header 2

יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

ביוונטוס משיקה את מערכת האולטרסאונד לריפוי עצמות EXOGEN® בסעודיה

הואופדרורפ, הולנד, 20 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE) :
Bioventus, מובילה בפתרונות אורתוביולוגיים, הודיעה היום על ההשקה של מערכת האולטרסאונד לריפוי עצמות שלה EXOGEN בסעודיה . ביוונטוס משתמשת באולטרסאונד בעצמת שידור נמוכה (LIPUS) בטוח ויעיל כדי לסייע בגירוי תהליך הריפוי הטבעי של הגוף1. יש לה גם שיעור ריפוי של 86% בשברים שלא נרפאים מעצמם2 והיא מרפאת שברים פתוחים 38% מהר יותר3,4. בנוסף, 89% מהחולים עם שברים מחבלה עם אנרגיה גבוהה דיווחו על ריפוי כאשר טופלו ב-EXOGEN.5
"ההודעה היא עוד ציון דרך כשביוונטוס ממשיכה להתרחב לשווקים בינ"ל ולהגדיל את הנוכחות הגלובלית שלה באורתוביולוגיה", אמר טוני ביהל, מנכ"ל ביוונטוס. "ZIMMO, שיש לה יותר מארבעים שנות ניסיון במתן שירות למגזר הבריאות באזור, עובדת איתנו בהפצה של ביוונטוס".
"מוקדם יותר באביב הזה צוות מביוונטוס שכלל נציגים ממכירות ושיווק ומומחים ויועצים במדע הרפואה, ביקר בריאד ובג'דה והדריך יותר משלושים רופאים ומובילי דעה חשובים איך להשתמש ב-EXOGEN לטיפול בחולים עם שברים, גם טריים וגם שלא התאחו", אמר אנדרו הוסמר, המנהל הכללי הבינ"ל של אירופה, המזרח התיכון ואפרקה, ביוונטוס. "בנוסף, המהלך הזה מפתח עוד את הקשר שלנו עם ZIMMO כי החברה מפיצה גם את  DUROLANE®, מוצר החומצה ההיאלורונית בהזרקה אחת שלנו לטיפול בשיגרון ניווני".
ביוונטוס זמינה בממלכת ערב הסעודית עכשיו ומידע נוסף אפשר למצוא באתר www.exogen.com.
אודות ביוונטוס
ביוונטוס היא חברת אורתוביולוגיה שמספקת מוצרים משתלמים שהוכחו מבחינה קלינית שעוזרים לאנשים להתרפא במהירות ובאופן בטוח. המשימה שלה היא לגרום לשינוי על ידי עזרה לחולים להמשיך בחיים פעילים וליהנות מהם. לביוונטוס יש שני תיקי מוצרים באורתוביולוגיה, Bioventus Active Healing Therapies ו-Bioventus Surgical שהופכים אותה למובילה גלובלית בריפוי אורתופדי פעיל. ביוונטוס, המבוססת על מחויבות לתקני איכות גבוהים, רפואה נסמכת ראיות והתנהגות אתית חזקה, היא השותפה שרופאים בכל העולם יכולים לסמוך עליה.
למידע נוסף, בקרו באתר www.BioventusGlobal.com ועקבו אחרי החברה בטוויטר @Bioventusglobal.
ביוונטוס, הלוגו של ביוונטוס ו-EXOGEN הם סימני מסחר רשומים של Bioventus LLC. DUROLANE הוא סימן מסחר רשום של גלדרמה.
EXOGEN - התוויות לשימוש במזרח התיכון
מערכת האולטרסאונד לריפוי עצמות EXOGEN מותווית לטיפול לא פולשני של פגמים גרמיים (לא כולל חוליות וגולגולת) שכולל:
·       טיפול באיחוי מאוחר וחוסר איחוי
·       האצת זמן הריפוי של שברים טריים
·       טיפול בשברי מאמץ
·       האצת התיקון אחרי חיתוך העצם
·       האצת התיקון בפרוצדורות של העברת עצמות
·       האצת התיקון בפרוצדורות של הארכת עצמות
·       טיפול באיחוי מפרקים
חוסר איחוי נקבע כשמקום השבר לא מראה סימני התקדמות נראים לעין של ריפוי.
אין התוויות נגד ידועות לשימוש ב-EXOGEN.
1. Azuma Y, Ito M, Harada Y, Takagi H, Ohta T, Jingushi S. Low-intensity pulsed ultrasound accelerates rat femoral fracture healing by acting on the various cellular reactions in the fracture callus. J Bone Miner Res. 2001; 16(4):671-680.
2. Nolte PA, van der Krans A, Patka P, Janssen IM, Ryaby JP, Albers GH Low-intensity pulsed ultrasound in the treatment of non-unions. J Trauma. 2001; 51(4):693703.
3. Heckman JD, Ryaby JP, McCabe J, Frey JJ, Kilcoyne RF Acceleration of tibial fracture-healing by non-invasive, low intensity pulsed ultrasound. J Bone Joint Surge [Am].
1994; 76(1):2634.
4. Kristiansen TK, Ryaby JP, McCabe J, Frey JJ, Roe LR Accelerated healing of distal radial fractures with the use of specific, low-intensity ultrasound. A multicenter, prospective, randomized, double-blind, placebo controlled study. J Bone Joint Surg [Am]. 1997; 79(7):961973.
5. Lerner A, Stein H, Soudry M. Compound high-energy limb fractures with delayed union: our experience with adjuvant ultrasound stimulation (EXOGEN). Ultrasonics. 2004; 42(1):915-917.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.