header 2

יום חמישי, 14 ביולי 2016

Pure Box Active של Luminarc סדרת כלי האחסון המצליחה העשויה זכוכית בשילוב עם מכסה פלסטיק אטום

כעת בשילוב טכנולוגיה חדשנית המאפשרת איטום מלא ומושלם
לכל סוגי המזון כולל מזון נוזלי
ובתוספת שסתום פעיל במכסה המאפשר שימוש מושלם במיקרו
 
 
Luminarc, המותג הצרפתי המוביל בעולם לייצור כלי זכוכית למטבח ולשולחן משיק את Pure Box Active, הדור החדש של סדרת כלי האחסון המצליחה העשויה זכוכית בשילוב עם מכסה פלסטיק אטום.
 
החידוש בסדרת Pure Box Active הוא במכסה של כלי האחסון המגיע עם סגירת אטם סיליקון המאפשר איטום מלא ומושלם לכל סוגי המזון כולל מזון נוזלי, כגון: מרקים ורטבים.
בנוסף משולב בו שסתום פעיל- active valve, פתח קטן עם כיסוי המאפשר חימום האוכל במיקרו ללא צורך בהסרת המכסה תוך שהוא מעניק הגנה מפני לכלוך המיקרו ושמירה על טריות המזון בזמן ההפשרה והחימום.
 
כמו כן התווספה לכלי הזכוכית מסדרת Pure Box Active תחתית "גריל" מפלסטיק שמטרתה צבירת נוזלים שבכלים ועל ידי כך הארכת משך זמן שמירת המזון, טריותו ואיכותו.
 
סדרות כלי האחסון מזכוכית של Luminarc חוללו מהפכה בעולם וגם בישראל בתחום אחסון המזון. המעבר לאחסון מזון בלי זכוכית כבר הוכח כבטוח יותר מבחינה היגיינית ובכל הקשור לשמירה על טריותו של המזון ואיכותו.
 
המאפיינים הבולטים של סדרת Pure Box Active מעניקים והופכים אותה לרב שימושית. כלי הסדרה מתאימים לאחסון במקפיא, שימוש במיקרו, חימום בתנור עד 180 מעלות צלסיוס וגם מתאימים להגשה לשולחן.
 
מאפייני Pure Box Active:
 
  • כלי הסדרה עשויים מזכוכית מחוסמת, בעלת עמידות גבוהה מפני חום, קור וזעזועים מכנים.
  • מתאימים לאחסון במקפיא.
  • מתאימים לשימוש במיקרו ובתנור עד 180 מעלות חום.
  • 100% בטוחים במגע עם מזון, אינם צוברים כתמים, בקטריות או ריחות ובעלי שקיפות גבוהה.
  • מתאימים לניקוי והדחה במדיח כלים.
  • האיכות הגבוהה של חומרי הגלם, מאפשרת תפעול, סגירה ופתיחה של המכסים לאורך זמן רב.
 
 
כל מוצרי המותג עוברים בדיקות איכות קפדניות לפני יציאתם למדפים ואינם מכילים עופרת וקדמיום.
 
סדרת כלי הזכוכית מגיעה במגוון של גדלים, צורות וסדרות: מלבניות, מרובעות.
 
מחירים:
טווח המחירים הוא החל מ- 14.90 – 54.90 ש"ח
 
המחירים האלה הינם למוצרים בתפזורת ואינם כוללים את המארזים ( סטים)
 
 
ý   ניתן להשיג ברשת המשביר לצרכן, הום סנטר, קרניטל,  4CHEFובחנויות המובחרות  ברחבי הארץ .
 
Luminarc פרטים נוספים:
 
Luminarc הוא מותג כלי הגשה ונוי טרנדי, עכשווי, שמח, ידידותי לכל התרבויות ונגיש לכל בית ולכל גיל. משפחתיות, כבוד הדדי, ישיבה משותפת סביב שולחן, רב תרבותיות, רב גילאיות, פשטות, ידידותיות, חגיגיות ונגישות – כל אלה הם ערכי התשתית שלו. התפיסה העיצובית העומדת מאחורי הקולקציות השונות דוגלת בחיים לקצבם של אירועים משמחים (מסורתיים, משפחתיים או  חברתיים), ברוח עונות השנה.
הבית של  Luminarc הוא בית מכניס אורחים, שיושביו תרים כל העת אחר חידושים ועיצובים בהשראת תרבויות שונות ברחבי תבל. חדשנות היא הערך המרכזי של פעילות מעצבי הבית. המוטו המנחה הוא "הכל מותר ואפשרי סביב השולחן".
תולדה ישירה של תפיסה יצירתית זו היא היצע עשיר ביותר של קולקציות העומדות כל אחת בזכות עצמה, שעם זאת מאפשרות לנועזים משחקי mix & match  ביניהן.
Luminarc נודע במוצרים הייחודיים שלו מזכוכית לסוגיה השונים - בין אם היא אטומה, שקופה או צבעונית - ובאיכותם הגבוהה.  הם חזקים ביותר, עמידים בפני חום  וקור, ניתנים להדחה במדיח כלים ובלתי ניתנים לשריטה. כל מוצרי המותג עוברים בדיקות איכות קפדניות לפני יציאתם למדפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.