header 2

יום שני, 11 באפריל 2016

פיית הבריאות מצילה את ילדי ישראל

שרית נוימן המוכרת כ'פיית הבריאות' היא מומחית בתחום השמנת ילדים, אשר פיתחה שיטת אימון ייחודית המשלבת הכוונה וייעוץ תזונתי, אורח חיים בריא ופעילות גופנית, כדי לסייע לילדי ישראל להתמודד עם מה שהוגדרה על ידי ארגון הבריאות העולמי כמגפה הגדולה ביותר של המאה .21-ה
 
מספיק להביט בנתוני משרד הבריאות כדי להבין את חומרת התופעה, או שמא מדויק יותר להגיד מגפה – חמישית מילדי כיתה א' סובלים מעודף משקל ובכיתה ז' עולה מספרם לכדי שליש, כאשר נתון זה עלה ב-50 אחוז בשני העשורים האחרונים. השמנת יתר אצל ילדים גורמת באופן ישיר למחלות לב ולמגוון רחב של מחלות חמורות נוספות, המסכנות את בריאותם באופן משמעותי בטווח הקצר והארוך. הטווח הארוך קשור לעובדה המצערת שהוכחה באינספור מחקרים, שילד שמן הופך ברבות הימים למבוגר שמן. ועד עכשיו הזכרנו רק את ההשלכות האסתטיות והבריאותיות, כאשר לא ניתן להתעלם מההשלכות החברתיות האיומות הנלוות, בעיקר בעידן השיימינג בבתי הספר וברשתות החברתיות, ההופכים ילדים שמנים למושא ללעג ולהשפלות, המותירות בהם צלקות נפשיות ודימוי עצמי מעורער שלעיתים אינו משתקם לעולם.
 
שרית נוימן המוכרת כ'פיית הבריאות' היא מומחית בתחום השמנת ילדים, אשר פיתחה שיטת אימון ייחודית המשלבת הכוונה וייעוץ תזונתי, אורח חיים בריא ופעילות גופנית, כדי לסייע לילדי ישראל ולהוריהם להתמודד עם התופעה. דרך בקיאות בהבנת הסיבות להשמנה וגישה נכונה אל הילד, מצליחה שרית להשיג שיתוף פעולה מלא מצדו המוביל להצלחות ולתוצאות מדהימות. במהלך עבודתה  הייתה מעורבת בסיפורי הצלחה מופלאים של ילדים שעברו תהליכי שיקום בעזרת שילוב בין תזונה נכונה, פעילות גופנית ואורח חיים בריא. התהליך כולל עבודה אישית, פרטנית ומדויקת עם ההורים והילדים, דרך אבחון תזונתי מעמיק בו מתאימה שרית עבור כל ילד תפריט אישי המותאם להרגלי האכילה הקיימים, ומאפשר לו להמשיך לצרוך באופן מבוקר את המזונות האהובים עליו. הצלחתו של התהליך נמדדת בכל אימון ואימון דרך שקילה, מעקב ודיווח מפורט על הרגלי האכילה מהימים האחרונים, במקביל לאימון הכולל פעילות גופנית אינטנסיבית אך הדרגתית ומבוקרת, המותאמת באופן אישי לצרכיו וליכולותיו של הילד.
 
שרית נוימן עברה במהלך חייה מגוון רחב ומעמיק של מסלולי לימוד שהתפרסו על יותר מעשר שנים. השכלתה וניסיונה המקצועי המגוונים המשלבים בין לימודי תזונה ואורח חיים בריא לבין לימודי ספורט וכושר גופני, כוללים בין השאר לימודי תעודת הוראה בחינוך גופני במכון ווינגייט, לימודי שיקום וספורט בביה"ס לרפואת ספורט בווינגייט (אותם סיימה בהצטיינות), בוגרת מסלול ייחודי לטיפול בהשמנת ילדים במכון וינגייט בשיתוף ביה"ס מאיר בכפר סבא, עבודה לאורך שנים כמדריכת ספורט שיקומית, התמחות בביה"ס הרצפלד בחולון עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, להם העבירה תכנית שיקומית ייחודית ללימודי חינוך גופני, לימוד ספורט שיקומי בבית החולים אסף הרופא בגן "אסיף", וניסיון מעשי וטיפולי לאורך שנים עם עשרות מטופלים בתחום הספורט השיקומי. בנוסף למדה לימודי הדרכה לחדרי כושר ולאחר מכן לימודי הדרכת כושר לילדים, בבית ספר 'שיאים' של אוניברסיטת ת"א, ולימודי תזונה משולבת (סינית ומערבית) בבית הספר גודלמן לרפואה משלימה, כיועצת תזונה קלינית בכירה וכיועצת לתזונת ספורט.
 
"הדבר הראשון שאני מחדירה בכל ילד שמגיע אליי הוא אמונה ביכולתו העצומה להצליח ולנצח בכל דבר שיבחר", אומרת שרית נוימן. "אין שום סיבה, מחלה או סימפטום בעולם שבגללו אי אפשר לעשות פעילות גופנית, וברגע שהילד מסגל לעצמו אורח חיים בריא המשלב יחד תזונה נכונה וספורט, השינויים כבר באים מעצמם באופן טבעי ובלי צורך ב"דיאטות". אני לא מאמינה ואף פעם לא האמנתי בדיאטה שאומרת לילדים "אל תאכלו את זה ואת זה" כי קשה לילדים לדחות סיפוקים ובאיזשהו שלב המאמץ דועך ולעיתים בא אליהם "בהפוכה" וגורם להם לאכול ללא שליטה מתוך חסכים נפשיים. אצלי מותר לילד לאכול הכול מכל מה שהוא אוהב, כי זה פשוט עניין של מינונים וכמויות ואין צורך להגביל במזונות. והכי חשוב, אם לא שילבתם את התהליך התזונתי יחד עם פעילות גופנית לא עשיתם שום דבר, כי הספורט הוא זה שמוביל לשינוי משמעותי וארוך טווח במנגנוני חילוף החומרים. לעזור לילדים שמנים להפוך לרזים ובריאים יותר זאת בשבילי הרבה מעבר למשימה אלא שליחות של ממש, שממלאה אותי בהמון שמחה, הנאה וסיפוק. אני בטוחה שהתחושות האלה עוברות הלאה גם לילדים ולהוריהם, שחווים את תחושת ההגשמה וההצלחה יחד איתי...".
 

ב'סטודיו שרית נוימן לתזונה נכונה וכושר' פועלות 12 מדריכות ומאמנות מקצועיות, כולן בוגרות מכון וינגייט או ביה"ס 'שיאים', המספקות מגוון רחב ביותר של אימונים - פילאטיס קלאסי, דינאמי core, ו- Dance, התעמלות לנשים בהריון, אימוני הליכה, עיצוב וחיזוק הגוף, אימוני רצועות ואינטרוולים, זומבה לילדות, יוגה, פיטבול, אירובי, פלדנקרייז, התעמלות נשים ותינוקות, Fit sticks ועוד, במחירים האטרקטיביים ביותר בישראל. הסטודיו מאפשר למתאמנים "טעימות" מכל מגוון האימונים (או כמובן התמקדות באימון מסוים) בכל שעה הנוחה להם משבע וחצי בבוקר ועד 10 בלילה.
 

 
 
 
 
 
 
 

כתובת הסטודיו :הרצל 80 גן יבנה
 טל- 1-700-50-50-67

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.