header 2

יום רביעי, 6 באפריל 2016

חברת NetApp משיקה פתרון תוכנה חדש המיועד לארגונים דיגיטליים

ארגונים דיגיטליים יוכלו לשפר את זמינות הנתונים שלהם ב-50% ויותר ולהגיב מהר יותר ממתחריהם
חברת NetApp (נטאפ. נאסד"ק: NTAP) הכריזה היום על פתרון תוכנה חדש לפלטפורמה השלישית - SANtricity של NetApp עבור מערכות האחסון המתקדמות של החברה. הפתרון החדש מאפשר לארגונים הדיגיטליים לשפר את זמינות הנתונים, החיוניים להם במתן מענה לדרישות לקוחותיהם ולהגיב מהר יותר ממתחריהם. הפתרון של NetApp נועד להביא לשיפור ניכר של הביצועים לניתוח נתונים ב-50 אחוזים ויותר, להעלאת הערך של היישומים בארגון, יצירת תשתית IT פשוטה יותר וצמצום עלויות ב-33% ויותר.
דורות חדשים של יישומי בינה עסקית כגון Splunk, Hadoop ו-NoSQL הופכים כיום לכלים חיוניים עבור ארגונים דיגיטליים, המונעים על ידי נתונים. ההשקה של SANtricity כוללת חידושים אופטימליים ליישומי ניתוח נתונים, שעוזרים ללקוחות להבין את הנתונים המופקים מהמכשירים החדשים ומהאינטרנט של הדברים (IOT). לקוחות יכולים כעת: לחזק את הביצועים עד 69%, לתפקד טוב יותר עד 500% במהלך שחזורי נתונים, להבנות מחדש GB400 בכ-15 דקות לעומת 10 שעות בעבר ולבסס ארכיטקטורה אחת במקום ארכיטקטורות אחסון שונות.
הפתרון החדש מיועד למערכי אחסון בטכנולוגיית פלאש מלא מסדרת EF-Series ועבור מערכי האחסון מסדרת E-Series של NetApp. מערכים אלו, המופעלים על ידי תוכנת SANtricity, מאיצים את הביצועים של יישומים הזקוקים לתפוקת IOPS גבוהה ולהשהיה נמוכה וכן של יישומים, הזקוקים לרוחב פס גבוה ולתפוקה גדולה.
גיא רחמים,CTO  בחברת NetApp ישראל: "תוכנת SANtricity עונה על אתגרים רבים, באמצעות ניתוחים המבוססים על רוחב פס גבוה, כשהיא מופעלת במערכי דיסקים ובעזרת זמני תגובה עם השהיה נמוכה. באמצעות השילוב של הביצועים הגבוהים יחד עם אמינות ברמה ארגונית וצפיפות שאין דומה לה, מערכי E-Series ו-EF-Series מאפשרים להפיק מהאחסון הארגוני חיסכון רב בהרבה אפילו מזה של שרתי White-Boxעבור יישומים המבצעים ניתוחים בזמן אמת".
הפלטפורמה החדשה מספקת אמינות ברמה גבוהה עם תכונות אוטומטיות, אפשרויות לקבוע תצורה במצב מקוון, יכולות RAID המתקדמות ביותר ופיקוח יזום. כמו כן, הפלטפורמה מספקת את טכנולוגיית החיזויAutoSupport של NetApp, המקצרת את הזמן הדרוש לפתרון בעיות עד ל-60% ומצמצמת עד 85% ממקרי ה-1P. הלקוחות מקבלים גם גישה ליישום תמיכה להתקנים ניידים, לאפשרויות תמיכת Premium ולשירותים מקצועיים, כדי להפיק את המירב מפתרונות EF-Series ו-E-series של NetApp.
חברת NetApp מפתחת פתרונות חדשניים לאחסון ולניהול מידע, המאיצים פריצות דרך עסקיות ומאפשרים חיסכון עצום בעלויות. המחויבות שלנו למימוש יום יומי של ערכי הליבה שלנו ולהכרה שאנו זוכים לה שנה אחר שנה כמקום עבודה נהדר בכל רחבי העולם היא אבן היסוד להצלחתנו וצמיחתנו בטווח הארוך, וכן להצלחתם של שותפינו לדרך ושל לקוחותינו. גלו את המחויבות שלנו לסייע לחברות ולארגונים בכל רחבי העולם להגיע רחוק יותר, מהר יותר בכתובת www.netapp.com/il.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.