספקת תוכניות הכשרה שמתוכננות על ידי עוסקים בתחום מהמעלה הראשונה ומועברות על ידי מחנה האימונים האינטנסיבי המוסמך היחיד במדע הנתונים בענף. Kaplan Test Prep (www.kaptest.com) היא ספקית ראשונה במעלה של שירותי השכלה וקריירה לאנשים, בתי ספר ועסקים.
הערה לעורכים: קפלן היא חברת בת של Graham Holdings Company (NYSE:GHC).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.