תקנות הגנת הסביבה מחטיאות את המטרה
בהפחתת פליטות הפחמן של מנועי דיזל
טורונטו, 13 ביולי
2016, (BUSINESS WIRE) :
התקנות, החל מהקווים המנחים המאוד רחבים של הסכם פריז
2015 ועד להוראות לגבי רכבים שלא נעים על
כבישים, מיועדות כולן להפחית פליטות של גזי חממה.
אבל כפי שמציין קן הנטר, המייסד והמנכ"ל של הנטר
אולטראסוניקס, Hunter Ultrasonics, במאמר שפורסם לאחרונה, האמצעים להפחתת
הזיהום לא כוללים חלק מפתח של התהליך – ניקוי סדיר ויסודי של מסנני המנועים.
למידע נוסף, תקראו את "Ultrasonic Cleaning - the Green Way to Clean Diesel Particulate Filters".
הבעלים, המפעילים והיצרנים של רכב דיזל צריכים לדרוש מהממשלות
ברחבי העולם לא רק לחייב מסנן חלקיקי דיזל בכל מנועי הדיזל, אלא גם לספק הנחיות
לתחזוקה וניקוי נכונים של המסננים האלה בכל התקנים העתידיים.
זה חלק חשוב של המשוואה להבטחת עמידה ביעדים של הפחתת פליטות
הפחמן שקשורות לתחבורה.
רגנרציה פעילה, אופן ניקוי של מסנני חלקיקי דיזל סתומים שנעשה יותר
ויותר נפוץ, אינה מספיקה, כי היא:
- שורפת חלקיקים בטמפרטורות גבוהות, וזה מחזיר
מזהמים לאוויר ומסכל את המטרה שלשמה המסנן הותקן מלכתחילה.
- גורמת לזמן השבתה ארוך ואובדן תפוקה בזמן
שהמנוע לא שמיש בזמן התהליך.
- מגדילה את השימוש בדלק ואת העלויות.
אם לא יאומצו הנחיות ניקוי פרואקטיביות ושיטות פחות מזיקות כמו
ניקוי אולטראסוני, הזיהום רק ימשיך לגדול.
למידע נוסף על תהליך הניקוי האולטראסוני ואיך הוא יכול להפחית
את עלויות התחזוקה של מסנני חלקיקי דיזל, להאריך את חיי המנוע ולהפחית עלויות דלק
באמצעות שיפור היעילות, בקרו באתר hunterultrasonics.com.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.