header 2

יום חמישי, 7 באפריל 2016

הפלטפורמה הישראלית למסחר באופציות עובדים - Privatequity.biz, נבחרה לפיינליסטית בתחרות 2016 Red Herring Top 100 Europe Award

המועמדים הסופיים יציגו את הפתרונות שלהם באירוע RedHerring באמסטרדם, שיתקיים בתאריכים 11-13 באפריל 2016. הזוכים באירוע יוכרזו בטקס פרסים מיוחדים בערב 13 באפריל באירוע.
 
·         חברת Privatequity.biz  המספקת את זירת מסחר בשוק אופציות העובדים המקוונת הראשונה מסוגה בישראל, הודיעה היום כי נבחרה להיות פיינליסטית בתחרות 2016 Red Herring Top 100 Europe Award, רשימה יוקרתית המכבדת את מיזמי הטכנולוגיה הפרטיים המבטיחים והחדשניים ביותר של השנה באירופה.
 
·         הצוות מקצועי מטעם RedHerring בחר בקפידה את החברות החדשניות ביותר מתוך מאגר של מאות חברות מרחבי אירופה. המועמדים מוערכים על פי 20 קריטריונים כמותיים ואיכותיים, העיקריים בניהם כוללים השפעה מהפכנית על השוק, טביעת רגל, הוכחת היתכנות, ביצועים פיננסיים, חדשנות טכנולוגית, ערך חברתי, איכות הניהול, הוצאה לפועל של אסטרטגיה והשתלבות בתעשיות הרלוונטיות. הערכת פוטנציאל ייחודית זו מבוצעת כהשלמה לביצועים בפועל של החברה, יחד, מאפשר לצוות של RedHerring לראות את הפוטנציאל מעבר "לבאז" שהחברה יוצרת ולזקק רשימה רבת ערך לגילוי וקידום ההזדמנויות העסקיות הגדולות ביותר בענף.
 
·         אלכס וייה, מו"ל ומנכ"ל RedHerring: "הרבה חברות מעולות מייצרות מוצרים חדשניים ומדהימים באירופה. הייתה זו משימה לא פשוטה לצמצם את הרשימה ולבחור את המועמדים הסופים. Privatequity.biz מראה הבטחה גדולה ולכן ראויה להיות בין המועמדים הסופיים. עתה אנו מתמודדים עם המשימה הקשה של בחירת 100 הזוכים בתחרות. אנו יכולים לראות כי המועמדות של שנת 2016 עשויות לגדול לכדי חברות מדהימות שעוד יעשו הדים.
  
זירת PrivatEquity.biz הינה פלטפורמה מקוונת המאפשרת חשיפה לניירות ערך של חברות פרטיות וניירות ערך של בעלי מניות כגון עובדים, עובדים לשעבר, נותני שירותים ומייסדים. הזירה משמשת מקום מפגש עבור משקיעים המעוניינים לקחת חלק בהצלחתן של חברות פרטיות טרום הנפקה בתעשיית ההיי-טק העולמית. http://privatequity.biz/
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.