header 2

יום ראשון, 24 באפריל 2016

Imprivata דוחקת בבתי החולים להיפטר מהזימונית


הקמפיין החברתי #DitchPageBoy מעודד את ספקי שירותי הבריאות לאמץ טכנולוגיית תקשורת של המאה ה-21 כדי להפחית את התסכול שלהם ולשפר את הטיפול במטופלים

לקסינגטון, מסצ'וסטס, 22 באפריל 2016, (BUSINESS WIRE):

Imprivata® איאמפרייבט (NYSE: IMPR), החברה שעוסקת באבטחת מערכות מידע ברפואה, השיקה היום את קמפיין המדיה החברתית #DitchPageBoy, כדי לשפוך אור על הסיכונים שקשורים בהסתמכות על זימוניות לתקשורת בתוך בית חולים. באמצעה סדרה של סרטונים מלגלגים בכיכובו של נער הזימונית פייג' בוי, עוזר מעצבן, מפריע ולא יעיל שגורם לכל מיני בעיות לאנשי הצוות הרפואי ולמטופלים, Imprivata צוחקת על האבסורד שבשימוש בזימונית המיושנת ב-2016.

כדי לצפות בסרטוני #DitchPageBoy, בקרו באתר: https://www.imprivata.com/Meet-Page-Boy

עוד מידע על הקמפיין אפשר למצוא כאן: https://www.imprivata.com/Ditch-Page-Boy.

בקרו את Imprivata בטוויטר, לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב, ושתפו סרטוני פייג' בוי באמצעות ההאשטאג #DitchPageBoy.

"רופאים ואחיות הם אנשי המקצוע האחרונים בעולם שמסתמכים על זימוניות כדי לבצע את עבודתם כיום. עם התפתחות התקשורת הדיגיטלית לפני יותר מעשור, זימוניות, כמו מכשירי פקס, צריכות להיעלם, במיוחד בסביבות שדורשות תקשורת יעילה בזמן אמת, כמו בתי חולים", אמר אד גודט, המנהל הכללי של קבוצת מוצרי Imprivata Cortext. "המספר של בתי החולים שעדיין מסתמכים על זימוניות מדהים, ובכנות, זה מפחיד שהחיים שלכם יכולים להיות תלויים בטכנולוגיה מלפני חמישים שנה ותזרימי עבודה מיושנים".

במחקר של מכון פונמון נמצא שספקי שירותי בריאות מבזבזים בממוצע 35 דקות במשמרת בתזרימי עבודה כמו קבלת מטופלים, העברות ותיאום מענה חירום בגלל תקשורת לא יעילה שנגרמת על ידי זימוניות. הזמן המבוזבז הזה מתורגם להפסד שנתי של כ-1.75 מיליון דולר לבית חולים בארה"ב ויותר מ-11 מיליארד דולר בכל הענף. Imprivata Cortext, שנבחרה על ידי KLAS למובילת הקטגוריה של העברת מסרים מאובטחת ב-2015/2016 והומלצה להעברת מסרים מאובטחת על ידי איגוד בתי החולים של ארה"ב, היא פלטפורמת התקשורת המאובטחת לשירותי בריאות שמאפשרת לספקים לתקשר במהירות ובקלות באמצעות המכשיר הנייד שלהם, הטבלט או המחשב השולחני כדי לתאם טוב יותר את הטיפול בין קבוצות ואתרים קשורים מרובים.

אודות Imprivata


Imprivata® (NYSE: IMPR), החברה שעוסקת באבטחת מערכות מידע ברפואה, מספקת לארגוני רפואה בכל העולם פלטפורמת אבטחה וזהות שמספקת ניהול אימות, גישה מהירה למידע מטופלים, תקשורת מאובטחת וזיהוי מטופלים חיובי. Imprivata מאפשרת לספקי הטיפול גישה, תקשורת ועיבוד מאובטחים ויעילים של מידע רפואי של מטופלים כדי לתת מענה לאתגרי ציות ואבטחה קריטיים תוך כדי שיפור הפריון וחוויית המטופל. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.imprivata.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.