header 2

יום שני, 11 באפריל 2016

מחמם מנועים: רוי ניסני שלישי באימוני פתיחת העונה

                    
בשבת תצא לדרך העונה החדשה באליפות העולם בפורמולה 3.5 ליטר V8. הישראלי שנוהג בלוטוס דורג בצמרת באימון המסכם שנערך במוטרלנד אראגון שבספרד
 
בשבת תצא לדרך בספרד עונת 2016 של אליפות העולם בפורמולה 3.5 ליטר. הנהג הישראלי רוי ניסני מקבוצת לוטוס, דורג לפנות ערב במקום השלישי באימון המסכם שנערך לקראת פתיחת העונה.
 
ניסני שחתם בלוטוס לפני שלושה שבועות, השלים ארבעה ימי אימונים רשמיים של האליפות, שניים נערכו בברצלונה והשניים הנוספים במסלול מוטרלנד שליד העיירה אלקניז שבחבל אראגון בספרד. שם גם ייערכו שני המרוצים שפותחים את העונה בשבת ובראשון הקרובים.
 
מזג האוויר במסלול היה אמנם שמשי אבל הנהגים סבלו מרוחות חזקות ומשתנות, שלעיתים הקשו עליהם להציג את היכולת המלאה. אימוני טרום העונה משמשים בעיקר להתאמות שונות שעורכים המהנדסים והמכונאים בסט אפ של כלי הרכב, עד אשר מגיעים לתוצאה הטובה ביותר ועושה רושם שהצוות של ניסני בלוטוס הגיע היום לנוסחא המתאימה שתאפשר לנהג הישראלי לפתח את שיא המהירות מהמכונית שלו.
 
ניסני הצטרף ללוטוס שהיא אחת מהקבוצות הבכירות באליפות. הקבוצה הגיעה לשיאה בעונה שעברה כאשר התמודדה על האליפות לנהגים ולקבוצות באליפות העולם פורמולה 3.5 ליטר V8. באליפות הנהגים סיימה במקום השני עם מתיו וקסוויה הצרפתי ובדירוג הקבוצתי  סיימה במקום השלישי.
 
לניסני זו עונה שנייה באליפות אחרי שבעונה שעברה התחרה כרוקי  (שנה ראשונה באליפות ) בקבוצת טק 1 הצרפתית. המכונית בה ינהג ניסני היא בנפח מנוע של 3500 סמ"ק בעלת הספק של 530 כוח סוס מהירות מרבית של 340 קמ"ש  ובעלת תאוצה  מ 0 ל 100 ב-2.4  שניות .
 
עונת המרוצים שתכלול 18 מרוצים תתחיל בשבת ובהמשך תעבור בהונגריה, בלגיה, צרפת, בריטניה, אוסטריה ואיטליה ותשודר בשידור חי ל-70 מדינות כולל בישראל .
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.