header 2

יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

יצרני בירה יחד עם ממשלות, ארגונים לא ממשלתיים, עובדים וקמעונאים מקדמים שתייה אחראית

היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית מרחיב את הפעילות שמקדמת צריכה אחראית ב-76 מדינות
אמסטרדם, בריסל וקופנהגן, דנמרק, 20 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE):
ב-16 בספטמבר, יצרני בירה, ממשלות, ארגונים לא ממשלתיים וקמעונאים ב-76 מדינות ברחבי העולם שיתפו פעולה ביום הגלובלי השנתי השני של צריכת בירה אחראית, פעילות כלל עולמית לקידום צריכה אחראית של בירה.
המטרה של היום הגלובלי השנתי השני של צריכת בירה אחראית 2016, שיזמו אותו Anheuser-Busch InBev, קרלסברג והייניקן יחד עם יצרני ואיגודי בירה מקומיים, היא להסתמך על ההצלחה והתנופה של השנה הראשונה ולגייס עשרות אלפי עובדים של יצרני בירה, יותר ממאה ממשלות וארגונים לא ממשלתיים וחצי מיליון קמעונאים כדי להפחית את השימוש המזיק באלכוהול. בנוסף, יצרני בירה, קמעונאים ושותפיהם ינסו באופן ישיר לגייס יותר מ-700,000 צרכנים ולהגיע ליותר מ-200 מיליון צרכנים באמצעות מסרים והפעלות על שתייה אחראית.
שיתוף הפעולה, שכולל פעילויות למאבק בנהיגה בשכרות ובצריכה מתחת לגיל המותר, הדרכה לברמנים ומגישים וחינוך צרכנים, עוזר לקדם את יעד הפיתוח בר הקיימא של האו"ם לטפל ולמנוע שימוש מזיק באלכוהול.
"כיצרני בירה, אנחנו מחויבים לא רק לייצר בירה אלא גם להבטיח שייהנו מהבירה הזאת באופן אחראי. אנחנו נלהבים להתאחד כענף שוב השנה כדי להשפיע עוד יותר על הפחתת השימוש המזיק באלכוהול", אמר קרלוס בריטו, מנכ"ל Anheuser-Busch InBev.
"היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית הוא אמצעי עבורנו להדגיש במשותף את החשיבות של שתייה אחראית, והוא משלים את הפעילויות שאנחנו והשותפים עושים במהלך השנה כדי לעודד מתינות ולהיאבק בצריכה מזיקה. אנחנו שמחים לראות יותר ויותר מדינות ושותפים שמצטרפים, כי אנחנו יכולים לטפל בנושא החברתי החשוב הזה רק אם נשתף פעולה", אמר סאאס 'ט הארט, מנכ"ל קרלסברג.
בין הפעילויות הרבות שמתקיימות ברחבי העולם, Anheuser-Busch InBev והייניקן, יחד עם יצרני בירה מקומיים אחרים באמצעות לשכת הבירה של מכסיקו, משתפים פעולה עם רשויות עירוניות ומדינתיות מ-32 ישויות פדרליות כדי להעביר מסר אחיד של צריכה אחראית לקמעונאים וצרכנים ברחבי מכסיקו. ברוסיה, קרלסברג ויותר מאלפיים עובדים מבין חברי איגוד הבירה הרוסי – כולל AB InBev, EFES והייניקן – מקדמים פרקטיקות מכירה אחראיות בקרב קמעונאים ברחבי המדינה.
"היחס כלפי צריכה אחראית משתנה. אנחנו רואים יותר ויותר בני דור האלפיים שמאמצים שתייה מתונה כדי להפיק יותר מהחוויה שלהם. זאת הזדמנות שהענף חייב לנצל על ידי שיתוף פעולה. על ידי קידום בחירות אחראיות באמצעות השיווק שלנו וחיזוק תוכניות החינוך שלנו עם בעלי העניין, אנחנו יכולים להשפיע לחיוב על ההתנהגות", אמר ז'אן-פרנסואה ואן בוקסמאר, מנכ"ל הייניקן.
"היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית מגלם את הרעיון שאנחנו חזקים יותר ביחד", אמר סיימון ספילאן, יו"ר ברית יצרני הבירה העולמית. "יצרנים גדולים וקטנים, המאוחדים באמצעות אגודות יצרני בירה מקומיות ברחבי העולם, פועלים יחד עם עם שותפים ממשלתיים וארגונים לא ממשלתיים כדי לתמוך ולהשיק קמפיינים חדשניים ויעילים שמקדמים צריכת בירה אחראית ותומכים במאבק בשימוש לרעה באלכוהול".
למידע נוסף איך יצרני בירה עוזרים לעודד צריכה מתונה ולהפחית את השימוש המזיק באלכוהול, בקרו באתר של ברית יצרני הבירה העולמית בכתובת: http://gsri.worldwidebrewingalliance.org/php/home.php
אודות היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית
היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית (Global Beer Responsibility Day) הוא יוזמה שנתית כלל ענפית שמפגישה יצרני בירה, גדולים וקטנים, ואיגודי בירה, כדי להדגיש ולחזק את הפעילות למען אחריות שמבצעים אותה ותומכים בה יצרני בירה ביחד עם סיטונאים, קמעונאים, ממשלות וגופי אכיפת חוק, ארגונים לא ממשלתיים ואחרים. היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית נוסד ב-2015 ביוזמת Anheuser-Busch InBev, קרלסברג והייניקן ומהווה הזדמנות עבור יצרני בירה, יחד עם שותפים ובעלי עניין מקומיים רבים, להשיק ולהציג מגוון של תוכניות חדשות ונמשכות שמיועדות להפחית את השימוש המזיק באלכוהול, כולל נהיגה בשכרות וצריכה מתחת לגיל המותר. היוזמות כוללות הדרכה למגישים ומוכרים, תוכניות לבדיקת זהות ופעילויות לחינוך הצרכנים, בין היתר.
צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.