header 2

יום רביעי, 28 בספטמבר 2016

לראשונה בעברית: גרסה חדשה לפתרון הטלפוניה של חברת AVAYA גם עבור עסקים קטנים

הפלטפורמה החדשה מספקת גמישות ואבטחה והיא זמינה ללקוחות החברה
 
 
חברת אוויה (Avaya) משיקה גרסה חדשה - ולראשונה בשפה העברית, לפתרון התקשורת האחודה (UC) שלה  ללקוחות SMB.
מעבר לשפה החדשה, הגרסה החדשה גם תומכת בהצפנה מובנת, שמפחיתה את מספר התקפות הסייבר, המאיימות על ארגונים קטנים ובינוניים (SMB). "השקת הגרסה החדשה היא בשורה עבור עסקים בישראל, ועצם העובדה שהיא מגיעה בעברית, מראה את החשיבות שנותנת אוויה העולמית לכלל הלקוחות שלה בישראל, שלהם אין ספק מדובר בבשורה שתקל על השימוש", כך מסר עמית גרינמן, מנהל פעילות אוויה ישראל.
יוסי הירש, מהנדס מכירות בחברת אוויה ישראל: "אוויה נדרשה להתמודד עם האתגר שהוצב לה על ידי הלקוחות - עמידה בגידול המהיר מחד ובשינוי המתמיד של איומי הסייבר מאידך. האתגר גדול, במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים עם אילוצי תקציב ומשאבים, שמגבירים את הנטייה לבחור בשירותים מבוססי ענן. זו הסיבה שאנו מאמינים שהאבטחה צריכה להיות "מולבשת" בתוך הפתרון; זה חיוני ומהווה מרכיב מרכזי בפלטפורמת ה- IP OFFICE  שלנו".
 
פתרון ה-IP OFFICE מוסיף מספר לא מבוטל של הטבות עבור עסקים, הקשורים לאבטחה וגמישות של חווית משתמשי הקצה, כמו גם השפעה על שותפי הערוץ שנותנים לאותם משתמשי הקצה שירות. חלק מהשיפורים בגרסה זו, כוללים איתות Built-In והצפנת מדיה עבור נקודות הקצה וללקוחות התקשורת האחודה, יכולת שעוזרת בשמירה על הפרטיות ועל שלמות המידע, עניין קריטי בכל פריסה, אך בעיקר באלו המסופקים דרך שירותי ענן היברידי.
עלייה באבטחה זו, משמעותית בעיקר לשוק הבינוני: לפי סקר גלובלי שנערך בשנת 2015 על ידי חברת PWC, מספר התקפות הסייבר היו בעלייה של 64% בין השנים 2013-2014. העלייה בהתקפות, קרתה בין היתר משום שהאקרים פנו גם לשוק הבינוני, בתקווה שיהיה להם יותר קל לפרוץ. הפלטפורמה, זמינה כבר היום, בשלוש פריסות אפשריות: איזור מוגדר, היברידי או ענן "טהור".
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.