header 2

יום שלישי, 19 באפריל 2016

מנקיינד מרחיבה את היכולות המסחריות עם שני מינויים בכירים

ולנסיה, קליפורניה, 19 באפריל 2016 (GLOBE NEWSWIRE):
MannKind Corporation מנקיינד  (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) הודיעה היום על שני מינויים בכירים בארגון המסחרי שלה. לחברה מצטרפים ג'וזף סלדניה בתפקיד סגן נשיא לשיווק ואוגוסטין (טינו) קינטרו בתפקיד סגן נשיא לערך שוק, גישה ומסחר. שניהם יהיו כפופים למייקל קסטניה, המנהל המסחרי הראשי.
"אני נרגש שג'ו וטינו מצטרפים לצוות שלי כדי לעזור לנו להפוך לארגון מסחרי עם יכולות ייעודיות", אמר מייקל קסטניה. "כל אחד מהם מביא שפע של ניסיון במסחור, סוכרת והשקות של מוצרי פארמה, והמיומנויות שלהם יהיו קריטיות כש-MannKind מתקדמת עם תוכניות המסחור שלנו".
מתיו פפר, מנהל העסקים הראשי של MannKind, הוסיף: "ההרחבה של הארגון של מייק באמצעות שני תפקידי המפתח האלה תומכת ביעדים העסקיים של MannKind ל-2016 ולאחריה. בהנהגתם של ג'ו וטינו, MannKind יכולה לפתח קשרים חזקים עם משלמים שהחולים נהנים מהם, ולהפיק תוכניות שיווק ומכירות חדשניות וממוקדות שמבססות את הנוכחות של MannKind בשוק עם מוצרים מבוססי Technosphere®.
מר סלדניה עבד בתחום הסוכרת יותר מ-13 שנים, בתפקידים בארה"ב ובעולם. יש לו ניסיון בשיווק תרופות נגד סוכרת דרך הפה, אינסולין (גם בהזרקה וגם בשאיפה) ומכשירים רפואיים. מר סלדניה מיסחר את Lantus® של סאנופי באזור הבין יבשתי. אחרי שחזר לארה"ב, הוא היה חלק מהצוות שמיסחר את העט Lantus SoloSTAR®. בנוסף לניהול צוותי האסטרטגיה והחינוך הרפואי של סאנופי, הוא היה אחראי על כל העסקים עם בתי חולים. מר סלדניה השיק יוזמה עם Certified Diabetes Educators® להכשרת חולים בסוכרת ובשימוש הנכון באינסולין. לפני זה, מר סלדניה שימש כמנהל הפיתוח העסקי בעסקי המכשירים למתן אינסולין ב-Johnson and Johnson Diabetes (LifeScan®/Animas®). בעבר היותר קרוב הוא עבד בעסקי המוצרים הביולוגיים הדומים של פייזר בניו יורק. למר סלדניה יש תואר בוגר במדעים מאוניברסיטת דרקסל ותואר מוסמך למדעים מאוניברסיטת פנסילבניה.
למר קינטרו יש 18 שנות ניסיון בגישה לשוק הביו פארמה וגם היסטוריה מוכחת של השגת מצוינות מסחרית. הוא מצטרף ל-MannKind מ-AbbVie, חברת ביו פארמה גלובלית, שם שימש מנהל טיפול מנוהל כלל ארצי. בתפקיד זה מר קינטרו היה אחראי על המשא ומתן על תיק המוצרים של AbbVie (כולל Humira®) תוך פיתוח אסטרטגיות חוזים ומחירים עבור השקות של מוצרי דלקת כבד מסוג C, טרשת נפוצה ואונקולוגיה. לפני זה, הוא מילא תפקידי מנהיגות אינטגרליים במכירות וניהול חשבונות ב-Vertex Pharmaceuticals, כולל פיקוח על ההשקה המסחרית של Incivek®, המוצר המסחרי הראשון של החברה. קודם לכן הוא היה חלק מצוותי ההנהגה של Gilead Sciences ו-Sandoz, אחראי על מכירות, השקת מוצרים וגישה לשוק עבור משלמים מסחריים וממשלתיים. למר קינטרו יש תואר בוגר במדעים בכלכלה מהאוניברסיטה הבינ"ל של פלורידה.
אנחנו מזכירים לחברי קהיליית המשקיעים את שיחת הוועידה הקרובה כדי לדבר על אסטרטגיית המסחור הכללית של החברה בארה"ב, שתיערך מאוחר יותר היום (19 באפריל 2016) בשעה 17:00 (שעון החוף המזרחי).
כדי להשתתף בשיחה החיה בטלפון, חייגו בבקשה (888) 224-7957 או (303) 223-4394 והשתמשו בסיסמה למשתתפים: 21809665. המעוניינים להקשיב לשיחת הוועידה בשידור חי דרך האינטרנט יכולים לעשות זאת על ידי ביקור באתר של החברה בכתובת http://www.mannkindcorp.com.
 
השמעה חוזרת של השיחה תהיה נגישה בערך 14 יום אחרי סיום השיחה על ידי חיוג (800) 633-8284 או (402) 977-9140 ושימוש בסיסמה למשתתפים: 21809665. השמעה חוזרת תהיה זמינה גם באתר של MannKind במשך 14 יום.
שמות המסחר המוזכרים בהודעה זאת הם הרכוש של בעליהם, בהתאמה.
אודות MannKind Corporation
 
MannKind Corporation (Nasdaq:MNKD) (TASE: MNKD) מתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. MannKind מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו MannKind מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על MannKind. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של MannKind להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כש-MannKind מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.
מידע צופה פני עתיד
הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד שכרוכים בו סיכונים ואי ודאויות, כולל אמירות לגבי היכולת של MannKind למסחר באופן ישיר מוצרי פארמה. מילים כגון "מאמינה", "צופה", "מתכננת", "מתכוונת", "יעד", "פוטנציאלי" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד מיועדים לזהות מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הציפיות הנוכחיות של MannKind. התוצאות בפועל והעיתוי של אירועים יכולים להיות שונים באופן מהותי מאלה שחזויים במידע צופה פני עתיד כזה כתוצאה מהסיכונים ואי הוודאויות האלה, שכוללים אך לא רק את היכולת של MannKind ליצור מכירות משמעותיות של מוצרים, קשיים או עיכובים בקבלת משוב רגולטורי או בהשלמה וניתוח של תוצאות מחקרים קליניים, היכולת של MannKind לנהל את משאבי המזומנים הקיימים שלה או לגייס הון נוסף, תנודתיות במחיר המניה וסיכונים אחרים המפורטים בדיווחים של MannKind לרשות האמריקני לניירות ערך, כולל הדוח השנתי על גבי טופס 10-K על השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2015 ודוחות תקופתיים לאחר מכן על גבי טופס 10-Q ודוחות שוטפים על גבי טופס 8-K. אתם מוזהרים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע הצופה פני עתיד הזה, שמתייחס רק ליום הפרסום של ההודעה הזאת. כל המידע הצופה פני עתיד מסויג בשלמותו על ידי הודעת אזהרה זאת, ו-MannKind לא מתחייבת לשנות או לעדכן מידע צופה פני עתיד כלשהו כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך של הודעה זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.