header 2

יום שלישי, 12 באפריל 2016

במבצע החדש שלה pH Miners Inc מציעה חיסכון של $3000 על כורי ביטקוין ולייטקוין

ניו יורק, 11 באפריל 2016, (GLOBE NEWSWIRE):
 pH Miners Inc השיקה מבצע על כורי הביטקוין ולייטקוין החזקים שלה שיאפשר ללקוחות לקנות ארבעה כורים במחיר של שלושה, ולחסוך סכום מרשים של $3000.
תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת:
המבצע החדש מאפשר ללקוחות לערבב ולהתאים יחידות לפי ההעדפה שלהם בביטקוין או לייטקוין. לדוגמה, אם לקוח רוצה שני כורי ביטקוין וכורה לייטקוין אחד, הוא עדיין יהיה זכאי למבצע ויוכל לבחור כורה ביטקוין או לייטקוין בתור היחידה הרביעית חינם. בלי קשר למגוון הכורים שהלקוח מעדיף, הוא עדיין יהיה זכאי למבצע כשהוא רוכש שלוש יחידות באותה הזמנה. כל מכשיר נמכר ב-$3000, כך שהמבצע הזה מציע הנחה מצוינת ללקוחות של pH Miners Inc.
pH Miners Inc הוקמה לפני שנתיים מתוך מטרה לספק פתרונות היי טק מאוד רווחיים לכריית מטבעות מבוזרים. כל הרכיבים של כורי הביטקוין ולייטקוין של החברה ייחודים לגמרי ופותחו באופן עצמאי ללא שימוש בטכנולוגיות של צד שלישי. אופן הפעולה הזה מאפשר ל-pH Miners Inc להמשיך בייעוד שלה לפתח טכנולוגיות חדשות וחדשניות שיכולות לשמור על מחיר נמוך של המכשירים תוך שמירה על רמות ביצועים מאוד גבוהות.
בדבריו על המבצע האחרון, דובר מטעם pH Miners Inc הסביר שהאתוס של מחיר נמוך וביצועים גבוהים הוא זה שאיפשר לחברה להשיק מבצע ידידותי לצרכן. "אנחנו קבוצת מומחים שצומחת במהירות ואנחנו מאוד נלהבים ממה שאנחנו עושים. אנחנו רוצים להפוך את הכרייה של מטבעות מבוזרים לזמינה עבור מגוון רחב של לקוחות, ועל ידי פיתוח מתמיד של טכנולוגיות חלופיות שמגדילות את הביצועים בלי להגדיל את העלויות, הצלחנו להציע את המבצע הזה של קנה שלושה וקבל אחד חינם שיגדיל ללקוחות שלנו באופן דרמטי את הרווחיות".
למרות שכורי הביטקוין ולייטקוין של pH Miners Inc זולים יותר מיחידות רבות אחרות בשוק, אין פגיעה באופן כלשהו באיכות של המכשירים. כל כורה וכורה חייב לעבור נוהל בדיקה דו שלבי: הראשון מבוצע בסוף תהליך הייצור והשני ממש לפני שמכשיר נשלח כדי להבטיח שכל יחידה ויחידה תגיע ללקוח במצב עבודה מושלם. יתר על כן, כורה הביטקוין מגיע עם אחריות לחמש שנים, ואילו לכורה הלייטקוין יש אחריות אפילו יותר מרשימה של 15 שנים.
pH Miners Inc גם מציעה משלוח בינ"ל חינם של כל המכשירים הנרכשים, שזה אומר יותר חיסכון ללקוחות. היות שהמכשירים גדולים וכבדים יחסית, דמי המשלוח שלהם נוטים להיות גבוהים. בכך שהיא מכסה את העלויות בעצמה, pH Miners Inc חוסכת ללקוחות תוספת של מאות דולרים בדמי משלוח.
למרות שהיא חברה חדשה יחסית שהשיקה את המכשירים שלה ברבעון הראשון של 2016, נראה ש-pH Miners Inc ערוכה להשפיע משמעותית על הענף על ידי הצעת כורים במחירים זולים כאלה. עם רווחיות כזאת מבטיחה מהיחידות שלה, החברה מצפה למשוך לקוחות שהם חדשים בכריית ביטקוין ולייטקוין ולהוטים להשקיע במטבעות הדיגיטליים הפופולריים האלה.
למידע נוסף על pH Miners Inc ועל המכשירים שלה, או לנצל את המבצע ולקנות ארבע יחידות במחיר של שלוש, בקרו באתר http://www.phminers.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.