header 2

יום ראשון, 3 באפריל 2016

חברת הטיפוח השוויצרית המובילה JUVENA גאה להציג:juvena sunsation‏

juvena sunsation
סדרת אנטי אייג'ינג יובנה עם הגנה מתקדמת מהשמש לעור קורן הכוללת: תחליב הגנה לגוף SPF 30,  תרסיס הגנה שמן SPF 25 , קרם הגנה  לפניםSPF 30 וקרם הגנה לפנים SPF 50+
JUVENA, מותג הטיפוח השוויצרי המוביל משיק בישראל קו של מוצרי טיפוח אנטי אייג'ינג המשלבים הגנה מתקדמת מפני השמש. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: תחליב הגנה לגוף SPF 30,  תרסיס הגנה שמן SPF 25 , קרם הגנה  לפנים SPF 30 וקרם הגנה לפנים SPF 50+. הסדרה מצטרפת לבושם יובנה sensation   אשר הושק בקיץ האחרון בהצלחה.
סדרת המוצרים החדשה כוללת 7  נקודות בונוס מבית יובנה לעור מוגן ומטופח בצורה מושלמת מהשמש :
-          מעוררת את המערכת החיסונית בגוף
-          מגנה נגד נזקי קרני אינפרה אדום
-          מגנה נגד קרינת UVA +UVB
-          מגנה נגד רדיקלים חופשיים
-          מכילה טכנולוגיה המשפרת את הלחות
-          מכילה SKINNOVA SC TECHNOLOGY  טכנולוגיה להתחדשות העור
-          עמידה במים
תחליב הגנה לגוף - הגנה גבוהה מהשמש SPF 30 נגד הזדקנות העור עמיד במים, משלב את אפקט ההתחדשות של העור ,טיפול אנטיאייגי'נג עם הגנה אופטימלית מפני השמש, לקבלת עור שזוף ,זוהר ומטופח בעל חזות חלקה מוצקה וגמישה.
מכיל את הטכנולוגיה היוקרתית נגד הזדקנות העור מבית יובנה שוויץ: SKINNOVA SC & SUN ANTI-AGE TECHNOLOGY
 
 
מחיר 99   ל-  ml 150  במקום 325 ₪ 
תרסיס הגנה שמן SPF 25 יבש לגוף -  הגנה בינונית מהשמש   SPF 25, נגד הזדקנות העור עמיד במים, משלב את אפקט ההתחדשות של העור ,טיפול אנטיאייגי'נג עם הגנה אופטימלית מפני השמש, לקבלת עור שזוף ,זוהר ומטופח בעל חזות חלקה מוצקה וגמישה, מכיל את הטכנולוגיה היוקרתית נגד הזדקנות העור מבית יובנה שוויץ: SKINNOVA SC & SUN ANTI-AGE TECHNOLOGY
מחיר 99  ל- 200 ml במקום 325 ₪ 
קרם הגנה  לפנים - הגנה גבוהה מהשמש   SPF 30  נגד הזדקנות העור עמיד במים, משלב את אפקט ההתחדשות של העור ,טיפול אנטיאייגי'נג עם הגנה אופטימלית מפני השמש, לקבלת עור שזוף ,זוהר ומטופח בעל חזות חלקה מוצקה וגמישה, מכיל את הטכנולוגיה היוקרתית נגד הזדקנות העור מבית יובנה שוויץ: SKINNOVA SC & SUN ANTI-AGE TECHNOLOGY.
מחיר 99 ל- 50 ml במקום 325 ₪ 
קרם הגנה לפנים - הגנה גבוהה במיוחד מהשמש  SPF 50+ נגד הזדקנות העור עמיד במים, משלב את אפקט ההתחדשות של העור ,טיפול אנטיאייגי'נג עם הגנה אופטימלית מפני השמש, לקבלת עור שזוף ,זוהר ומטופח בעל חזות חלקה מוצקה וגמישה, מכיל את הטכנולוגיה היוקרתית נגד הזדקנות העור מבית יובנה שוויץ: SKINNOVA SC & SUN ANTI-AGE TECHNOLOGY.
מחיר 99 ל- 50 ml במקום 325 ₪ 
אופן השימוש לכל סדרת juvena sunsation–למרוח בנדיבות ובאופן שווה על הגוף לפני חשיפת העור לשמש .מריחה מועטה מדי תפחית את מידת ההגנה . מומלץ למרוח שוב ולשמור על ההגנה לאחר מגע עם מים .
להשיג ברשת הסופר פארם בבלעדיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.