header 2

יום שלישי, 5 ביולי 2016

בית"ר נורדיה ירושלים משיקה מדים בהשראת מדי האליפות הראשונה של בית"ר‏

30 שנה לאליפות הראשונה של בית"ר
בית"ר נורדיה ירושלים מציגה: מדי תכלת בהשראת התלבושת של קבוצת הזהב מ-86/7'
 
מועדון האוהדים מציג מדי רטרו בצבע תכלת המעוצבים בהשראת התלבושת של בית"ר באליפות הראשונה * היום מתחיל קמפיין שיווק המנויים של הקבוצה * קרוב למאה איש כבר חידשו את חברותם בעמותה והבטיחו את מעמדם כבעלי הבית של המועדון * היעד: יותר מ-250 חברים
 
בית"ר נורדיה ירושלים גאה להציג את המדים הרשמיים של הקבוצה לעונת 2016/17 - שעוצבו בהשראת תלבושת התכלת אותה לבשה בית"ר ירושלים בעונת האליפות הראשונה (1986/87).
במלאת 30 שנה לאליפות ההיסטורית של בית"ר ירושלים החליטו במועדון האוהדים לבצע מחווה מיוחדת לתלבושת המיתולוגית של קבוצת הזהב ההיא. לשם כך גויסו שירותיה של המעצבת קרן לוי, שעיצבה תלבושת רטרו המתכתבת עם המדים אותם לבשו שחקני הקבוצה לפני שלושה עשורים. החולצה מאופיינת בצווארון וי לבן ובפסים אנכיים בשני גווני תכלת שונים, המופרדים ביניהם בקו לבן. להשלמת המראה תשחק הקבוצה במכנסיים צחורים. התלבושת המיוחדת תיוצר על ידי חברת בגדי הספורט FLR.בית"ר נורדיה ירושלים תשחק את משחקי החוץ שלה השנה בתלבושת צהובה-שחורה מסורתית.
יש לציין כי משה בן ארוש, הקשר שהיה מכוכבי הקבוצה ההיא, משמש מזה כשנתיים כמנהל המקצועי של בית"ר נורדיה ירושלים ואילו מאמן הקבוצה החדש, משה סלמי, היה שותף לסגל בית"ר שלקח את האליפות השנייה, בעונת 1992/93.      
השקת המדים מתבצעת במקביל לפתיחת קמפיין השיווק של הקבוצה, המצויה בבעלות מלאה של אוהדיה – אוהדי בית"ר שמאסו בגזענות ובאלימות שהשתלטו על הקבוצה. אשתקד נרשמו 243 חברי עמותה ועמיתים צעירים והשנה מקווים במועדון להגדיל את מספר החברים, המשמשים כבעלי הבית של המועדון. יש לציין כי עוד לפני שהחל קמפיין השיווק נרשמו קרוב למאה אוהדים שחידשו את חברותם בעמותה. מחיר החבר עומד על 780 שקלים – הזול מבין כלל מועדוני האוהדים בארץ.
יש לציין כי את החולצה הרשמית של עונת 2016/17 ניתן בשלב זה להשיג באמצעות רכישת "מנוי גיבורים"  - מנוי מורחב המעניק חברות בעמותת בית"ר נורדיה ירושלים, כניסה חינמית למשחקי הבית של הקבוצה, חולצה רשמית ותרומה משמעותית לפעילות המועדון. בעתיד צפויה מכירה של התלבושת במסגרת חנות המרצ'נדייז של הקבוצה, שתחזור לפעילות לקראת העונה הקרובה. פרטים נוספים באתר הבית המחודש של הקבוצה http://betarnordia.co.il/
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.