header 2

יום שבת, 2 באפריל 2016

Vedanta Resources plc: תוכנית רכישה מחדש עם תקופה סגורה

לונדון, 31 במרץ 2016, (BUSINESS WIRE) :
לא לפרסום או הפצה לתוך או בתוך ארצות הברית של אמריקה, הטריטוריות והשטחים המוחזקים שלה (כולל פוארטו ריקו, איי הבתולה האמריקנים, גואם, סמואה האמריקנית, האי ווייק ואיי מריאנה הצפוניים), כל מדינה של ארצות הברית, ומחוז קולומביה ("ארצות הברית") או אל אדם אמריקני (כמוגדר בתקנה S בחוק ניירות הערך האמריקני של 1933, כפי שתוקן (כל אחד מהם "אדם אמריקני")) או לכל אדם שנמצא או גר בכל תחום שיפוט אחר שבו זה בניגוד לחוק להפיץ הודעה זאת. הגבלות אחרות חלות (ראו "הגבלות הפצה" להלן).
Vedanta Resources plc ("החברה") מודיעה שלפני ההתחלה של התקופה הסגורה המתוכננת שלה ב-1 באפריל 2016, בכוונתה להתקשר בהסדרים בלתי חוזרים עם ברוקר או ברוקרים צד שלישי ("הברוקרים") כדי להתחיל בתוכנית רכישה מחדש כדי לקנות, במסגרת פרמטרים מסוימים שנקבעו מראש, בשמה:
(א) עד 148.6 מיליון דולר (כלומר עד 20 אחוזים) מתוך סכום הקרן שלא נפרע של 743 מיליון דולר של האג"ח 6.75% לפירעון ב-2016 של Vedanta Resources plc ("אג"ח 2016"); ו-
(ב) עד 200 מיליון דולר מתוך סכום הקרן שלא נפרע של 582 מיליון דולר של האג"ח להמרה מובטחות 6.75% לפירעון ב-2016 של Vedanta Resources Jersey Limited ("האג"ח להמרה" ויחד עם אג"ח 2016 "האג"ח"),
במהלך התקופה הסגורה הזאת. צפוי שההסדרים ייכנסו לתוקף ב-4 באפריל 2016. בהתאם לתנאים וההתניות של אג"ח 2016, את אג"ח 2016 הנרכשות אפשר לבטל או להחזיק עד תאריך החלות שלהן. בהתאם לתנאים וההתניות של האג"ח להמרה, את האג"ח להמרה הנרכשות אפשר להחזיר לביטול או להחזיק עד תאריך החלות שלהן.
הרכישות של האג"ח ימומנו על ידי החברה מהכספים שזמינים לה עכשיו ומכספים שיהיו זמינים אחרי פרעון חלקי על ידי Vedanta Limited של הלוואה בין חברות בין החברה ו-Vedanta Limited.
הברוקרים יקבלו החלטות מסחר בקשר לרכישה של האג"ח באופן בלתי תלוי ובלתי מושפע מהחברה ומ-Vedanta Resources Jersey Limited.
לפני תחילת התקופה הסגורה שלה, החברה גם רוצה להודיע שהבנקים המלווים שלה הסכימו לשינויים מסוימים שהחברה ביקשה בהתחייבויות שלה במסגרת התנאים של אמצעי האשראי הרלבנטיים בתוקף מ-31 במרץ 2016 עד התקופה שמסתיימת ב-30 בספטמבר 2018. זה יבטיח עמידה מצד החברה בהתחייבויות שלה בקשר לכל האמצעים בתקופת המבחן המסתיימת ב-31 במרץ 2016.
הודעה זאת אינה מהווה, או יוצרת חלק של, הצעה או שכנוע כלשהו להצעה של ניירות ערך בכל תחום שיפוט.
31 במרץ 2016
אודות Vedanta Resources
Vedanta Resources plc ("ודנטה") היא חברה משאבי טבע גלובלית מגוונת שרשומה בלונדון. החברה מפיקה אלומיניום, נחושת, אבץ, עופרת, כסף, עפרת ברזל, נפט וגז ואנרגיה מסחרית. לוודנטה יש פעילות בהודו, זמביה, נמיביה, דרום אפריקה, אירלנד, ליבריה, אוסטרליה וסרי לנקה. עם מאגר כשרונות גלובלי מועצם, ודנטה שמה דגש חזק על שותפות עם כל בעלי העניין שלה המבוססת על ערכי הליבה של אמון, קיימות, צמיחה, יזמות, יושרה, כבוד ודאגה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.vedantaresources.com.
התנערות מאחריות
הודעה לעיתונות זאת כוללת "מידע צופה פני עתיד" - כלומר, אמירות הקשורות לאירועי עתיד, לא עבר. בהקשר זה, מידע צופה פני עתיד לעיתים קרובות מתייחס לביצועים העסקיים והפיננסיים העתידים הצפויים שלנו, ולעיתים קרובות כולל מילים כגון "מצפה", "צופה", "מתכוונת", "מתכננת", "מאמינה", מבקשת" או שימוש בלשון עתיד. מידע צופה פני עתיד מטבעו מתייחס לעניינים שהם, במידות שונות, לא ודאיים. עבורנו, אי ודאויות נובעות מההתנהגות של שווקים פיננסיים ושוקי מתכות כולל בורסת המתכות של לונדון, תנודות בשיעורי הריבית ו/או שערי החליפין ומחירי המתכות; משילוב בעתיד של עסקים נרכשים; ומעניינים רבים אחרים בקנה מידה לאומי, אזורי וגלובלי, כולל פוליטיים, כלכליים, עסקיים, תחרותיים או רגולטוריים. אי ודאויות אלה עשויות לגרום לכך שהתוצאות העתידיות שלנו בפועל יהיו שונות מהותית מאלה שמובעות במידע צופה פני עתיד שלנו. אנחנו לא מתחייבים לעדכן את המידע צופה פני עתיד שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.