header 2

יום רביעי, 13 באפריל 2016

מהודו באהבה: האיש שמביא בחייו את הנשימה ההודית לישראל

"שברונות" הוא ספרו הראשון של ליאור "אטמו סמאטו" בורלא, 32, מטפל בנשימה מעגלית ומנחה סדנאות יוגת צחוק ומדיטציות. ליאור מספר בשירים וסיפורים קצרים על חוויותיו, חלומותיו ומחשבותיו המרתקות בטיול של מספר חודשים בהודו שעשה בשנות העשרים שלו. "רציתי לשתף את המשפחה שלי בדברים שגיליתי בהודו, על עצמי, על העולם, על המקום", מספר ליאור, "כל הטיול שלי בהודו היד שלי רצה על הדפים. היומן הראשון שלי התמלא מהר. את היומן עצמו שלחתי בדואר לארץ וכשראיתי שזה לא מפסיק, התחלתי לקנות יומנים גדולים יותר. עד מהרה הבנתי שיש פה חומר טוב לספר". ליאור מספר ביומן מסע רגשי על ביקורים בערים שונות וכפרים נידחים, אנשים עשירים ועניים, יצרים שמתעוררים, ההארות הפנימיות, הנדודים הבלתי נגמרים והחזרה הבלתי נמנעת הביתה. הספר יצא לאור בחברת  ContentoNow.
מתוך הספר:
אני מנמנם במושב האחורי                                                               
כששני שוטרים עוצרים אותנו בצד.
אני מתעורר ומתאושש וקולט בזווית העין
שאוֹלִי נוהג כשהוא מחזיק ג'וינט דולק ביד!
"אני קונס אתכם במאתיים רופי."
"למה?" כריס מתחיל להתחכם עם השוטרים.
"כי אתם לא חגורים." (שום מילה על הג'וינט?)
שניהם חוגרים מהר חגורות ומתנצלים בתמימות,
"לא ידענו, אנחנו תיירים."
"אוקיי, מאה רופי."
השוטר יורד במחיר, כריס מנצל את הרוך שלו,
מתמקח כמו בשוּק-סוף-שבוע ויוצא מזה בלי קנס.
השוטרים מחייכים ומנופפים לנו לשלום בעוד אנחנו מתרחקים.
"איך ישנת? רוצה קצת מהחרא הזה?"
"ברור, תביא."
הספר באתר ContentoNow: http://bit.ly/LiorBurla
לאתר ContentoNow: www.contentonow.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.