header 2

יום שני, 11 באפריל 2016

i-mop מכונה מקצועית לשטיפת רצפה – לנקות בכיף!

ה- i-mop שהגיעה לישראל מהולנד לפני שלושה חודשים, היא מכונה מהפכנית לניקוי הרשומה כפטנט עולמי, המשנה לחלוטין את תחום הניקיון ברמת היכולות, הביצועים והקונספט העומד מאחוריה. המכונה אמנם לא זולה (20 אלף ₪*) אולם איכותית וחסכונית לטווח ארוך, ומנקה בעשירית מהזמן ובעשירית מכמות המים וחומרי הניקוי בהשוואה לניקיון ידני.
 
האם יצא לכם לראות מכונה שמנקה, מקרצפת, שוטפת, שואבת ומייבשת בעת ובעונה אחת (או רק חלק מהפעולות לפי דרישה), אשר מייתרת כל מכונת ניקיון אחרת בבית, וחוסכת לכם 90% מהזמן ו- 90% פחות מים וחומרי ניקוי? אנחנו בטוחים שלא שמעתם, כי עד היום לא הייתה כזאת...
 
ה- i-mop היא מכונה לניקוי רצפות, שאיבה, קרצוף, שטיפה וייבוש, היעילה והמתקדמת ביותר בעולם. המכונה המהפכנית החדשה רשומה כפטנט עולמי, וללא מקבילה בשוק מבחינת יכולות וביצועים ומבחינת עיצובה, גודלה והקונספט העומד מאחוריה. המכונה המופעלת באופן אישי וידני (ללא כל מאמץ פיסי ובחוויית ניקוי כיפית וידידותית), נמצאת ברמת האיכות ובסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, ולכן עתידה להחליף את מכונות הניקיון התעשייתיות, הכבדות והמסורבלות (השוקלות 120 ק"ג במקום ה- 20 ק"ג של ה- i-mop) הקיימות בכל המוסדות בישראל, במקביל לחדירה מאסיבית לסקטור הפרטי, וכך לשנות את תחום הניקיון ושטיפת הרצפות בישראל.
 
היתרונות הגלומים ב- i-mop רבים ומגוונים: המכונה ה"מרחפת" על פני הרצפה תוכננה על ידי נשים מהנדסות כדי להפוך את חוויית הניקיון לכיפית, נעימה וידידותית, שאינה כרוכה במאמץ פיסי. בגלל משקלה הנמוך ניתן להעבירה בקלות מקומה לקומה, או לנייד אותה בקלילות לאזור אחר באותה קומה. ה- i-mop ניתנת להפעלה על ידי כל אדם, גבר או אישה בדיוק כפי שמפעילים סחבה ומגב... מעבר לשמירה על איכות הסביבה וחיסכון כספי של 90% בכמות המים (ניקיון של 100 מ"ר בליטר וחצי מים), חומרי הניקוי (רבע כוס חומר ניקוי ל-300 מ"ר) והזמן (10 דקות לניקוי 100 מ"ר באופן יסודי וללא סימנים, במקום מעל שעה וחצי באופן ידני), מדובר על חיסכון משמעותי בכסף, בכוח אדם ובזמן עבודה, המחזיר את עלות המוצר בתוך מספר חודשים בלבד. גם בבית מדובר בחיסכון משמעותי -  לאחר אירוע או הזמנת אורחים, משפחה וכו', מפעילים את המכונה למשך 10 דקות וכל הבית מבריק כאילו האירוע לא היה...
 
ה- i-mop  מתמרן על הרצפה, משנה כיוונים ופניות ביעילות רבה ונכנס לכל מקום – מתחת לשולחנות ודלפקים, מתחת לכיורים ובתאי שירותים, בתמרון רב יותר אף ממקל וסחבה. ניתן לסובב את ראש ה- i-mop כ- 180 מעלות בתוך שנייה. זרוע המכונה עשוי טיטניום, ומסוגל לשטוף מתחת לשולחנות ואזורים לא נגישים בגמישות ובניידות מוחלטת של 360 מעלות. רוחב פס הניקוי של ה- i-mop הוא ענק (46 ס"מ – זהה לקוטר המברשת של מכונה תעשייתית השוקלת פי עשר ממנו), ובנוסף, המבנה של בית המברשות ב- i-mop מאפשר להגיע לכל פינה.
 
מבחינה היגיינית וסניטרית, ה- i-mop מאפשר להשתמש במכלים שונים לחומרים שונים, ובמכלים נפרדים למים נקיים ומלוכלכים, בניגוד לסמרטוט הרצפה אתו אנו מנקים את השירותים ואז עוברים עם כל החיידקים שנדבקו על הסמרטוט כדי לנקות את המטבח (ואחר כך מתפלאים שהילדים חולים...). ניתן להכניס למיכל ה- i-mop גם טבליות כלור (או כל סוג אחר של טבלית ניקוי לפי הצורך) וכך ליצור סביבה סטרילית לחלוטין (כפי שנהוג בחדרי ניתוח) בחדרי האמבטיה, השירותים ושאר החדרים. המכונה הקטנה תופסת מקום של מגב או מטאטא, וניתן לאחסנה בעמידה בתוך ארון בגודל סטנדרטי. ה – i-mop נהנה מעיצוב מרשים המשתלב היטב בתוך סביבת הבית היוקרתית והמודרנית, כך שאין צורך להחביאו או להסתירו מהעין.  ה- i-mop מופעל על ידי מצברי ליתיום מהדור החדש, המאפשרים החלפת מצברים מהירה בקליק. טעינת המצברים אורכת שעה בלבד, וניתן בעזרת זוג מצברים נוסף להמשיך ולעבוד באופן רציף.
 
אחד מיתרונותיו המשמעותיים של ה- i-mop ביכולתו להתאים את עצמו לסוגי הרצפות השונים. למשל, רצפת הפרקט רגישה מאוד למגע עם מים (שהורסים את הפרקט וגם מהווים סכנת החלקה), וה- i-mop  מייבש את הרצפה לחלוטין ואינו מותיר אחריו מים. ברצפות עם פוגות, בעזרת הקרצוף, נכנסות המברשות לעומק ומנקות את המרווחים שבין האריחים, בניגוד לסמרטוט שכידוע מחדיר את כל הלכלוך לתוך הפוגות... ברצפות שיש ואבן יודעת המכונה גם ללטש ולבצע פוליש לרצפה תוך כדי השטיפה, בעזרת פד יהלום. יתרונה של המכונה ניכר גם ברצפות בהירות ומבריקות בהן המכונה מייבשת את הרצפה לחלוטין (כמו מגב על חלון...) ואינה מותירה שאריות לכלוך, כתמים וסימני מריחה. המכונה מנקה גם אזורים חיצוניים כמו רצפות עץ ודקים של פרגולות, גינות, משטחי בריכות שחייה וכו', וכמובן היתרון המשמעותי ביותר – ניקיון ללא מאמץ פיסי, בהנאה ובכיף.
 
ה- imop מיובא לישראל על ידי חברת 'שקד את סלום בע"מ', חברת ציוד הניקיון מהוותיקות והמקצועיות בישראל, כחברה של מהנדסי מכונות ואנשי מקצוע הבקיאים ומתמקצעים בתחום עיסוקם, ומייבאים את ציוד הניקיון המקצועי, החדשני והאיכותי ביותר בתחום מזה חמישים שנה.
*המחירים אינם כוללים מע"מ.
*אחריות: שנה למכונה,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.