header 2

יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

Velodyne LiDAR ממשיכה בהתרחבות הגלובלית, פותחת פעילות באירופה

Velodyne Europe GmbH תספק תמיכה טכנית במכירות, שירות והנדסה לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה
מורגן היל, קליפורניה, 27 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE):
 Velodyne הודיעה היום על הפתיחה הרשמית של Velodyne Europe GmbH באזור  Frankfurt Rhein Main ברוסלזהיים, גרמניה. הרחבת הפעילות של Velodyne תגדיל עוד את מודל התמיכה בייצור ובהנדסה ש-Velodyne LiDAR מיישמת בכל העולם.
Velodyne Europe ממשיכה לבנות את הצוות הטכני של התמיכה במכירות והנדסה שלה כולל משרות למהנדסי יישומים, מהנדסי מכירות ותמיכה, ומנהלי לקוחות אסטרטגיים. "אנחנו יוצרים ארגון שיספק ללקוחות ולשותפי ההפצה שלנו באזור את עומק התמיכה שהם צריכים בפעילויות התמיכה שלהם במו"פ, ייצור ואחרי המכירות", אמר אריק שמידט, המנהל האזורי של Velodyne באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.
הטכנולוגיה של Velodyne LiDAR ממלאת תפקיד חשוב ביישומי LiDAR תלת מימדיים בזמן אמת של ניווט טבעי בסביבות בתוך בניינים ובחוץ, נהיגה אוטונומית (ADAS), תפיסה רובוטית, מיפוי מובייל תלת מימדי ברזולוציה גבוהה, כטב"מים ואבטחה/ מעקב.
"Velodyne מבינה את הצורך להיות קרובה ללקוחות שלנו. חברות אירופיות הן מובילות גלובליות בשימוש בטכנולוגיה של Velodyne LiDAR. אנחנו רוצים להמשיך לספק להן את חיישני ה-LiDAR התלת מימדיים הכי מתקדמים בשוק, וגם את התמיכה ההנדסית והלוגיסטית  כדי לעזור להן להשיג את מטרותיהן", אמר מייק ג'לן, נשיא וסמנכ"ל התפעול של Velodyne LiDAR.
הכתובת של Velodyne Europe GmbH היא Marktstraße 32-34, 65428 Rüsselsheim, גרמניה וזה המטה של הפעילות של Velodyne באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.
אודות Velodyne LiDAR
Velodyne Acoustics Inc., שהקים ב-1983 דייוויד ס. הול, שיבשה לראשונה את שוק הפרימיום של האודיו באמצעות ההמצאה הפטנטית של הול - סאב וופרים מופעלים על ידי סרוו ולמעשה ללא עיוות. הול ניצל לאחר מכן את הידע שלו ברובוטיקה ומערכות החזיה תלת מימדיות כדי להמציא טכנולוגיית חיישנים פורצת דרך למכוניות שנוהגות את עצמן ולמיפוי תלת מימדי, והציג את חיישן ה-LiDAR ההיברידי מצב מוצק HDL-64 ב-2005.
מאז, Velodyne LiDAR התפתחה לספקית המובילה של טכנולוגיית חיישני LiDAR היברידיים מצב מוצק שמשמשת במגוון של יישומים מסחריים, כגון מערכות בטיחות מתקדמות ברכב, נהיגה אוטונומית, מיפוי מובייל תלת מימדי, מיפוי אווירי תלת מימדי ואבטחה. החיישן הקומפקטי וקל המשקל HDL-32E זמין ליישומים כגון כטב"מים, ואילו VLP-16 LiDAR Puck הוא חיישן LiDAR עם 16 ערוצים שהוא גם קטן יותר במידה ניכרת וגם פחות יקר באופן דרמטי מהחיישנים של הדורות הקודמים. למידע נוסף, כולל ניירות עמדה, בקרו באתר www.velodynelidar.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.