header 2

יום ראשון, 10 ביולי 2016

מנכ"ל תרו קאל סונדרם יחזור למטה סאן פארמה עד סוף 2016

הותורן, ניו יורק, 7 ביולי 2016, (BUSINESS WIRE) :
תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ (NYSE:TARO) ("תרו" או "החברה") הודיעה היום שהמנכ"ל שלה, קאל סונדרם, הודיע למועצת המנהלים של תרו על כוונתו להתפטר מתפקידו כמנכ"ל עד סוף השנה הקלנדרית הנוכחית. מר סונדרם יחזור להודו, למלא משרה בכירה במטה הגלובלי של סאן פארמה אחרי סיום תפקידו בתרו בסוף 2016.
מועצת המנהלים של החברה תבצע תהליך פורמלי למינוי מנכ"ל שיתמקד אך ורק בתרו. מר סונדרם יסייע למועצת המנהלים בחיפוש, ויישאר בתרו עד סוף 2016 כדי להבטיח העברת תפקיד חלקה ומוצלחת למחליפו.
בהתייחסו לשינוי, מר דיליפ שאנגבי, היו"ר של תרו, אמר: "בשם כל מועצת המנהלים של תרו, ברצוני להודות לקאל על תרומותיו הרבות לתרו – הענקת מנהיגות משמעותית בתקופה מאתגרת גם לחברה וגם לענף, המחויבות והמסירות שלו להיות הכוח המניע מאחורי הכיוון האסטרטגי של תרו, והובלת החברה במסלול צמיחה יציב ועקבי – שהביא לביצועים פיננסיים ותפעוליים חזקים".
מר סונדרם הוסיף: "אני אסיר תודה שזכיתי להשתייך לתרו בארבע השנים האחרונות כחבר במועצת המנהלים ושלוש שנים כמנכ"ל. אני גם גאה במה שהצוות של תרו השיג בתקופה הזאת. לפי כל אמות המידה, הביצוע של החברה בשנים האחרונות היה טוב מאוד, וכתוצאה מכך תרו ממוצבת היטב להמשיך לצמוח ולהצליח". מר סונדרם סיכם: "ברצוני להודות למועצת המנהלים, להנהלה הבכירה ולעובדי תרו על תמיכתם במהלך השנים".
אודות תרו
תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ היא חברת תרופות רב לאומית המבוססת על מדע, שמחויבת לענות על הצרכים של לקוחותיה באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ, בקרו בבקשה באתר של החברה בכתובת www.taro.com.
הצהרת חוף מבטחים
אמירות מסוימות בהודעה לעיתונות זאת הן מידע צופה פני עתיד כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. אמירות אלה כוללות, אך לא רק, אמירות שלא מתארות עובדות היסטוריות או שמתייחסות או קשורות לאירועים או נסיבות שתרו "מעריכה", "מאמינה" או "מצפה" שיקרו או לשון דומה. המידע הצופה פני עתיד בהודעה לעיתונות הזאת מבוסס על הציפיות הנוכחיות של תרו והוא נכון רק לתאריך של ההודעה לעיתונות הזאת ומעורבים בו סיכונים ואי ודאויות מסוימים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מתוצאות עתידיות שמובעות או משתמעות מאותו מידע צופה פני עתיד. אלא אם החוק מחייב, תרו לא מתחייבת לעדכן, לשנות או לתקן מידע צופה פני עתיד כלשהו, בין אם כתוצאה של מידע חדש, התפתחויות נוספות או עוקבות או מסיבה אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.