header 2

יום שני, 4 באפריל 2016

ג'אמפ מציגה: New spring/summer 2016 collection


רשת ג'אמפ מציגה קולקציית קיץ טרנדית, אופנתית, נשית, כזו שמתאימה לאישה הישראלית המודרנית, העסוקה המקפידה על מראה אופנתי בכל שעות היום.

כמו בכל עונה מקפידה גם הקיץ, מעצבת הרשת, מיכל הויברגר להישמע לטרנדים החזקים ביותר אשר מוכתבים על ידי בתי האופנה המובילים בעולם ועם זאת לשמור על הסגנון הנשי הייחודי שהופך את הפריטים לנצחיים .

הקולקציה מציעה מגוון רב של פריטים החל  ממכנסיים, חולצות, שמלות, עליוניות ומורכבת כולה מפריטי קז'ואל יומיומיים ולבישים לצד פריטי ערב קלאסיים .

את הקולקציה מובילים  מספר טרנדים עיקריים:

שנות ה-90- הבנדנדות חוזרות אבל לא על הראש אלא כפרינטים על הבגדים, שילובים מטורפים, כולם לגיטימיים ומותרים פסים על צבעוני גופיה מנצנת עם גי'נס מבריק עם שקוף ועוד

המראה הרומנטי - פריטים בשילובים של בדי פליסה וקפלים,שילובים של שיפון , קרושה וולנים מלמלות הכותנה המחוררת מראה  נקי שנותן תחושה טהורה רכה ורומנטית.

בוהו שיק - פריטים בהשראת הסגנון הבוהמי עם דגשים פולקלוריים וקריצה לוינטג’, דפוסים אתניים מודרניים, הדפסים בסגנון הוואי.הדפסים בסגנון הוואי, פרחים ועלים מסגנונות שונים , שילובים של צבעים חזקים כתומים אדומים וירוקים ועוד .

שחור לבן - פסים, נקודות כל השילובים האפשריים בשחור ולבן , זהו טרנד שלעולם לא גווע אבל השנה השילוב של החור והלבן חזק מתמיד .

דנים – אחד הטרנדים הבולטים הקיץ הוא הדנים, ג'אמפ מציעה מגוון שמלות, מכנסיי, חצאיות , ווסטים טוניקות , שורטים בג'ינס.

פלטת הצבעים בקולקציה משלבת גוונים רכים וקיציים כמו ורוד קווארץ כחול, כתום, צהוב ודנים לצד הצבעים הקלאסיים שאנחנו פוגשים בכל עונה .

רשת ג'אמפ שמה דגש על איכות הפריטים ומשלבת בדים נשפכים וכן בדים מחטבים וכולם ברמה גבוהה, על מנת להעניק ללקוחותיה בגדים מחמיאים שיתאימו לגזרתן. בין הבדים: משי, ויסקוזה, עור, ג'רסי, 100% כותנה, שיפון, תחרה ועוד.

העיצובים בקולקציה משלבים גזרות המחמיאות לקווי המתאר הנשיים, מבליטים את החלקים היפים בגוף האישה ומסתירים את נקודות החולשה, עיצובים שילוו את הנשים לאורך כל שעות היום, החל מיום במשרד ועד לבילוי לילי.

טווח מידות:

38-48

טווח מחירים

טוניקות/חולצות: 99.9 – 299.9 ₪

מכנסיים: 159.9 – 299.9 ₪

ג'ינסים: 139.9- 399.9 ₪

טייצים: 79.9 – 299.9 ₪

ג'קטים: 379.9 –119.9 ₪

חצאיות: 99.9 – 259.9 ₪

שמלות: 119.9 – 349.9 ₪

גופיות:  39.9 – 279.9 ₪

ניתן להשיג
בחנויות הרשת ברחבי הארץ

לצפייה ברשימת החנויות: www.jump-fashion.co.il

קטלוג דיגיטלי : http://www.jump-fashion.co.il/catalog_2016/index.html#p=1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.